rjthefrisian
Kilometervreter
Hoe minder er op zit, hoe minder er kapot kan. Zoals mijn neef zegt (witgoedreperateur): bij het nieuwe spul is het niet meer de bedoeling dat ze 20 jaar meegaan, maar 5 jaar. Dus geef er niet te veel geld aan uit.
Wij hebben een droger van rond de 400 euro; bevalt prima. Volgens mij ook iets van een AEG
Droger kost bij ons het dubbele..maar we krijgen een warmtepompdroger die de helft van een condensdroger verbruikt en zich snel terugverdient, veel meer mogelijkheden biedt (kan veel meer soorten was in) en geen warme vochtige ruimte meer veroorzaakt en nog wat voordelen heeft. Die beginnen pas rond dit soort prijzen.
En de wasmachine zijn we ook voor een slagje luxer gegaan omdat die 5 jaar garantie biedt (ipv 2), stoomfunctie heeft (ideaal voor mijn overhemden), zuiniger is en een trommel heeft die de was minder beschadigd en 9kg ipv 8 kg aankan. Maar andere gadgets zoals een app, automatische dosering en dergelijke doen we lekker niet....kan inderdaad alleen maar kapot gaan.
Zijn toch voor AEG gegaan omdat ze een extra grote opening hebben (ideaal) en een grotere trommel (9kg) en bood de beste value voor money.
En nu een set die er exact gelijk uitziet. Oog wil ook wat..
Er waren 39 reacties opgekomen waarvan er 26 serieus interesse hadden. uiteindelijk zijn er 18 ingepland over 2 dagen verdeeld. Een aantal is afgevallen ivm. oplevering januari 2021 en na doorvragen makelaar ivm. echte interesse of gewoon "even kijken".
Bij de buurvrouw, uhhh..het huis van de buurvrouw, is het in ieder geval vandaag kijkdag..ze wisselen elkaar voortdurend af..maar jah..bij een vanafprijs krijg je meer gelukszoekers...