Mogguh!
@ Tanken: Dat móeten tanken herken ik wel. Soms moet ik ergens naartoe en heb ik best een krappe planning, wil ik de Mini mee en dan zegt mijn vrouw 'Ohja, gisteren ging net het lampje branden dat je moet tanken'.
Dus dan toch maar de Swift mee
Maar gisteren heb ik zelf getankt omdat het lampje ging branden... dus ben zelf ook niet altijd op tijd. Geef ik toe.
@ Bemande pomp: afgezien van de lokale Shells weet ik niet of er verder nog bemande pompen in de buurt zijn eigenlijk.
Er zijn wel een aantal van bemand naar onbemand gegaan (om meerdere redenen

)
Kan wel zien dat jullie de lokale ondernemers weinig steunen..
Nee hoor, tank regelmatig bij 'Fieten'!
Boodschappen doen we gewoon in de supermarkt, maar voor ons zou het wel handig zijn om ze gewoon te laten bezorgen. Over het algemeen vind ik de kwaliteit van de producten van de Jumbo wat minder in vergelijking met andere supermarkten (vooral het vlees)
Maar die hebben het bezorgen wel goed voor elkaar... misschien gewoon eens testen hoe het bevalt.
We wonnen akelig dicht bij de grens, maar maken eigenlijk nooit de oversteek. 1x gedaan voor nieuwe schoenen en het eerst paar was na 4 weken al kapot en het andere paar na 3 maand. En dat waren gewoon schoenen van rond de 100 euro (zonder korting)
Eerste paar weer teruggebracht en een tegoedbon gekregen... tweede paar had waarschijnlijk ook gekund maar geen zin om weer heen en weer te moeten rijden.
Dus nu nog een keer tijd maken om de tegoedbon in te leveren en dan ga ik maar voor een niet-Duits merk.
Boodschappen in Duitsland prima... maar andere zaken gewoon weer lekker lokaal. (of via internet)
@ Durashift: ze proberen nu de verkopen nog wat te stimuleren blijkbaar...beetje het jaar goed afsluiten.
Het is mij nog niet duidelijk wat mijn schoonouders uiteindelijk willen; nieuw of occasion. Ze zijn beide aan het bekijken.
De Kia vond mijn schoonvader in elk geval ontzetten lelijk