Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vooral met technische achtergrond zeker? Daar zie ik zo ontzettend veel vacatures van voorbij komen; ongelooflijk!Probleem is dat goed personeel vinden wel lastig is dus het piept en kraakt nu wel behoorlijk her en der.
Nou, als dat dan alles is dan is dat helemaal niet gek!Ach, verder bevalt de auto gelukkig best aardig![]()
Als ik hier thuis de auto's net niet lekker op de oprit staan en ik achteruit de oprit af moet dan kom ik net te dicht bij de bosjes aan de overkant van de straat. Geen punt, ruimte genoeg echter denkt de auto dat je een tegemoetkomende vrachtwagen nadert volgens mij en trapt VOL op de rem in de ABS terwijl je letterlijk 1 km/u achteruit rolt.
Na bijna 4 maand is het zover: we gaan bijna over naar ons vernieuwde huis. Kijk er weer naar uit; bij mijn ouders is prima bevallen, maar een eigenlijk plek is wel weer lekker
Hier voelt de vakantie al weer als heel lang geleden, vang nu het werk van een collega ook op en in tegenstelling tot andere bedrijven gaat hier het werk volle bak door. Oktober en November worden ook drukke maanden waarbij ik nu al vele zaken aan het voorbereiden ben. Bedrijf gaat weer een topjaar tegemoet, mede door de inzet van iedereen, kansen pakken, eigen koers varen. Probleem is dat goed personeel vinden wel lastig is dus het piept en kraakt nu wel behoorlijk her en der. Zeker nu in de vakantieperiode
En Rob, je kan dus ook gewoon met hoogtevreesals je geenhoogtevrees.nl intypt krijg je ook een ballonvaarder.
Moderator
Haha, dat was bij de eerste Ups ook zo@ Gerwin, hoe zit dat bij jouw V40?
Kan mij van een oud collega nog herinneren dat hij vrijwel elke ochtend een noodstop had bij het naderen van de slagboom van kantoor.
Eigenlijk nooit last van gehad! Heb het systeem ook zelf maar 1x in werking gevoeld en dat was onlangs bij een weekend weg. Ik reed achter 2 auto's (zeer lage snelheid) en we kwamen net op een punt dat we weer gas konden geven; toen besloot de voorste auto vol op de rem te gaan om een fietser voor te laten (die geen voorrang had). Dus toen merkte ik dat de auto net iets eerder dan mij reageerde met remmen. Heel bijzonder!@ Gerwin, hoe zit dat bij jouw V40?
Dakdragers bovenop?die gaan natuurlijk niet in de 500 passen. Maar anders. Ik zie geen reden om het niet te doen.
Herkenbaar! Maar ik moet zeggen dat ik de Space Mountain in Disneyland echt ontzettend gaaf vindt, maar dat komt misschien ook omdat ie in het donker ishaha..het spijt me maar ik schaamde me al dood dat mijn zoon van notabene 2 gisteren wel in de achtbaan ging bij een pretpark en dat ik lekker aan de grond bleef..nee achtbanen en hoogtes zijn niet aan mij besteed...![]()
In de tijd dat ik nog "op kantoor" werkte reed ik ook iets van 45.000 km woon-werk. 4x per week 125 km heen en 125 km terug. Thuis laden en bij de baas staan er een heleboel laadpalen... eigenlijk niet zo vreemd dus, die kilometerstand.Twingo Electric
Sommige eigenaren van auto's wil ik wel eens spreken. zo ook de voormalige eigenaar van deze twingo electric
2 jaar oud en 94.000 km geredenmet een range van tussen de 180 en 220 km is dat toch wel bizar. Los van uberhaupt zoveel rijden in zo'n auto. Die moet elke dag 1 a 2x aan de lader gehangen hebben
2 jaar oud en 94.000 km geredenmet een range van tussen de 180 en 220 km is dat toch wel bizar. Los van uberhaupt zoveel rijden in zo'n auto. Die moet elke dag 1 a 2x aan de lader gehangen hebben
In de tijd dat ik nog "op kantoor" werkte reed ik ook iets van 45.000 km woon-werk. 4x per week 125 km heen en 125 km terug. Thuis laden en bij de baas staan er een heleboel laadpalen... eigenlijk niet zo vreemd dus, die kilometerstand.
