Balen Gerwin van de lekkage,
Ik zou zeker je makelaar even contacten van destijds of hij/zij advies heeft. De eigenaar van ons oude huis heeft ook geprobeerd iets te verhalen op ons. Onterecht, zo heeft de makelaar ons hierin ook geholpen.
lekdetectie kunnen ze vrij makkelijk uitvoeren tegenwoordig. Zeker als je weet waar de leidingen lopen.
@Richard.. evt. verhuizen, ik moet er neit aan denken, maar als je een zisjtap kan maken waarbij je meer voordelen dan nadelen ziet, dan is het het overwegen waard.
@Rob, proficiat! mooie kans zo te lezen. Succes
Hier dan maar weer eens wat autonieuws.

De BMW 1 serie is verkocht, na bijna 7 jaar in bezit, en ruim 50K gereden te hebben zonder echt gekke dingen gaat hij ons verlaten.
Kwamen ook wat kosten aan, Het is een dure auto in de maandelijkse lasten en alles behalve zuinig, lees 1-10 is zeldzaam.
De welbekende commercial opkoper gaf en nog een prima bedrag voor dus nu even een afspraak inplannen op hem op te laten halen.
Hebben we nu dan nog maar 1 auto... Ja, tot volgende week woensdag

. Dan halen we onze nieuwe aanwinst op.
Italiaans - Klein en rond - half cabrio - om Rob wat jennen, zelfs maar met 2 cilinders
De 7 is erg leuk, maar alleen geschikt voor 2 personen.
We zijn we met diverse cabrio's gaan rijden, Mini, BMW 1 serie, Audi A3 Maar om ook de maandelijkse last van een 2e auto wat te drukken uitgekomen bij een Fiat 500C TwinAir uit 2012 met 70K op de teller. Grijs metallic met een zwarte kap. Niet de meest spannende kleuren combinatie, maar aangezien ik er ook in zal rijden vonden we parlemoer wit met een rode kap iets teveel van het goede

. Ook met de andere motoren gereden, maar die TwinAir rijdt echt het beste. Abarth of 1.4Turbo zal nog beter rijden, maar dat is (ver) buiten budget.
Zodra we hem hebben zal ik wel wat foto's maken.