Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ik vond dat heel in het begin niks, maar ik doe nu ook niet anders meer in een EV.In de Leaf rij ik altijd met e-pedal aan, waardoor hij sterk afremt als je van het "gas" gaat.
Beetje het kip-ei verhaal. De consument stapt massaal over op een SUV, het is niet voor niks dat auto's als de Insignia, Mondeo, Talisman geen opvolgers meer krijgen. Het is niet zo dat de consument de auto's graag wil, maar fabrikanten ze niet leveren.Het is toch verschrikkelijk waar het met de auto's heen gaat...SUV-achtigen worden je in alle soorten en maten door de strot gedrukt en het is allemaal één pot nat.
Moderator
Moderator
Gelukkig is bij huren via Sunny Cars altijd alles afgekocht.Oeis, dat is balen Berry! Huurauto's en schade is altijd tricky.
Dat is echt ideaal inderdaad; ik huurde in het buitenland ook altijd via Sunnycars.Gelukkig is bij huren via Sunny Cars altijd alles afgekocht.
Italiaanse invloeden! Misschien straks het design nog wat Italiaanser, dan wordt het wel wat met BMWHalverwege de terugrit klapte de spiegel uit zichzelf alsnog uit![]()
Renault en Audi zijn wel de koplopers..
Vanmorgen dochterlief naar groep 3 gebracht..ook wel weer even slikken want wat worden ze snel groot.
Maar ze had er reuzezin in en kon niet wachten om met de stof te beginnen!
@ Elektrische auto's: zijn er best een aantal die ik leuk vind. Maar ik hoef er nog niet naar te kijken; geen geld voor
We zijn nu aan het kijken of we volgend jaar toch (eindelijk) naar de Azoren kunnen gaan; nog 3 facturen afwachten en dan kunnen we een besluit nemen.
Moderator
Moderator
Moderator
Zo'n XC40 is inderdaad een prima auto. De type aanduiding is wel wat misleidend, want het doet denken aan een V40 maar is toch meer niveau XC60 volgens mij.
Dapper ber! Maar hoop dat je nog wel wat meer tijd beschikbaar hebt dan een week? Heerlijk dit soort klussen maar hier echt geen optie meer met twee kids en het werk. Al een hele toer om alles in en om het huis wat op orde te houseden...
En kids wordt gewoon steeds drukker met veel speelafspraakjes, feestjes, zwemles, gymnastiek, schoolactiviteiten...pff..
Xc40 vind ik maar een raar kort hoog ding met vreemde verhoudingen...maar jah..tis een volvo, aantrekkelijk in de lease dus je ziet ze veel....
Eerst ook maar een de overheidsplaannen afwachten..daar is ook geen peil op te trekken...
Dat kan je makkelijk beloven, we staan/rijden toch veelal in een sukkelfile.... Als er dan ruimte is kan 130 wel even lekker zijn.inderdaad, ben ook benieuwd naar de verkiezingen. Ik zag de eerste zieltjes win beloftes ook al weer dat een partij weer terug wil naar 130 km/h op de snelweg. Maar dat autorijden duur word en voor een grotere groep niet meer is weggelegd is volgens mij een feit.
Dat kan je makkelijk beloven, we staan/rijden toch veelal in een sukkelfile.... Als er dan ruimte is kan 130 wel even lekker zijn.
Moderator
Jep, ook al wel eens vaker gehoord. De Plug-In Captur van mijn vader staat soms te blazen als ie aan de lader hangt.Gisteren stond er hier bij het zwembad een Zoë aan de lader..man wat maakte dat laden en vreselijk irritant zoemend hoog geluid...is dat normaal?
Ik schat in dat het een klasse lager aanvoelt, maar ik ben benieuwd! In de juiste uitvoeringen vind ik de Tipo er nog best goed uitzien.Ben zeer benieuwd of die Tipo niet een Typo blijkt te zijn![]()
Ja, alles is ook duur, maar belevenissen willen we blijven doen. Zou me niks verbazen dat de Corona-periode nog in het achterhoofd zit en het maken van leuke herinneringen daardoor een stuk belangrijker geworden.Waar ik me echter het meest over verbaasde is de massa aan mensen die er heen gaan. Ik hoor zoveel mensen klagen dat alles zo duur is tegenwoordig, maar toch gaat men massaal naar dit soort evenementen. En het was echt een mix van alle rangen en standen wat er aan kwam.
@ Joost: Leuk om zoiets een keer mee te maken lijkt me! Heeft Toyota nog een Avensis in het programma? Of ging dat ook om een occasion (want ik lees 'duurtester' en meestal zijn dat de nieuwe modellen)
Dat geloof ik graag; volgens mij gebruikt Toyota nog dezelfde knoppen die mijn vader in z'n Carina E had zitten... als ik soms ook de foto's zie van nieuwe auto's van Toyota dan verbaas ik me er over hoe klassiek het nog is. En dat zie ik dan ook wel terug in de rest van je punten= Veel moderner van binnen (binnenste avensis was meer een auto uit de jaren 90 qua knoppen etc.)
Rob, kijk jij nu gewoon naar elektrische auto's?Zag net zomaar ergens een plaatje van de Nio Et5 Touring..die is fraai zeg..maar toen zag ik het prijskaartje en was ik heeeeeeeel snel genezen..tjemig....gaat toch nergens meer over.
Wij zitten in een 1 of andere verzamel-cao; vorig jaar een keer 4% erbij gehad en dat was het. Wordt ook verder niet gesproken over wat anders. Maar binnenkort personeelsfeest; wie weet dan nog goed nieuwsen dan lopen de werkgevers in onze cao onderhandeling nog te zeiken om een paar procent erbij...
40K+ voor een Astra gaat net zo min ergens over. Die kopen we vervolgens na een paar jaar ook tweedehands als deze wel binnen budget valt. Op zich zou je dat ook kunnen doen met een E-Niro natuurlijk![]()