B Real
Kilometervreter
Wat voor cupjesapparaat heb je dan? Wij hebben zo'n luxe nespresso met geïntegreerde melkopschuimer waar je ook zo cappuccino mee kunt zetten. Die geeft zelf aan dat je hem periodiek moet ontkalken en dat is ook vrij essentieel..winking smiley
Ook een Nespresso, met semi-geïntegreerde melkopschuimer. Maakt voor het apparaat zelf niets uit, die zijn (zelfs bij verschillende merken) allemaal identiek van binnen.
Die van mij geeft echter niet aan dat deze ontkalkt moet worden. Was voorheen ook geen ramp met incidenteel een kop koffie 's avonds en een handjevol in het weekend. Nu met het thuiswerken zijn het er een stuk of drie per dag. Nog steeds niet gigantisch veel, maar dus wel genoeg om wat vaker te ontkalken.
Ik had het vermoeden dat hetzelfde onderdeel kapot was als waar jij het over hebt. Kost online iets van 25eu afhankelijk van het type apparaat.
hier is het echt gortdroog. afgelopen donderdag viel er wel iets regen en zonet een mini buitje, maar daarvoor heeft het zeker een 2 weken niet geregend. Denk dat los van het toplaagje de grond daaronder ook super droog is.
Droog is het wel inderdaad. Veel mensen hier in de buurt, gepensioneerden met een tiptop tuin, zijn al twee weken lang flink aan het sproeien evenals de boeren. Echter heeft het hier sinds vorige week donderdag toch vrij veel geregend waardoor de toplaag welk zeiknat is lijkt mij. En wat haal je er juist af met verticuteren?