Kristian2
Asfaltkampioen
Grappig dat mensen die tegelijkertijd of na mij een andere auto hebben gekocht alweer rondkijken terwijl ik die normaal gesproken altijd al na een jaar of 2 onrustig wordt nog helemaal niet kijk naar wat anders. Ik heb eigenlijk de perfecte auto wel gevonden. Voor de 30k die het ding heeft gekost koop je tegenwoordig ook niet zoveel moois meer. Naar andere merken kijk ik eigenlijk niet meer want BMW biedt precies wat ik in een auto zoek. Een mooie G21 kost zo 40k en een 5-serie mist lichtvoetigheid en vind ik te lomp.
Mijn droomauto is een 340i Touring maar die zijn me gewoon te duur en te onzuinig. Eigenlijk wil ik ook niet meer investeren in een nieuwe benzineauto als het niet hoeft. En met net 60k op de teller kan ik nog wel even vooruit. Overigens, als er zich een serieus mankement voor zou doen is de lol er bij mij denk ik wel meteen af. Heb wel redelijk vertrouwen in de techniek. Lekker doorrijden en proberen om hem zo netjes mogelijk te houden. Een tijdloos model met techniek die ook nog in de huidige modellen zit.
Mijn droomauto is een 340i Touring maar die zijn me gewoon te duur en te onzuinig. Eigenlijk wil ik ook niet meer investeren in een nieuwe benzineauto als het niet hoeft. En met net 60k op de teller kan ik nog wel even vooruit. Overigens, als er zich een serieus mankement voor zou doen is de lol er bij mij denk ik wel meteen af. Heb wel redelijk vertrouwen in de techniek. Lekker doorrijden en proberen om hem zo netjes mogelijk te houden. Een tijdloos model met techniek die ook nog in de huidige modellen zit.