rjthefrisian
Kilometervreter
Gefeliciteerd opa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Gefeliciteerd! Die ene zal wel een kabaalmaker zijn!
https://www.gkb-import.nl/images/nieuwsitems/Remus-exhaust/Remus-exhaust-Audi-S3-01.jpg
Zijn in totaal 16 2-onder-1-kapwoningen en iets van 17 vrijstaande.Ben benieuwd gerwin. Is er maar 1 kavel beschikbaar dan?
Inderdaad leuk om mee bezig te zijn in deze lege tijden: ik merk dat ik in mijn hoofd wat te doen/denken moet hebben, anders loop ik vastIs natuurlijk allemaal nog in een vroeg stadium, maar je kunt (zoals ik eerder schreef) wel eens proeven aan het hele proces. Wordt je, ongeacht de uitkomst, een stuk wijzer van thumbs up
Moet je ook wat minder vaak over de vluchtstrook rijdenIk zie het blauwe lampje ook vaak als het wel druk is op de snelweg..grinning smiley
Ik heb het gevoel dat het bij ons 'normale' drukte is. Nu zijn er ook wel erg veel productiebedrijven in deze regio, maar toch....Is het bij jullie zo rustig dan? Ik was dinsdag sinds maanden weer eens op kantoor en verbaasde me erover hoe druk het toch weer op de a7 was.
Naar de TV en Playstation heb ik bedraad; de rest Wifi. Heb ook van die KPN wifiversterkers gekregen en nu is het wifisignaal boven ook echt top!Ik heb niets meer op bedraad internet en mis het ook niet. De Ziggo TV box staat ongebruikt in een doos op zolder. We kijken weinig TV en als we wel kijken werkt streamen via de Ziggo app net zo goed én sneller als via de oude Horizonbox.
Is het bij jullie zo rustig dan? Ik was dinsdag sinds maanden weer eens op kantoor en verbaasde me erover hoe druk het toch weer op de a7 was.
Blijft ook een aparte gewaarwording als ik het blauwe lampje van groot licht zie branden en er niemand last van lijkt te hebben
Naar de TV en Playstation heb ik bedraad; de rest Wifi.
Ik trok hieruit de conclusie dat je continu met groot licht reed omdat het rustig was op de weg. Of heeft de benz ook adaptief matrix?
Toch maar weer een keer de kruipruimte inja hier dus ook en daarom worstel ik ook even hoe ik van de meterkast naar de tv kom..smiling smiley Wil ik eigenlijk wel zo houden.
Astra F zei:Dit weekend MP ff bekeken. De Cascada's worden betaalbaarder, al betaal je voor een 1.6 SIDI nog altijd een 15.000-17.000 euro. Maar gaat de goede kant op...nog enkele jaren geduld. Zolang er geen donkergroene met beide leder en stuurwielverwarming voorbij komt, kan ik me nog inhouden![]()
Als alles op één groep zit zou je van die powerline adapters kunnen overwegen. Werkt op zich ook wel aardig.rjthefrisian zei:ja hier dus ook en daarom worstel ik ook even hoe ik van de meterkast naar de tv kom..Wil ik eigenlijk wel zo houden.
In Duitsland staat deze Cascada. Is deze bekleding wel af-fabriek?
Toevoeging: deze is ook mooi.
's middags nog een uurtje aan de wandel geweest, maar toen was 't toch al kouder door de wat opkomende wind.
Heb hem gisteren een uurtje stationair laten draaien en ga vanmiddag even kijken of dat wat geholpen heeft. Sowieso deze week even een nieuwe accu regelen, ik vermoed dat de eerste accu er nog in zit.
Ik zou dan juist voor de Cascada gaan, eigenlijk om dezelfde reden dat Peter gewisseld is......dan kun je kids nog een x meenemen. Als ik een functionele auto blijf rijden voor woon-werk, en B wil ook een praktische auto....wanneer ga je dan nog met een 2-zitter rijden. Dan moet je al echt funritjes gaan maken, beetje zoals Jimmy doet.Als pure funauto (3e euro) zou ik geen cabrio vol compromissen willen zals een cascada en dan liever een Z4, SLK of boxter. Een echte roadster, RWD. maar daar heb ik helaas de ruimte niet voor.
