Mogguh
Mbt mijn bovenstaande reactie, als er mensen zijn die het anders beleven heb ik daar ook respect voor. Er zijn ook mensen die kunnen genieten van de verfijning en sommige details die de luxe merken wel bieden en de volumemerken niet. En jah, daar betaal je een prijs voor. Maar als het dat hen waard is, vind ik dat ook geen probleem.
Peter Gillis koopt binnen een half jaar een nieuwe Rolls, Ferrari en Mercedes G klasse. Total overdone, maar als je het geld er voor hebt......waarom dan niet?
Ik kan het niet, gun hem zijn pleziertje, maar ben er ook geen moment jaloers op. Ik mag er alleen wel graag naar kijken
Het is ook nooit goed he. Nu hebben ze eindelijk een eigen familiegezicht wat duidelijk herkenbaar en is het weer niet goed...cool smiley
Audi, Volvo, ** zijn merken die evolutie ipv revolutie toepassen in hun design. Bij deze merken vind ik het doorslaan, omdat het allemaal wel erg veel eenheidsworst is.
Echter, bij Opel vind ik ze daarintegen wel weer erg snel wisselen van designtaal. Bij de Adam kwam de lijkwagenchromestrip op de proppen, nu bij de Astra is die er weer uit.
Kijk ik naar de grille, zag je vanaf Insignia een wat bredere chromestrip in de grille.....de facelift Astra kreeg hem ook, maar bij de Insignia facelift verdween hij om plaats te maken voor een smal stripje....En nu stappen ze massaal over op de Visor, bij welk model laten ze dat weer los?
Maargoed, als ik naar de reportage keek van Kadett t/m nieuwe Astra zie je ook bij die modellen telkens wel een herkenbare lijn. Dus wellicht focus ik me teveel op het front.