Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ohja: iemand nog op zoek naar een baan? Ik zoek nog een collega (1 die Duits en Engels kan bij voorkeur) drinking smiley
Moderator
Donderdagavond zaten wij (B, L en ik) in de kerk voor de doopvoorbereiding, gezien L komende zondag gedoopt zal worden. Nou eerlijk, het is dat we het katholieke geloof in de familie hebben en ik de basis dan ook maar voor L wil leggen. Maar zo ouderwets als het er nog aan toe gaat in de katholieke kerk, ik heb echt op het punt gestaan alles af te blazen. Echt jammer, dat ze nog altijd conservatieve opvattingen hebben en niet met de tijd mee willen (In ieder geval bij ons niet, wil niet alles over 1 kam scheren).
Bezichtiging gepland?een prachtig te koop staand huis langsgereden,
Moderator
Gewoon lekker in DE shoppen dan toch, veel meer keus.
it is ook wel mooi.
530i
@rob, aangezien de insignia ook deels op astra techniek leunt; weet jij of de insignia ook kan profiteren van de zaken die op het astra K forum worden besproken? Bij BMW kun je bijvoorbeeld start/stop op geheugenstand zetten, meende dat je bij de astra ook het e.e.a. kunt instellen met bepaalde tools
Die Insignia is wel gaaf. Alleen de teksten en logo's in het multimedia systeem vind ik zo lelijk bij Opel...
Maar bmw is er bij sommige modellen wel een potje van aan het maken.
Dit is toch echt niet om aan te gluren met die patatsnijder voorop:
Al zal ik een Insignia tzt niet afslaan maar zijn me nu nog te duur en zeer zeldzaam met een 1.6T. Ik vind de meerprijs tov een Astra ook zeer fors.
Nu zijn we bv bezig met een module waarmee je de spiegels bij ver-/ontgrendelen kan in- en uitklappen,. kan bij de Astra alleen handmatig en nu ook met de AB als je een module inbouwt.
Ach jah..tis maar waar je je druk om maakt..jij zit de hele dag tegen zo'n vw logo te kijken..daar zou ik me pas druk om maken..
Zelfs bij die oude laguna van mij uit 2008 was dat gewoon standaard aanwezig nut smiley grootste ergernis voor mij is start-stop. Bij BMW kun je dat zo instellen dat je dat niet bij elke rit uit hoeft te zetten. een heel groot pluspunt voor mij. Bij handbak hou je gewoon koppeling in maar bij automaten ervaar ik dat echt als storend.
rjthefrisian zei:Zelfs bij die oude laguna van mij uit 2008 was dat gewoon standaard aanwezig nut smiley grootste ergernis voor mij is start-stop. Bij BMW kun je dat zo instellen dat je dat niet bij elke rit uit hoeft te zetten. een heel groot pluspunt voor mij. Bij handbak hou je gewoon koppeling in maar bij automaten ervaar ik dat echt als storend.
jah die spiegels is erg bijzonder...maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook totaal niet mis..
Zal tzt de update wel eens doen.
Start stop klagen ook veel Astra rijders ook over maar als ik stil sta voor bv een stoplicht zet ik eigenlijk nooit de auto in de vrij en uit de versnelling en daardoor wordt het ook nooit actief. Maar de "tovenaar' schijnt het wel uit te kunnen zetten. En snap dat het bij een automaat lastiger is.
Bij de Mini heb ik ook e.e.a. laten instellen, start en stop uit, 1x knipperen bij vergrendelen, achterlampen (GB vlag) aan bij dagrijverlichtiging.
Erg handig, en volgens mij met wat kennis ook zelf te doen.
@insignia, Heel mooi die je laat zien Joost, ik zie ze eigenlijk maar weinig.
En dat vind ik juist wel aantrekkelijk! Je rijdt nog iets wat je niet veel ziet of wat iedereen in deze regio zo nodig moet rijden om erbij te horen.
Inderdaad! het feit dat je ze amper ziet, zeker in leuke uitvoering maakt het voor mij alleen maar aantrekkelijker. maar vind een insignia ook gewoon een mooie verschijning. Mooi interieur. Testen zijn positief. Ben alleen nieuwsschierig naar de afwerking van interieur, de look & feel.
Je mag altijd eens komen kijken hoe die van mij er uit ziet van binnen... Het is alleen een diesel dus niet te vergelijken met een benzine.AsconaGT zei:En dat vind ik juist wel aantrekkelijk! Je rijdt nog iets wat je niet veel ziet of wat iedereen in deze regio zo nodig moet rijden om erbij te horen.
Inderdaad! het feit dat je ze amper ziet, zeker in leuke uitvoering maakt het voor mij alleen maar aantrekkelijker. maar vind een insignia ook gewoon een mooie verschijning. Mooi interieur. Testen zijn positief. Ben alleen nieuwschierig naar de afwerking van interieur, de look & feel. En de motoren. Nu moet ik zeggen dat de motor in de benz naast dat hij prima is,soepel en vooral heel krachtig niet uit blinkt in verfijning of geluid. Maar als je een 320i op zn staart trapt klinkt het ook niet echt fijn.