@Ruud, jij hebt toch niet meer dan een 2 zitter nodig.
Ik zou dan juist voor de Cascada gaan, eigenlijk om dezelfde reden dat Peter gewisseld is......dan kun je kids nog een x meenemen. Als ik een functionele auto blijf rijden voor woon-werk, en B wil ook een praktische auto....wanneer ga je dan nog met een 2-zitter rijden. Dan moet je al echt funritjes gaan maken, beetje zoals Jimmy doet.
AsconaGT zei:Heb hem gisteren een uurtje stationair laten draaien en ga vanmiddag even kijken of dat wat geholpen heeft. Sowieso deze week even een nieuwe accu regelen, ik vermoed dat de eerste accu er nog in zit.
heb je bij de motor geen druppellader die je even op de auto kan aansluiten? Had die van mij laats om vergelijkbare redenen ook al uitgeleend. Los van het milieu en brandstofkosten om een uur stationair te laten draaien (kunt beter stukje rijden in toeren overigens) lijkt mij dat een stuk efficientere manier met zo'n druppellader. Soms leeft een accu ook aak helemaal op met een druppellader
los daarvan; een accu voor een C1 kost ook geen drol en weet je zeker dat je weer een aantal jaar verder kunt
Waarom geen Opel GT nu.. en over 2-3 jaar als je evt een kindje mag krijgen vervangen?
Barri zei:Achter zo'n Speedster kan geen sleurhut...
Dat zou anders wel kunnen, maar de Cabrio is momenteel bij ons nog de caravan-trekker. Zou overigens wel een leuke combi opleveren, een GT met een caravan aan de haakje weet maar nooit he smiling smiley, mAar goed dat je in de toekomst kijkt, alleen als je nu nog niet weet wanneer dat evt zou mogen plaatsvinden zou ik ook niet teveel in de toekomst leven. Waarom geen Opel GT nu.. en over 2-3 jaar als je evt een kindje mag krijgen vervangen?
Maar bij haar auto zit vervanging D-riem er aan te komen, omdat hij aan de termijn van 5 jaar zit. Mijn gevoel zegt, zeker gezien ze weinig rijdt.....laat 'm nog ff een jaartje zitten, en dan de situatie aankijken. Kan me niet voorstellen dat die het na 5 jaar ineens opgeeft, zeker gezien hij niet aan zijn verbruikskm. zit.
De pest is dat je het ook niet aan hoort/voelt komen als een D-riem zijn einde nadert.
Maar ik hoorde dat er érg veel inschrijvers zijn voor het project, dus de kansen zijn klein. Ach: de ervaring is in elk geval al leuk.
Moderator
Alleen wat mij dan nu, o.b.v. één render, al tegenvalt is dat de voortuin erg klein is. Ook de oprit is nogal smal, irritant als je twee auto's hebt. Ook geen ruimte om iets van de voortuin op te offeren om daar iets meer ruimte voor een tweede auto te creeëren.
Kavels van dit project zijn 11 x 28, dus op zich is er wel ruimte voor een aardige achtertuin.En ook achtertuintjes zijn vaak echt mini bij projectbouw. Ik vind de bouwstijl wel heel mooi
Oh, wat grappig: wij willen juist de (leef)keuken aan de achterkant hebben. En dan een wat kleinere woonkamer aan de voorkant.Zeker als je vooraan de keuken hebt (heb ik niet, maar is wel een wens voor een volgend huis).
7 ton... en dat is dan waarschijnlijk een twee-onder-1-kap zoals hierboven, of zelfs net een rijtjeswoning?Door de enorme overwaarde van de huidige woning kijkt ze ook naar prijzen van 7 ton. maar dat heb je dan wel nodig. leuk die overwaarde, je hebt het ook hard nodig bij een nieuw huis als je in die regio wil blijven wonen