AsconaGT
Asfaltkampioen
EVV zei:Ik heb dit jaar voor het eerst wat gekocht op black-friday (eigenlijk dinsdag al): Een TADO smart thermostaat set met 4 knoppen (en gisteren nog eentje extra). Zodat ik het op mijn werkkamer tenminste warm heb zonder de rest van het huis op te moeten stoken. Ik moet zeggen, werkt eigenlijk wel erg goed. Ik ga zeker geen gas besparen aangezien voorheen de woonkamer 19 graden was en maar amper bij gestookt hoefte te worden, maar daardoor werd de rest van het huis koud. Nu is tenminste de badkamer en werkkamer warm. En kan ook nog eens per kamer een tijdsprogramma instellen, dus 's avonds de badkamer warm en werkkamer niet bijvoorbeeld.
Ik heb ook 2 maand geleden een TADO gekocht. 25% korting bij praxis en vervolgens nog 50 euro korting voor de gemeente er bij (subsidie). Oude thermostaat voor zelfde geld verkocht. Dus niets gekost onder aan de streep. Ik gebruik hem niet zoals jij, maar het grootste voordeel voor mij is dat hij niet bekabeld aangesloten hoeft te worden op mijn ketel. En hij kan zover dure converter 'praten' met mijn nefit ketel.
Met de nieuwe keuken is er geen plek meer voor een bedrade thermostaat. Daar komen hoge kasten. Kan met flink moeite doen daar wel iets op verzinnen, maar dit was de makkelijkste
Blackfridaydeals; viel toch tegen. Uiteindelijk wel nieuwe rookmelders gekocht omdat de nest rookmelders er ineens allemaal vroegtijdig mee op hielden. Geen goede deal gevonden maar je hebt ze toch nodig.
En een infrarood paneel voor op zolder met thuiswerken. Kan kan de kachel beneden gewoon uit zijn overdag als er verder niemand thuis is en kan ik lokaal, efficient verwarmen met zo'n paneeltje. Perfect! Was overigens wel iets goedkoper, maar geen super aanbieding.
Andere dingen waren toch niet zo voordelig als het in eerste instantie leek. Wacht wel tot januari