Loodgieter dacht aan een lekkage bij een kitrand... wel bijzonder dat er dan ineens zo'n lekkage is. Maar goed; morgen komt iemand de kitranden vervangen en dan zullen we het zien! Zou mooi zijn als het de oplossing is.@Gerwin, Hopelijk was het niets ernstigs?
En jullie hebben dan ook nog eens een leuk exemplaar@Rob, dat vind ik ook, ik waardeer dat altijd wel. Wij hebben de Mini Clubman, een gewone Mini 3 deurs zie je veel, maar een Clubman toch al weer een stuk minder. Ik vind het leuk!
Bij BMW kun je bijvoorbeeld start/stop op geheugenstand zetten, meende dat je bij de astra ook het e.e.a. kunt instellen met bepaalde tools
Absoluut mooi om te zien, maar van binnen vond ik het destijds al teveel op mijn Astra lijken. Daar is niets mis mee, maar van een segment hoger verwacht ik ook wat meer/anders.
Is uiteraard ook bij een 3/5-serie het geval. Daarom zou ik mijn 4GC ook niet weg doen voor een 5-serie van dezelfde lichting, dat moet dus een modelreeks nieuwer zijn.
Pas vanaf de nieuwe 3 serie zie ik echt behoorlijke veranderingen in het design.
Maar jah..volgens mij is dat bij BMW ook zo..als ik het dash van de nieuwste 5 zie dan lijkt dat sprekend op het dash van de X1 van mij pa en zie je ook duidelijk overeenkomsten met het dash van de vorige 3 en de 4.
Bij de facelift werden dat ineens zwarte plastic knopjes, zag er veel goedkoper uit en zo voelde het ook. Voelde wel degelijk aan, dat was het probleem niet.
De Insignia had destijds die knopje al standaard, maar ik vond het dus niets om dat ik de verchroomde knopjes gewend was.
Ach, nog genoeg chroom over in het interieur en exterieur, dan hoeft het voor mij niet ook nog om de knoppen op het stuur.B Real zei:Wat mij destijds, toen ik de Astra nog had, tegenstond waren de knoppen op het stuur. Ik had één van de eerste Astra's (bouwjaar 2016), die had mooie verchroomde knopjes op het stuur. Zag er luxe uit en voelde ik luxe. Bij de facelift werden dat ineens zwarte plastic knopjes, zag er veel goedkoper uit en zo voelde het ook. Voelde wel degelijk aan, dat was het probleem niet.
De Insignia had destijds die knopje al standaard, maar ik vond het dus niets om dat ik de verchroomde knopjes gewend was.
Dat is dus ook het eerste wat mij opvalt als ik nu een van de advertenties op deze pagina open. Ongetwijfeld een rare kronkel in mijn hoofd![]()
Klinkt alsof je een Insignia zeker een keer een kans moet gevenAsconaGT zei:Goed interieur vind ik dat er intiutief de knopjes zitten waar je ze verwacht (peugeot ben ik gewoon geen fan van)
Niet te veel knoppen maar al helemaal niet te weinig (ID3 bijvoorbeeld)
Multimedia moet snel werken
Stoelen moeten perfect zitten (heb zwakke rug)
Gezellig interieur, een tesla model 3 bijvoorbeeld vind ik echt vreselijk
Niet kraken of piepen
En als er dan op veel plekker leer zit, stuur pakt lekker vast, mooie sfeerverlichting in het donker en wat fijne opties dan ben ik al wel snel tevreden qua interieur.
Maar bij vrijwel elke auto kan ik wel wat aanmerken, maar dat is met name persoonlijke voorkeur
Op de plaatjes ben ik daardoor wel fan van het A-klasse interieur; lijkt me een heerlijke plek om in te sturenEn als er dan op veel plekker leer zit, stuur pakt lekker vast, mooie sfeerverlichting in het donker en wat fijne opties dan ben ik al wel snel tevreden qua interieur.
Aj, dat is balen zeg zo kort voor de vakantie! Ben erg benieuwd of er nog onderhuidse schade is...Wat minder goed nieuws over die van mij:
Hahaha, mooi man! Wat was de voornaamste reden dat het huis de aandacht trok? (hoeft niet in detail hoor, maar ben gewoon benieuwd naar de reden)Lang verhaal kort. Inmiddels heb ik zelfs afgelopen weekend al meermaals contact gehad met "mijn" makelaar en staat een gesprek met de financieel adviseur gepland
En geen briefje onder de ruitenwisser waarschijnlijk....Gelukkig geen schade, maar was ik een te later geweest of überhaupt niet in de buurt geweest had hij 100% flink wat schade verricht aan de zijkant van mijn auto.