Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maargoed, we wachten af.... de nieuwe astra staat wel hoog op de opvolgerslijst van de Leaf.
Dat sowieso. Ik vind ze ook altijd sterk in value for money, de huidige Astra scoort daar ook prima mee.laat had je het er ook over, ondanks er nog vrijwel niets bekend is over het model, echte opel liefhebber
Dat sowieso. Ik vind ze ook altijd sterk in value for money, de huidige Astra scoort daar ook prima mee.
En tevens zijn ook de fijne AGR+ stoelen en de intellilux-led verlichting zaken waarmee hij zich in zijn klasse goed weet te onderscheiden.
Dus ja, hij staat wel hoog in de lijst....maar wil niet zeggen dat ik persé een opel zou rijden. Bewijs is er nu wel in de vorm van de Leaf.
Misschien heeft Hyundai in die tijd ook wel een leuk model, die doet het samen met KIA momenteel ook erg goed.
.
In een vergelijkende test op Autobild halen ze naast de Golf en Focus er al een Hyundai bij ipv de Astra
Ach jah zo gaat het bijna altijd...de Astra is ook verreweg de oudste van het stel en dan krijg je het lastig.
AsconaGT zei:Want om bij skoda te blijven, laat met de configurator gespeeld en voor 35.000 euro heb je gewoon een hele dikke bak.
Voldoende USB aansluitingen in deze tijd zijn wel wenselijk met alle mobiele apparaten tegenwoordig, maar ik zou graag zien dat die USB poorten dan eens een fatsoenlijk vermogen leveren. Altijd een heikel punt geweest in mijn Astra.
Achterbankverwarming, gescheiden climate control voor de achterbank en 230v aansluitingen. Is het echt nodig?
Ja de achterbankverwarming in de Astra werd (vooral bij vrouwelijk passagiers) wel gewaardeerd, maar veel toegevoegde waarde heeft het doorgaans niet.
Maar als ik dan zie dat je al die zaken zelfs nog kunt aankruizen voor een octavia en dan nog onder de 35000 blijft. Dan is dat gewoon heel netjes.
OCTAVIA COMBI Sport Business
Consumentenprijs
Basisauto 1.5 TSI m-HEV 110 kW 150 pk 7 versn. DSG C+2021+NX53JD+SPB € 34.358
BPM: € 4.070
De prijzen zijn gebaseerd op de WLTP CO2-uitstoot en WLTP BPM-tabel van na 1 juli 2020
Exterieur
Kleur: Crystal Black Metallic
6J6J
€ 990
Velgen: Lichtmetalen velgen 18 inch Vega Aero zwart 7,5Jx18" met banden 225/45 R18
PJ4
€ 1.190
Interieur
Bekleding: Stoelbekleding van stof "Sport" Zwart interieur
N0T-AH
Geen meerprijs
Opties
Travel Assistant pakket
PSK
€ 590
Bluetooth telefoonvoorbereiding met LTE en draadloos opladen
PT2
€ 290
Parkeersensoren voor en achter
7X2
€ 320
Reservewiel, tijdelijk (in geval van 16" of 17" velgen)
PJA
€ 140
Side Assist(dode hoek detectiesysteem en rijbaan-assistent)
7Y1
€ 490
17 inch lichtmetalen zomerset, Pulsar zwart
5E3CON497D_FL8
€ 1.435
Totaalbedrag extra's
€ 5.445
Overig
Rijklaarmaakkosten, recyclingbijdrage, beheerbijdrage en leges
€ 860
Consumentenadviesprijs incl. BTW en BPM
• Aan deze consumentenadviesprijs kunnen geen rechten worden ontleend, zie Algemene Verkoopinformatie voor meer informatie.
€ 40.662
Sja Rob, met 8 wielen kom ik ook wel op 40k uit!
Dan heb je ook een dik aangeklede versie. Zat laatst ff te spieken, maar voor 35k heb je al een lekker complete station staan bij Opel. Dat is voor een particulier natuurlijk nog altijd serieus geld, een leaserijder kijkt er echter niet van op. Toen ik de offerte van de Leaf voorlegde op t werk (ook 35k) stond de handtekening er binnen 3 seconde onder.Ga ik naar Opel en pak ik een Astra Tourer 1.4 Turbo automaat in Ultimate uitvoering en klik ik dan nog de voor mij noodzakelijke dingetjes aan dan zit ik ook op net geen 43k.
Ik hoop vooral dat Opel ook kwalitatief goede auto's blijft bouwen. Ik ben wat dat betreft wel wat huiverig voor de doorwerking van de overname door PSA.Dus ze mogen bij opel wel heel goed hun best doen om iets onderscheidends neer te zetten. zelfde geld voor de de broertjes 308 en DS4
Hij wil iets snels, luxe en weer even vooruit kunnen.
B Real zei:Vind ik ook niet echt out of the box inderdaad, maar wel een prachtige keuze!![]()
rjthefrisian zei:Maar hij is al in onderhandeling
@ Rob, heel benieuwd! Kun je hier (of elders winking smiley) een link naar de advertentie delen?
B Real zei:@ Rob, heel benieuwd! Kun je hier (of elders) een link naar de advertentie delen?
Corsa 20SEH zei:Werk valt me nog even tegen zeg, na 2 weken vrij zijn, en nog een hoop klussen te doen ben ik snel afgeleid aan de keukentafel hier. Gisteren op kantoor gelukkig veel kunnen doen dus dat is wel fijn. Zeer nu K werken is en Lize thuis, is het een beetje aanpassen he![]()
Moderator
Kwam gisteren nog een rode Astra van na de facelift tegen, maar vind het toch altijd nog een chique en sportieve verschijning. Lijkt ook alsof de huidige kleur rood een tint donkerder is als voorheen. Stond de auto in ieder geval heel goed.Een D segmenter was voor mij misschien wel een goede optie geweest, maar dan was de insignia SW wel afgevallen. Er staat verderop een net zo rode als mijn Astra, ik vind het maar een plompe verschijning tov de Astra SW die veel gespierder en hipper overkomt.
Ik vermoed dat we met de elektrische wagen allemaal op termijn stukken kleiner zullen gaan rijden.
Zo denk ik dat de S90 dan bijvoorbeeld zou kunnen opgevolgd worden door een Fiat 500e met maximale range.