Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Valt mee, 25 min rijden / 30km. Dat is goed te doen. En ben blij dat de caravan precies bij mij voor het huis kan staan, op de plek van de cabrio. Dus daarmee is de oprit waar de Leaf staat gewoon vrij/bruikbaar. Zodoende kan hij gerust 2 weken voor de deur staan. Al zal de buurman er iets minder blij mee zijn, het belemmert wel zijn uitzicht. Maar voor een paar weken per jaar is dat maar zo.Waar moest je de caravan ook alweer ophalen? Aardig stukje rijden toch?
Nu zoekt ze een alternatief. Prijs tussen de 8.000 en 10.000 . Het liefst een station waarin ze eventueel kan slapen. Ze is succesvol muzikante treedt in het hele land op en is soms zo moe dat ze na een optreden in de auto gaat slapen .. ze zoekt iets in de richting van een Ford Focus sw / Skoda Octavia. Een auto waar een matrasje in past..
@Rob: betreft dat niet vaak diesels die de olie gaan verbranden en dan niet meer uit kunnen?
Een elektrische stoel in een Duitse auto is nooit grappig......Mijn vader kwam gisteren ook doodleuk vertellen dat hij zijn Meriva (2011, 195.000 km) heeft ingeruild op een Mokka bij een Opel dealer in de buurt. Zilver, 2016 nog geen ton gelopen 1.4 turbo en best luxe, leren electrische stoelen, trekhaak, navigatie etc.etc. begin mei kan hij hem ophalen, leuk model wel voor de semibejaarde generatie
Wel grappig, volgens mij ben ik één van de weinigen hier die echt enthousiast is over de Mokka (X). Ik vind vooral de Mokka X, waar het interieur sterk is gemoderniseerd tov de Mokka, echt een lekker stoere auto. Hij staat hier dan ook met stipt op NR 1 om de Polo van B te gaan vervangen.
Een blusser is leuk, om een brand snel te kunnen doven om nevenschade te beperken.
Voor mijn vader is dat ook enigszins belangrijk, maar niet té. Hij kijkt dus nu naar een Captur, maar toch wel het nieuwste model omdat die een wat minder 'truttige' uitstraling heeft. Maarja: als ik die nieuw Captur zie, staan ze meestal bij bejaardenwoningen voor de deur... dus tja."daar rijden altijd van die bejaarden in, ik ga echt niet in zo'n ding rijden, ben ik nog veel te jong voor"
Moderator
Ik vind de Mokka ook wat loom: volgens mij heeft ie 140pk, maar daar voelde ik niks van. Komt omdat het vermogen heel geleidelijk vrij komt, denk ik.
Zo is dat! En ook een lekkere vlotte manier van communiceren.@Gerwin: kijk, dat zijn de verkopers die je moet hebben! En als jij je volgende auto daar niet koopt deel je je ervaringen wel met mensen die daardoor wellicht wel/ook daar gaan kopen.
Toen onze directeur zijn 4-serie GranCoupé net had was ie het eerste jaar ook iets van 4 keer aan de beurt.Ook bij mijn C-klasse gebeurd het wel eens, maar het lijkt er op dat bij BMW de aantrekkingskracht van het dievengilde een stuk groter is
Je hoort maar zelden dat opel rijders hier slachtoffer van worden.
Afijn, dat hoef ik jullie ook niet uit te leggen. Wat dat betreft doen vele niet premium merken het beter, daar zijn veel opties al snel standaard en daardoor minder interessant bij het dievengilde.
Ik had voor de gein vanmiddag al eens gegoogled en kon helemaal niks vinden.. doe je dat op bmw of ** dan krijg je pagina's vol..
Kristian zei:Ik ken dit soort beelden. Kans dat dat in onze buurt zou gebeuren lijkt me klein, maar je weet nooit. Al wel gezegd dat als dit gebeurd dat ie er direct uit gaat.
Pietzoveel zei:Begrijp je gelijk dat de koper van zo'n schadeauto "behoefte" heeft aan "goedkope" onderdelen voor herstel en er een levendige "Vraag & aanbod" lijn is ontstaan. En waarom de verzekeringspremie (Casco) niet naar beneden gaat......