Pietzoveel
Asfaltkampioen
Het zijn over het algemeen (semi)overheids medewerkers.... gaan de belastingen weer om hoog. Daarnaast stijgen de prijzen van de huizen omdat er meer vraag komt en blijft het voor die groep alsnog onbetaalbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Total Loss zei:Sluit me wat dat betreft aan bij Rob. Gezien jouw frequentie van auto's wisselen weet ik niet of een langdurig leasecontract aangaan wel zo'n verstandige zet is. Je bent je vrijheid/flexibiliteit volledig kwijt natuurlijk.
Moderator
De EV6 vind mijn vrouw lelijk, zo met die achterlichten.Barri zei:145K, dan heb je mijn Focus al ingehaald
Ik rij weinig de laatste twee jaar.
Een Ioniq5 is gaaf. Een forummer heeft er eentje. Kia EV6 vind ik ook aantrekkelijk.
Omdat het zo'n lichte vorm is hoef je je niet schuldig te voelen.rjthefrisian zei:Tis vooral onhandig...mijn vrouw moet dit weekend werken..in de ouderenzorg kan ze geen enkel risico lopen. De zelftest is nu nog negatief maar kan vanmiddag pas naar de ggd...
Terwijl ze vanmiddag moet werken...
Omdat het zo'n lichte vorm is hoef je je niet schuldig te voelen.
Vrouwlief werkt ook in de ouderenzorg, daar is afgelopen oktober corona uitgebroken onder de bewoners. Al het personeel wees naar iedereen die het binnengebracht heeft, maar dat is niet de issue en verspilde energie. Het verzorgen en in leven houden van die mensen is veel belangrijker.
Ik voel een verbeterpunt binnen HKZ voor de werkgever. Ziek is ziek toch?rjthefrisian zei:Die schuldigheid is het punt niet. Mijn vrouw moest in het weekend zelf allemaal regelen en organiseren dat collega's haar dienst gingen overnemen. Echt een drama. Uiteindelijk gelukt maar hele ochtend moeten bellen. Dat moet ze zelfs doen als ze doodziek is.
De Astra bedoel je?AsconaGT zei:Kun je hem niet gewoon tot 5 jaar na eerste registratie rijden? of zit hij dan al boven de kilometers?
Hotdog zei:De Astra bedoel je?AsconaGT zei:Kun je hem niet gewoon tot 5 jaar na eerste registratie rijden? of zit hij dan al boven de kilometers?
Ik denk dat de kilometers harder gaan. 5 januari 2018 is de registratie, dus 2023 is hij 5 jaar. Maar ik verwacht dat hij in oktober 2022 al op 175K staat..
Het is wellicht leuk en je spaart er nog een jaar je bijtelling mee. Anderzijds....die rottige kofferbak zou me telkens weer tegenstaanBen al redelijk voorbereid op de keuzes die ik kan maken mbt de opvolger van de Astra.
Een 2019 tesla model 3 voor 4% voor een paar maanden behoort ook tot de mogelijkheden.
rjthefrisian zei:Goedemorgen! Het is echt weer electric monday..verder nog nieuws behalve EV's...
Ik ga wel weer naar het Astra forum..daar gaat het tenminste nog over echte auto's..![]()
@Fer, wat zijn je overwegingen om de Astra wellicht over te nemen?
Ik snap dat je het doet als de prijs gunstig is, maar als je zoveel km per jaar blijft rijden dan komen er toch snel km standen op de teller te staan die vroeg of laat ook gepaard kunnen gaan met flinke kosten. Die krijg je privé dan ook voor je kiezen natuurlijk. Gaat de mobiliteitsbijdrage daar tegenop wegen?
Ik ben ook weer aan het werk. morgen officieel uit quarantaine. Mijn ouders waren hier ook gewoon gisteren. Die trekken zich nergens van aan. ze hebben 2 maand geleden corona gehad met amper klachten en volledig gevaccineerd dus of ik nu positief ben of niet interesseert ze niets. ze willen gewoon gezellig langs komen grinning smiley vervolgens mij mijn zusje ook nog langs met kinderen. (3 weken geleden corona gehad) huis vol. Dat voelde toch raar, maargoed.
@Rob, Ja dat spul heb ik eens op Motorshow Essen gekocht. werkt prima, maar ik vind de Monello tot nu toch het beste werken.
Dat geloof ik graag, ipv 5 min per velg ben je er dan een kwartier op aan het boenenJe schijnt hem ook prima te kunnen verdunnen met water zodat er nog langer mee doet.
Dat geloof ik graag, ipv 5 min per velg ben je er dan een kwartier op aan het boenen spinning smiley sticking its tongue out
In de basis vallen die velgen-reinigers me tegen. Ik heb niet het idee dat ze er na een behandeling beter uit zien, als na het normaal afsoppen met een spons.
En teervlekken krijg je er ook niet makkelijk mee af.
Ik ben er inmiddels achter wat wél helpt. Zorg dat je velgen goed in de wax of liefst coating staan, dat zorgt er al voor dat je ze met een hogedrukreiniger al voor 80% schoon hebt.
Ik spuit de velgen na het wassen altijd even in met Gyeon Wetcoat en dat maakt ook al een verschil, zou de velgen graag net als Joost eens een keer in de coating willen zetten want dat maakt een nog groter verschil vermoed ik.
Die bestaat naar mijn weten niet. Zal wellicht een GS-Line of Ultimate zijn.Ik zag zaterdag aan het strand een Opel Mokka opc
Deze 19-inch van de Astra J vind ik wel heel vet.
die zien er echt heel dik uit! Perfect! thumbs up maar ben benieuwd wat het doet met comfort en bandenprijzen
Ik zie de "problemen? niet direct terug in mijn Iphone 12 mini. ja de batterij, maar ik heb bewust een kleiner model telefoon gekocht dus die batterij is kleiner.