A
Anoniem
Guest
Mannen allemaal de beste wensen voor 2023 en dat we maar gezond mogen blijven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
3,5 uur film zonder pauze is wel lang ja. En ik ben ook niet zo van de films...
M heeft een elektrische fiets vanwege haar hartafwijking, met de e-bike heeft ze iets meer lol iets fietsen.
Helemaal mee eens, heb 'm een paar weken geleden gezien en vergelijkbare ervaring. Wat dat laatste betreft zeker een aanrader!Niet echt qua verhaal maar visueel en audiologisch echt oog- en oorstrelend
Die twijfel had ik ook toen mij werd aangeraden een elektrische fiets te kopen toen vrouwlief een elektrische fiets wilde; ik gebruikte mijn normale fiets eigenlijk nooit.Ik wil misschien een fiets kopen maar twijfel nog een beetje of ik dat het geld waard vind vs hoe vaak ik hem denk te gaan gebruiken.
Verder hoop ik op rust maar dat valt niet te plannen tongue sticking out smiley
Och, de fietsen valt nog best mee. Vrouwlief wil elektrisch, voor mij hoeft het echt niet. Maargoed, als één persoon het heeft en je gaat met z'n tween op pad is het wel vervelend.Dat zijn flinke plannen ruud! is de spaarpot na de Astra nog niet leeg...grinning smiley En een ander huis en een andere caravan en nieuwe fietsen..smiling smiley
Daar moeten wij toch even voor sparen..
Het afgelopen jaar heb ik wel geleerd om 'nee' te zeggen, dus dat komt vast goed! Maar al met al was het een intensief jaar (ander huis, corona en ondertussen werkperikelen, nieuwe functie, werkperikelen, werkperikelen) Dus het mag wat dat laatste betreft wel iets rustiger, de emmer zit volRust als in minder volle agenda en een minder gestresst hoofd? Dat is wel te plannen, daar ben je zelf bij. Iets vaker nee zeggen kan een verademing zijn
Dat is inderdaad een dure, maar zal dan ook wel kwaliteit zijn!Daar was overigens het prijskaartje ook naar, ding kostte iets van 4.000eu
Juustem, ik zie het om ons heen wel eens anders dus dat houdt ons dan weer scherp!Zo is het Ruud, verstandig uitgeven noem ik dat. In het achterhoofd sparen voor "later", maar niet vergeten nu ook te leven en genieten.
Ik vond geld uitgeven altijd moeilijk (ben grootgebracht met sparen voor later), maar merk ook wel dat nu ik 35 ben ik ook NU wil genieten.
Dus ja, dan nemen we ook een wat luxere auto (maar wel weer wat ouder) en evt. een caravan met iets meer ruimte voor de kleine.
Dat is inderdaad een dure, maar zal dan ook wel kwaliteit zijn!
Die van ons waren goedkoper maar hebben ook wel wat 'gekkigheden' waardoor lange afstanden wat minder ideaal zijn.
Moderator
En dan zul je zien dat op dat moment de kinderopvang grotendeels gratis is......Maar de nog 1,5 jaar en dan zitten ze allebei al op school.
Dat zijn ook wel "leuke" inbvesteringen, je hebt er voor langere tijd gemak van en evt zelfs een financieel voordeel.Ik geef het nu ook wel makkelijk uit, zeker voor zaken als huis was vooral een lange termijn investering is voor kosten, waarde van het huis en comfort geef ik het makkelijk uit.
AsconaGT zei:De EV's hebben allemaal een vrij ondiepe kofferbak door het batterij pakket.
Ik zat voor enkele weken geleden in een polestar van een collega en daar viel mij dat ook al zo op. Ook dat ik achterin niet fatsoenlijk kan zitten omdat je met enorm opgetrokken benen zit door de hoge vloer. Voorin zat ik wel prima maar achterin was serieus krap en niet fijn. Verder wel heel mooi![]()
ginkelvanmichiel zei:AsconaGT zei:De EV's hebben allemaal een vrij ondiepe kofferbak door het batterij pakket.
