Mooie plannen mannen!
@ Joost, tof om zoiets te doen!
We hebben mijn vader al tig keer meegevraagd op vakantie, maar die geeft daar niet zoveel (meer) om. Schoonouders hebben sinds een paar jaar een camper en gebruiken hem goed.
@vakantie
Hier ligt de zomervakantie al weer even vast. Zelfde als vorig jaar. Met kleine kinderen zie je toch niet alles in 1x en beviel daar erg goed, dus we gaan gewoon nog een jaar.
Verder met Pasen weggeweest, daar gaan we met Pinksteren ook weer naar toe. Zo ongeveer bij Gerwin in de achtertuin

Hemelvaart willen we eigenlijk ook nog. In juni nog een weekend met de vriendengroep, jaarlijkse traditie.
Dan hebben we augustus en september nog, vast nog wel een weekend waarin we last minute weg gaan. Volgens mij is de wederhelft nog aan het broeden op een paar dagen samen weg.
dus meer wilden ze er ook echt niet aan doen.
Das toch gek? Wie betaald, bepaald. Toch? Of vind je het zelf ook wel prima zo?
8.000km in een jaar, zou soms willen dat dat hier het geval was
Vraag mij ook wel eens af hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Zelfs als ik woon/werk er buiten laat. Familieritjes (ook 170km enkele reis voor ons) en de vakantie km's (4.000km ofzo?) dan kom ik er al makkelijk over volgens mij.
Ter voorbeeld, vorige week op een avond een voorstelling in A'dam. Weer 400km er bij....