Krijg uurtje geleden een belletje van de garage waar mijn auto stond.
Had hem daar in eerste instantie heengebracht om op de brug te zetten en offerte te laten maken voor het vervangen van het stuk verrotte dorpel waarop de auto was afgekeurd, zou dan bepalen of bedrag binnen mijn eigen gestelde "budget" viel. Daarna zou auto dan weer bij hun gekeurd worden uiteraard.
Zeggen ze net dat ze helemaal geen roest aan de dorpel konden vinden ( ik zei toch al tegen jullie dat ik niks zag!!! ), opgegeven code op keuringsrapport klopt ook helemaal niet. Stelden voor de auto gewoon te keuren en afmelden en zouden me terugbellen zodra dat gelukt was. Ze bellen net op, auto is weer goedgekeurd, kosten voor onderzoek + APK + setje nieuwe ruitenwissers = 90 Euro. Ik wilde de auto gewoon "weggooien" he! Vuile vieze teringlijers bij de Opel-dealer hier. Echt superblij dat ik voor die 90 Euro weer gewoon de auto terug heb maar ook superpissed op de Opel-dealer, daar vroeger 4 jaar gewerkt, heb er 22 jaar lang auto's in onderhoud, heb er 2 auto's gekocht ( en mijn broer ook 1 ) en dan dit. Die zijn nog niet van me af, dit gaat echt nog een staartje krijgen! ( toch superblij nu

)