EVV
Wegverkenner
Dat is iets wat LPG auto's regelmatig doen en levert ook geen problemen op. Het systeem regelt daar snel genoeg voor.Barri zei:En om-en-om, zou dat wat zijn? Of raakt het motormanagement daar juist van in de war?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is iets wat LPG auto's regelmatig doen en levert ook geen problemen op. Het systeem regelt daar snel genoeg voor.Barri zei:En om-en-om, zou dat wat zijn? Of raakt het motormanagement daar juist van in de war?
Moderator
Moderator
Moderator
Lekker ritje Richard, dat is voor jullie best een eind sturen.
Helaas wel een probleempje: het dashboardkastje is ontzet ofzo, het gaat niet meer dicht sad smiley
Zit nog wel steeds wat in dubio mbt de winterbanden. Zowel het setje onder de c3 als de Astra zijn beide wel op. Ik schrok er echter van wat een nieuwe setje winterbanden voor onder de Astra kost (17 inch) daar kan je ook prima een gebruikt setje met ruim voldoende profiel met origineel lichtmetaal voor krijgen. Maar wil tzt ook nog wel eens wat grotere velgen onder de Astra maar die zomerbanden zijn nog lang niet op.
Moderator
Enkele dagen later kwam de info online, en ondanks dat het een mooie woning is verbaasde ik me er over dat dit huis geen aangebouwde garage heeft én geen bijkeuken. confused smiley Dan heb je een ruime woning op 400 meter grond, maar mis je boven genoemde.
Als de prijs goed is, kun je misschien uitbouwen?Dan heb je een ruime woning op 400 meter grond, maar mis je boven genoemde. Wij hebben 2 vriezers thuis (ja, luxe) ...wellicht hebben die mensen 1 exemplaar in de keuken ingebouwd, maar waar laat ik dan nr 2? In de schuur achterin de tuin?? Totaal niet praktisch in mijn ogen.
Moderator
Moderator
Maar waarom dan optie 1 als je toch voor een Astra ST erbij wil gaan? Dan zou ik optie 1 laten zitten en voor optie 2 gaan. Heb pas gereden met de Niro en ik vond het echt een fijn ding. Maar ook een Corsa-E zou ik prima vinden. Dan kunnen de lagere kosten direct naar een gezinsbak voor B.
Ik zou sowiezo niet de Astra J 1.4 als caravantrekker gaan gebruiken. Dat is een nogal futloze combinatie en lijkt me geen fijne carvantrekker.
Het kan wel want het zijn genoeg die het doen maar dan wordt het heel veel terugschakelen.
Wij hebben 2 vriezers thuis (ja, luxe) ...wellicht hebben die mensen 1 exemplaar in de keuken ingebouwd, maar waar laat ik dan nr 2? In de schuur achterin de tuin?? Totaal niet praktisch in mijn ogen.
Gisteren met werkgever ook gesproken over vervangen van de Leaf. Werkgever wil graag 100% elektrisch.
Zo, weer terug uit weekendje weg in gasselternijveen. (of all places). Mooie omgeving en vooral lekker rustig en gezellig gezelschap.
Auto kon alles mooi in, adaptive cruise is zeker op wegen zoals de N34 echt top. Perfect voor zulke ritjes thumbs up
- Ik schreef een Astra J voor B, maar bedoel de K. Reden om niet voor de J te gaan zijn idd. de matige M32?? versnellingsbakken bij de 1.4T. Daarnaast een redelijk hoog verbruik en MRB door het hoge gewicht. De K is wat duurder in aanschaf, maar ook een fijner blok, minder gevoelige versnellingsbak en goedkoper in vaste kosten.
Zoals Joost zegt, met een Ev6 kun je snel laden....dus hoe erg is het dan dat je 1x per jaar op vakantie een x vaker moet stoppen voor een korte tijd?
Moderator
We bieden het als product bij een leasecontract aan, maar je moet wel snel zijn met reserveren inderdaad. Als product vind ik het dan ook niks. Volgens mij is er voor geen enkele verhuurmaatschappij een goede business case omheen te maken.Ook heb ik een jaar lang een opdracht gehad bij een leasemaatschappij, die hadden ook diverse huurauto's maar er waren weinig tot geen auto's met een trekhaak. Wellicht dat Berry uit zijn ervaring wellicht het tegenoverstelde kan vertellen, maar kan het mij haast niet voorstellen.
Of de huidige Leaf doorrijden tegen 22%. Met 34k waarde is die nauwelijks duurder als de Corsa, maar heb je wel de ruimte van een middenklasser. De Corsa-e is wel leuk, maar moet veel opties aanvinken om hem op het niveau van de Leaf te krijgen. (Adaptive cruisecontrol, stoel/stuurverwarming ed.)Een EV6 is iets duurder dan een eNiro maar je kan er inderdaad wel meer mee. Maar een Corsa-E is toch wel aanzienlijk goedkoper, dat scheelt wel in de bijtelling. En als je toch een fijne Astra er naast hebt straks... Kan je altijd nog zoveel mogelijk ritjes met de EV doen, maar voor de sleurhut lekker de Astra pakken.
AsconaGT zei:Doorrijden leaf is dan inderdaad helemaal geen gekke optie en dan een C of D segment station er bij naast voor vakantie en andere lange ritjes.
Zou dan wel mooi zijn als je dan vrij bent om misschien alsnog ooit de leaf weg te doen als er dan plots een goede aanbieding ergens komt. Maar in de organisatie waar jij in zit lijkt mij dat niet zo'n punt en makkelijk te overleggen en snel te schakelen.
AsconaGT zei:lekker uitgeruste insignia voor redelijk geld
adaptive cruise zit er niet op maar wel heel veel andere dingen. Prijs is ook netjes. Iets voor jou ruud? :T Polo er uit
Ook met licht leer is hij geleverd overigens
Verder heb ik er op wat condensproblemen af en toe na weinig over gehoord.
Het stomme is dat je bij de Astra of halogeen hebt of LED-matrix. Ik vind halogeen inmiddels wat goedkoop ogen en het gele licht minder prettig. De ** **** was mijn laatste auto met halogeen, dat was na de Astra wel even wennen maar uiteindelijk was de lichtopbrengst dikke prima. Dat zal bij een Astra met halogeen vast ook zo zijn.
Verder is de matrix verlichting leuk, maar ik moet zeggen dat in de praktijk automatisch grootlicht of zelf de hendel bedienen net zo goed werkt.
Moderator