Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMdoubleyou zei:Ik tekende vroeger alle Autotest jaarboeken vol met stations en hatchbackvarianten.
Die Alfa 164 moet terug naar de takentafel, daar heeft Alfa zich te makkelijk vanaf gemaakt. Zelf een BX Break ziet er beter uit
@Antigoon, een Audi 200 Avant is er van die generatie nooit geweest.
929V6 zei:Een echte sedan op basis van de D-Kadett lijkt me ook wel leuk om te zien.
---GT--- zei:Voorbeeld: de Renault 20 was zo ruim ontworpen dat er geen spijltje en zelfs geen zwart driehoekje in de achterste portierruiten nodig was.
Dan zou ik een eventuele sedan ook niet van een onnodige raamspijl voorzien. Het hoort misschien wel bij een andere sedan, maar niet bij de R20.
929V6 zei:Misschien nog een driedeurs hatchback erbij dan?
SVF zei:D Kadett sedan zat ik ook al aan te denken, alleen ben ik er niet over uit hoe: gewoon simpelweg een kont en klaar, of net als bij de E Kadett een derde zijruit ipv een driehoekig rooster...
DDCNL_Pascal zei:Zie de Daihatsu Applause station in je shops staan, maar in België is die gewoon origineel geleverd.....
Antigoon zei:Voor de yota hetzelfde eigenlijk, alleen was het in die tijd wat gebruikelijker om de achterkant wat schuiner te plaatsen dan nu (zelfde lengte maar een korter dak (lees, net zo lang als de sedan) Zie Niksan Datsun Cherry van rond die periode (N10), de belangrijkste concurent in het segment.