AsconaGT
Asfaltkampioen
Zat nog ff te kijken, Opel in 2021 in NL op een 10e plek in de verkoopstatistieken. Ze missen duidelijk de Mokka en Karl.
Maar had van de Corsa-e en Mokka-e echt veel meer verwacht. De Corsa wordt best veel als pouleauto ingezet, om je bedrijf te vergroenen was de Corsa-e een perfecte vervanger geweest. Van de Mokka-e had ik verwacht dat het wel veel begin 30-ers had aangetrokken als bedrijfsauto.
zag al dat opel zelfs flink aan het stunten is qua prijs met de Corsa-e en Mokka-e. Dat doe je niet als je de productie amper kunt bijbenen lijkt mij.
De Mokka-e worden de meeste 30-ers niet vrolijk van. Mijn collega viel hij af vanwege de ruimte (2 kindjes) en hij was ook niet onder de indruk van het rijden of motor volgens mij. Die heeft een tiguan besteld. En bij mijn schoonzus viel hij ook af omdat ze niet eens lekker de kinderwagen er in kwijt konden. Toen ze bij de e-2008 die net wat groter is dat wel prima ging werd het die. En het is een smaakgevoellig ding, denk niet dat iedereen er warm voor loopt. Ielijk is een groot woord, maar mooi vind ik hem ook echt niet. Denk dat zo'n mokka het vooral goed doet bij 50+ers. Kinderen de deur uit. Het hoeft niet meer zo groot, hoge instap, etc.
voor het geld van de Mokka koop je ook een ID3, die vinden veel mensen blijkbaar mooi en heeft betere prestaties volgens mij. Maar ook de nieuwe Megane E. Die zit een segment hoger , betere standaarduitrusting en android automotive (dat is anders dan android auto) en is de basis vergelijkbare prestaties en range als zo'n Mokka-E. en als het budget het toe laat kun je met zo'n megane ook een 60Kw accu kopen waarmee je 470 km kan komen.