peugeot gek
Startmotor
hele mooie auto geworden. Vindt hem mooier als 208.
Ze hebben de toerenteller van Aston martin afgekeken, die hebben ook een naald die tegen de klok indraait.
Behoudend van buiten zonder dat het meteen een saaie auto is. wel is goed gekeken naar de maatstaf in deze klasse en ik denk dat dat alleen maar goed is.
Interieur ziet er op de foto's prachtig uit en de ruimte is binnen moet ook riant zijn.
In de 308 van mijn ouders heb ik al ruimte genoeg en de kofferbak is ook groot te noemen.
Zou hem wel in het blauw virtuel willen zien ipv grijs.
Het kleine zijruitje voor dat peugeot introduceerde op de 307 is weer weg, normale spiegels.
Wel een elektrische parkeerrem.
Er zou ook een GTi komen volgens autovisie die 260 pk krijgt. dat vindt ikzelf veel voor de GTi, 220 pk en dat icm de gewichtsreductie moet toch tot hele goede prestaties leiden. hij is in ieder geval een stuk sportiever gelijnd als de huidige 308.
Want peugeot zou naast het GTi label dat meer voor sportiviteit maar toch voor dagelijkse inzetbaarheid staat en XY dat voor luxe staat ook een R label gaan voeren voor de snelste modellen.
Waarvan de RCZ R de eerste is. Daarom blijf ik op een 208 R hopen.
Ze hebben de toerenteller van Aston martin afgekeken, die hebben ook een naald die tegen de klok indraait.
Behoudend van buiten zonder dat het meteen een saaie auto is. wel is goed gekeken naar de maatstaf in deze klasse en ik denk dat dat alleen maar goed is.
Interieur ziet er op de foto's prachtig uit en de ruimte is binnen moet ook riant zijn.
In de 308 van mijn ouders heb ik al ruimte genoeg en de kofferbak is ook groot te noemen.
Zou hem wel in het blauw virtuel willen zien ipv grijs.
Het kleine zijruitje voor dat peugeot introduceerde op de 307 is weer weg, normale spiegels.
Wel een elektrische parkeerrem.
Er zou ook een GTi komen volgens autovisie die 260 pk krijgt. dat vindt ikzelf veel voor de GTi, 220 pk en dat icm de gewichtsreductie moet toch tot hele goede prestaties leiden. hij is in ieder geval een stuk sportiever gelijnd als de huidige 308.
Want peugeot zou naast het GTi label dat meer voor sportiviteit maar toch voor dagelijkse inzetbaarheid staat en XY dat voor luxe staat ook een R label gaan voeren voor de snelste modellen.
Waarvan de RCZ R de eerste is. Daarom blijf ik op een 208 R hopen.