Ach, meestal sukkel je zo rond de 100 km/u in de stroom mee.... kwam onderweg altijd heel veel Upjes, Twingo's, Corsa's C1/107/Aygo's en 500's tegen, op de rechter rijstrook met 90km/u... En dan doe je er 5 minuten langer over....ja dat is de enige manier om zover te komen inderdaad zonder gedoe met laden onderweg. Dan is het nog netjes, zeker om dan mensen zoveel km in een A segment gebakje zoveel te laten rijden. Zeker op de snelweg is een twingo niet op zn best.
Wat me wel opvalt is hoe vormeloos die voorstoelen en achterbank zijn..het is zo'n zitvlakje met een dikke rand er omheen. Lijkt me heel erg in de achterkant van je been drukken..zit dat wel een beetje, Joost?
Ik heb meerdere Renaults (proef)gereden en ik vond ze allemaal een hele matige zitpositie hebben (Twingo II en Zoe).
Gisteren had ik mijn vrouw in tranen aan de lijn vanuit de auto. Was op het nippertje ontkomen aan een zware frontale aanrijding. Het ging allemaal in een flits maar op een 80 weg kwam ze ineens oog in oog te staan met een tegenligger die als een idioot twee auto tegelijk inhaalde en haar helemaal over het hoofd had gezien als tegenligger. Mijn vrouw moest vol in de ankers met ABS (gelukkig zat er niemand achter haar) en haar tegenligger moest anderen afsnijden om weer op tijd naar rechts te komen en ging op een haar na goed.
Enige wat ze nog weet was dat het een golfachtig type was en als een idioot reed; verder ging het zo in een flits dat ze bv kenteken oid niet meer weet. Maar ze was heel erg geschrokken.
Pfoe, ben ik blij dat ik in een witte VAG rijHet kan toeval zijn of niet maar ook in deze gevallen weer twee auto's van VAG in een donkere kleur...
Ja, dat is echt een fantastisch punt: zijn recent ook al een paar ongelukken geweest doordat mensen er nog even snel tussen wilden@ Gerwin, vlakbij jouw oude woonplaats zit er nog een leuk stoplicht in de N36. Daar is het even tweebaans en nadat je het kruispunt over bent wordt het gelijk weer één baans. Hoe vaak ik daar mensen de stoeprand heb mee zien pakken is ook niet te tellen![]()
Tja, misschien stoot een G*lf bepaalde stoffen uit waar bestuurders van die merken helemaal hitsig van worden? Dus misschien proberen ze je gewoon te verleiden!Nu in de G*lf word ik belaagd door bumperklevende M.A.N. busjes, BMW's en Audi's die flitsend met grootlicht op me af stieren en me daarna afsnijden
En je gaat de 3 serie toch niet weg doen voor zo'n lilijke hoge Ateca..kom op zeg...![]()
![]()
maar de vaste kosten zijn behoorlijk veel hoger dan de Super 7 kitcar. (19,- per maand MRB en verzekering)
Na een Calibra V6 en een BMW 325i zou ik ook graag nog 1x een 6 cilinder willen hebben. Maar de modernere auto's zijn dan al vaak direct performance-light modellen zoals een 340i of C43AMG, S4 met allerlei performance goodies heel veel vermogen en dus ook heel duur. Ik vind 200-250 pk prima, maar dan wel een smeuige 6 cilinder.
Veel leuker dan omgekeerd: al die R-line, AMG-line M-line, N-line kits en dan een bromfietsmotor erin.
Dat ziet er dan zo uit![]()