Guest
ENTE zei:
Fraai hoor! Nu nog met 16 inch Quartz velgen, het glazen dak, en de 'active' neus. Laat maar komen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ENTE zei:
ENTE zei:En nog een grijze met 16".
![]()
![]()
E-One zei:Jeetje ja, augustus 2013 besteld of komt hij in augustus. Jij spant de kroon, om over peugeot nog maar te zwijgen. Ja, hte gaat met name over de communicatie. Geen nieuws, is ook nieuws. Nu moeten wij weer in de telefoon klimmen. Het halen van je informatie. Ze kunnen nu ook wel onderhand een brief versturen vanuit peugeot NL met enige extra uitleg over deze serieuze vertraging. Of is dat heel gek gedacht en moet ik niet zeuren? Maar dat zeuren heeft wel een oorzaak![]()
E-One zei:Jeetje ja, augustus 2013 besteld of komt hij in augustus. Jij spant de kroon, om over peugeot nog maar te zwijgen. Ja, hte gaat met name over de communicatie. Geen nieuws, is ook nieuws. Nu moeten wij weer in de telefoon klimmen. Het halen van je informatie. Ze kunnen nu ook wel onderhand een brief versturen vanuit peugeot NL met enige extra uitleg over deze serieuze vertraging. Of is dat heel gek gedacht en moet ik niet zeuren? Maar dat zeuren heeft wel een oorzaak![]()
E-One zei:Maar we hebben het hier niet over de SW!
speedtouch zei:E-One zei:Maar we hebben het hier niet over de SW!
Foutje van mij. Het gaat in dat geval inderdaad om de euro 6 motor. Het lijkt me inderdaad vreemd als de dealers dat niet terugkoppelen naar de klant toe.
speedtouch zei:E-One zei:Maar we hebben het hier niet over de SW!
Foutje van mij. Het gaat in dat geval inderdaad om de euro 6 motor. Het lijkt me inderdaad vreemd als de dealers dat niet terugkoppelen naar de klant toe.
CycloneX zei:...
De Euro6 motor wordt al geproduceerd (e-HDI blok), de BlueHDI is de afgeknepen broer daarvan.
...
Er308 zei:Gisteren dealer aan de telefoon gehad. Mijn 308 BLE HB is geproduceerd en staat in Frankrijk klaar voor transport naar NL. Over anderhalve week is ie hier en over +/- 3 weken kan ik de auto ophalen.
Bestelling dateert van januari.
Hans406 zei:CycloneX zei:...
De Euro6 motor wordt al geproduceerd (e-HDI blok), de BlueHDI is de afgeknepen broer daarvan.
...
De Euro 6 motor is de 120 pk BlueHDi, de 115 pk e-HDi is Euronorm 5. Dus ik snap het afknijpen niet helemaal.
Technisch is het natuurlijk bijna hetzelfde, zeker qua motorblok, maar ik kan me voorstellen dat het logistiek nog wel een dingetje is om in de productie om te schakelen van e-HDi naar BlueHDi, denk alleen maar aan het AdBlue gebeuren.
identiteitonbekend zei:Er zijn voor zo ver ik weet geen "vertragingen" voor de premium stoelen, maar sommige dealers dekken zich in.
ENTE zei:identiteitonbekend zei:Er zijn voor zo ver ik weet geen "vertragingen" voor de premium stoelen, maar sommige dealers dekken zich in.
Ik volg je niet helemaal; leg even uit.
Volgens mijn dealer kon ik die stoelen niet bestellen. Is pas per productiemaand juli beschikbaar en mijn exemplaar (SW BLE BHDi ) zal eerder geproduceerd (en afgeleverd??) worden.
Is derhalve ook niet in de offerte gezet, want dat was technisch niet mogelijk...
Bedoel je nu dat deze upgrade al wel beschikbaar is?
sfs zei:Een 120 pk Hb had toch al een meldcode gekregen vorige week?
Mangoöloog zei:Eind januari een Blue Lease premium HB besteld, op benzine... Lekker dwars voor de geen 14% of 20% gekozen maar gewoon de volle mep van 25% bijtelling betalen.
E-One zei:Ik vond 3 maanden wachten op mijn huidige nissan QQ al lang, ooit toendertijd.![]()
Mangoöloog zei:Hopende dat wanneer de dealer contact opneemt dat het met concrete informatie is. Vooralsnog maar plaatjes kijken..
ENTE zei:![]()
BLE snuitje voordat we allemaal het schip ingaan qua levertijd:T
Durashift zei:Het is een kwestie van perceptie, wachttijden op een auto. In augustus een auto bestellen waarvan bekend is dat productie in april start, is een aflevering in mei / juni feitelijk niet heel erg over tijd natuurlijk..
Communicatie van levertijden en opvolging hiervan blijft een punt van aandacht voor de branche. De antwoorden die vanuit de dealer wordt gegeven zijn voor mij herkenbaar.. Niet dat een klant altijd zit te wachten op dat antwoord.. Tuurlijk, het is vervelend om telkens je informatie te moeten halen. Het is zeker netjes als een dealer expirerende, verwachte, leverdatums opvolgt. Dit gebeurt in de branche wel maar dan voornamelijk bij de centraal leverende dealer die, via de SLA, een dergelijke afspraak met een leasemaatschappij heeft..
Ach ja, de levertijden van de 308 zorgen in ieder geval voor (de verkeerde) sensatie. Volgens mij is sensatie leveren één van de doelstellingen van Peugeot, met de 308, als ik de advertentie mag geloven![]()
Mcsluis zei: