M
MCW
Guest
Duidelijk een 308 met een 508 samengeshopt. Denk dat de verhoudingen sowieso beter zullen zijn. Ik hoop wel dat die neus zo gaat worden, ziet er clean en stoer uit. Die nepgleuven op de 3/5008 mogen ze weglaten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die schildjes vind ik wel leuk. Maar ik ben bang dat het uiteindelijke resultaat nog wat meer aan de 208 zal doen denken dan deze impressie. Sowieso verraden de eerste beelden al die gekke aflopende randjes onder de achterlichten, zoals de 208 ook heeft. Vermoed ook dat de zijkanten net wat minder strak worden dan in deze impressie.929V6 zei:Hij doet me zo op een of andere manier aan een Seat Leon denken. Maar de impressie ziet er wel realistisch uit. Ik ben niet zo kapot van die schildjes op de zijkant.
De 408 badge omdat hij ook de 308 sedan zou vervangen (in China is dat de 408).Wouter82 zei:Die impressie heeft een 408-badge... Maar het wordt dus een Peugeot C4, handig om die Citroën een concurrent uit eigen huis te geven![]()
Verrek, die was er ook nog. Goed gezien!Rc208 zei:Die scherpe lijnen op de flanken hebben ze gekopieerd van de 2008.
iDS zei:De 408 badge omdat hij ook de 308 sedan zou vervangen (in China is dat de 408).Wouter82 zei:Die impressie heeft een 408-badge... Maar het wordt dus een Peugeot C4, handig om die Citroën een concurrent uit eigen huis te geven![]()
Het wordt géén Peugeot C4 want:
- ander onderstel
- ander motoren
- dit is 'het toppertje' van de 308-reeks. Aangezien de 308 in basis al duurder wordt dan de C4, spelen ze niet in hetzelfde marktsegment.
'Andere motoren':MBdoubleyou zei:iDS zei:De 408 badge omdat hij ook de 308 sedan zou vervangen (in China is dat de 408).Wouter82 zei:Die impressie heeft een 408-badge... Maar het wordt dus een Peugeot C4, handig om die Citroën een concurrent uit eigen huis te geven![]()
Het wordt géén Peugeot C4 want:
- ander onderstel
- ander motoren
- dit is 'het toppertje' van de 308-reeks. Aangezien de 308 in basis al duurder wordt dan de C4, spelen ze niet in hetzelfde marktsegment.
Jouw aannames, iDS. Je brengt het weer alsof je net met PSA hebt gesproken.
Andere motoren? Lijkt me vreemd! Waarom zullen de 130pk/155pk benzine en 110/130pk diesel geen plek vinden in deze nieuwe 308 variant?
De dakboog lijkt me meer gekromd. Het vaste zijruitje achter is ook groter.DeeTwee zei:Ik heb de indruk dat er tussen de A en de C-stijl eigenlijk niet heel veranderd is tov de huidige 308...
Begin dan maar nietEenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Er worden de laatste tijd weinig mooie auto's gepresenteerd en ook dit is er weer 1 in de categorie van: brrrr.... Totaal uit verhouding. Zal niet weten waar te beginnen...
MCW zei:Jammer van die neproosters in de bumper, was mooier geweest zonder. Vind 'm soms beetje moeilijk er uit zien op deze foto's
Pardon, die "bumpersierstukken" bedoelt u?voiture zei:Zijn we nu nog steeds niet van die achterlijke nepuitlaten af?
Als je ze eraf haalt welvoiture zei:Zijn we nu nog steeds niet van die achterlijke nepuitlaten af?
DeeTwee zei:Pardon, die "bumpersierstukken" bedoelt u?voiture zei:Zijn we nu nog steeds niet van die achterlijke nepuitlaten af?![]()
Moderator
Die had je trouwens ook al in maart genoemd, bovenaan de paginaiDS zei:Peugeot heeft blijkbaar nog een 308-variant achter de hand: naast de hatchback ook een liftbackvariant (die dan de belachelijke titel van 4-deurs coupé gaat voeren, vermoed ik).