Ik zat voor enkele weken geleden in een polestar van een collega en daar viel mij dat ook al zo op. Ook dat ik achterin niet fatsoenlijk kan zitten omdat je met enorm opgetrokken benen zit door de hoge vloer. Voorin zat ik wel prima maar achterin was serieus krap en niet fijn. Verder wel heel mooi![]()
Mijn Ampera-e heeft dat veel minder; echt een flink diepe bak, met daaronder ook nog ruimte voor een reservewiel of, zoals in mijn geval, een bose-box. En op de achterbank zit je niet met je knieen in je nek. Komt misschien ook door de carosserievorm?
![]()
Jeps, ook één van de redenen dat ik 2 jaar terug de Leaf niet op de E-Niro heb ingeruild. Maargoed, jij bent met de K ook wel verwend kwa kofferruimte RobGisteren hebben we onze kinderwagen verkocht en dame met een e-niro kwam hem ophalen. Damn..wat zit daar een kleine en ondiepe kofferbak in zeg..kreeg het onderstel er net in en wat losse spullen erbij en hij was al vol. Dacht dat dat zon ruime auto was..echt drie keer niks in de kofferbak..
Die van de Leaf ook niet, die heeft een diepe kofferbak. Daardoor kan er ook mooi veel in.De EV's hebben allemaal een vrij ondiepe kofferbak door het batterij pakket.
Jeps, ook één van de redenen dat ik 2 jaar terug de Leaf niet op de E-Niro heb ingeruild. Maargoed, jij bent met de K ook wel verwend kwa kofferruimte Rob grinning smiley
Erg gezellig, en voor ons fijn dat L daar zonder problemen wilde gaan slapen in het campingbedje.
Het inslapen was maanden lang een probleem, dan is dit wel erg lekker als ze zo mooi in slaap valt.
ik heb er een tijdje uitgelegen,
Moderator
Die staat bij mij ook op de wensenlijst, eigenlijk max. 18 inch. Maargoed, de zomerbanden die op de standaard LM velgen zitten zijn nog heel goed.Maar wilde ze eigenlijk in het voorjaar/zomer te koop zette en en daar dan 18 of 19 inch setje voor in de plaats.
rjthefrisian zei:ik heb er een tijdje uitgelegen,
Shit man..fijn dat je de weg weer terug hebt gevonden! Hetzelfde geldt voor mijn vrouw..is gelukkig bijna ook weer volledig in de running.
Vervelende schade Rob....al kan men ook wel weer veel herstellen.
20230109_124938 by Rob de Vries, on FlickrDie staat bij mij ook op de wensenlijst, eigenlijk max. 18 inch. Maargoed, de zomerbanden die op de standaard LM velgen zitten zijn nog heel goed.
Dat weerhoud me er van nu andere velgen te kopen....die 16 inch leveren denk ik weinig op.
Mooi weekendje gehad Joost? Lekker om een keer zo de tijd samen te hebben.
Het is minimaal en haast ook te minimaal om er iets aan te laten doen.
. En 1:17 vind ik dan nog echt netjes voor de Insignia.
Gelukkig willen opa's en oma's echt veel voor ons doen. Maar wij hebben gekozen voor een kleine, dan vind ik niet dat we haar met regelmaat weg moeten brengen omdat wij er tussenuit willen. Vrienden van ons doen dat wel, die hebben dan ook veel oppas adressen......maar daar is de kleine nagenoeg om het weekend wel logeren (incl. overnachting).
Nu wil ik daar geen waarde oordeel over vellen, maar het is onze keuze niet.
Moderator
Haha heerlijk, en geen sigarettenaansteker in de auto?Gisteren was B met de jongste naar een kapelletje geweest hier in de buurt om een kaarsje aan te steken. Dus 50 cent in het geldkistje en een kaartje gepakt om die vervolgens aan te steken aan de reeds brandende kaarsjes. Maarja een kind van 3 kan de verleiding niet weerstaan om alle brandende kaartjes snel uit te blazen grinning smiley dat je dan met je 50 cent kaars, zonder aansteker op zag en een kappelletje waar de kaarsjes niet meer branden grinning smiley heerlijk
Haha heerlijk, en geen sigarettenaansteker in de auto?