rjthefrisian
Kilometervreter
Jah....ik snap Ruud zijn opmerking. Het is goed dat Nederland op tijd anticipeert op de Omicron variant. In meerdere Europese landen zie je de besmettingen weer exploderen. En mijn gevoel zegt dat in die landen de boel ook nog wel verder aangescherpt gaat worden. Die signalen hoor je nu al binnen druppelen.
Maar aan de andere kant ben ik het ook eens met Joost zijn relaas. De overheid moet nu echt een gas geven en zorgen dat die IC-capaciteit op termijn gaat groeien. Anders blijven we elk jaar in deze ellende zitten.
Maar ja..we moeten ons er maar weer me redden. Zou alleen in de kerstvakantie verder flink aan de klus in de badkamer dus alles maar via click en collect bestellen.
Dat is een stuk professioneler dan bij ons. Bij ons in het dorp hebben we ook zo'n route maar moet je met een kaartje zelf je weg zien te vinden..
Maar aan de andere kant ben ik het ook eens met Joost zijn relaas. De overheid moet nu echt een gas geven en zorgen dat die IC-capaciteit op termijn gaat groeien. Anders blijven we elk jaar in deze ellende zitten.
Maar ja..we moeten ons er maar weer me redden. Zou alleen in de kerstvakantie verder flink aan de klus in de badkamer dus alles maar via click en collect bestellen.
Zaterdagavond nog een lichtjesroute gereden. Kende ik wel van vroeger. Door een dorp heenrijden waar de verschillende straten hadden uitgepakt met verlichting. Deze was echter iets anders.
De plaatselijke VVV had icm met diverse partijen een route van 35km uitgezet door/lang verschillende dorpen. Handige app die, naast de bordjes langs de weg, de route aan gaf en er was audio ondersteuning. Vooral om verhaaltjes te vertellen cq reclame te maken voor de deelnemers, maar ook om aan te geven als je ergens onverwacht een weg in moest slaan. Erg goed gedaan. Alles mooi aangekleed, over boerenerven, over terreinen van bedrijven, door koeienstallen etc
Dat is een stuk professioneler dan bij ons. Bij ons in het dorp hebben we ook zo'n route maar moet je met een kaartje zelf je weg zien te vinden..