Oei, dat is wel schrikken van de accu. Zit zo'n accu dan binnen het leefcompartiment?
@insignia;
Ik had vandaag al de agenda vrij gepland om mogelijk te kijken bij de groene insignia. Maar hoe dat verlopen is had ik al gezegd. Toen kwam deze insignia online en zag ik dat die relatief dichtbij stond, in dusseldorf. Bovendien voldeed deze aan alle eisen en zelfs alle 'nice-to-haves' zaten er op. Bovendien heeft hij ook nog een kleur. Af fabriek trekhaak. Nadeel is dat deze van 12/2018 is met slechts 58.000 km. Dat kost dus een aardige duit. Ja voor de uitrusting, bouwjaar en km stand is de prijs scherp maar eigenlijk boven budget.
Toch maar wezen kijken omdat ik toch vrij had. B had ook weinig afspraken en die ze had kon ze in de auto wel afhandelen en vanmorgen naar Dusseldorf gereden. Lekker de Benz uitgelaten op de A31. 250 km/h zit je wel een keer op maar dan grijpt de begrenzer in. Later gewoon met 150 km/h verder gecruized.
Aangekomen; wat een gigantische opel zaak. werkelijk alle modellen alle modellen hadden ze staan. zafira camper, zafira EV, Alle soorten en maten astra's en ook waren ze GM USA delaer dus een deel stond ook vol met corvette, cadillac en chevrolet. Had een afspraak gemaakt en al snel gaf hij ons de sleutels en hebben we de auto eens bekeken; wat wasstraat swirls over de hele auto maar verder gewoon als nieuw. Binnen ook, knopjes, bekleding, allemaal top. zelfs B was enthousiast. Toen stukje gereden omdat ik met name benieuwd was naar de 1.6 en automaat. 1.6T 200PK is prima voor de insignia. Lang neit zo snel en gretig als de Benz maar wel gewoon vlot. Automaat is geen uitblinker maar schakelt gewoon prima. Even alle opties geprobeerd. Helemaal top. En toen dus kwamen we met de prijs er uit en toen gekocht.
Wel moet ik maandag bellen naar zulassungsstelle in dusseldorf voor het regelen van een kurzzeitkennzeichen. Soms is de wachttijd 1,5 week voordat je daar terecht kunt tegenwoordig. Dus het is even de vraag wanneer ze tijd hebben om de platen op te halen + ik zit nog met iemand die moet meerijden en de insignia moet ook klaar zijn bij de dealer want hij krijgt nog een grote beurt en het was daar heel druk. Dus het is nu even kijken om alle puzzelstukjes bij elkaar te krijgen

beetje gedoe
De Insignia is gewoon heel dik uitgerust, volgens mij ontbreekt alleen standkachel en paar OPC-line frutsels. Hij heeft wel OPC linde voorbumer en skirts maar niet het afgeplatte stuur en zwarte dakhemel. Geen idee hoe dat precies zit
Optielijst;
- Volledig lederen bekleding
- AGR stoelen
- Memory stoelen
- Stoel massage
- Stoel verkoeling
- Stoel verwarming
- Stuur verwarming
- Achterbank verwarming
- Elektrisch verwarmbare voorruit
- Draadloos telefoon opladen
- Intellilink 900
- Head-up-display
- Panoramadak
- Adaptive Cruisecontrol met stop & go
- 360 graden camera (helikopter view)
- Dodehoekherkenning
- Adaptief onderstel met Tour Normaal & Sport
- Elektrische achterklep
- 18 inch
- Digitale cockpit
- Bose audio systeem
- Intellilux matrix led koplampen
- trekhaak af fabriek (heel mooi ingebouwd en trek je er zo onderuit + aangepaste stabiliteit regeling)
En vergeet vast nog wel iets. Gewoon lekker vol