Corsa 20SEH
Kilometervreter
@Gerrie, Ik ga er thuis even naar zoeken, stuur in PB even je adresgegevens. Stuur ik hem op als ik hem heb gevonden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Frank, wat bedoel je met de hoogte? Wanneer hangt een koolmonoxide meter te hoog? Ik had 'm eerst onder de ketel liggen, maar heb 'm nu op het schuine dak er boven geschroefd.
Dat verhaal is inderdaad juist, al is het verschil in soortelijk gewicht tussen CO en zuurstof klein. In een ruimte heb je bijna altijd luchtstromen, waardoor in de praktijk CO zich door de ruimte zal verspreiden. Oftewel, het maakt niet heel veel uit of je de CO melder hoog of laag hangt.CO is zwaarder dan lucht en zakt dus omlaag is de redenering. Er zit een maximale hoogte aan, nog eens even uitzoeken wat dat is
Zwager mocht een leaser uitzoeken en is ook voor een Focus gegaan. Volgens mij vrij basic uitgevoerd omdat hij niet krom wilde liggen voor de bijtelling maar ik ben erg benieuwd! Begin langzaam aan het model te wennen; vooral als ST-line in een donkere kleur spreekt het mij wel aan.Gisteren vrij spontaan bij de Ford dealer gestopt en de nieuwe Focus even bekeken.
Nee, ik ga bij de volgende auto weer hetzelfde te werk als bij de huidige. Zoveel mogelijk pk's en luxe voor mijn budget, het merk is daarbij van ondergeschikt belang.
Ik vind overigens de nieuwe A klasse shooting brake heel erg gaaf!
aterdag met de Punto gereden en goed dat we dat even hebben gedaan.
Het was echt wel een verschil qua rijden: we merkten aan alles dat die auto minder kilometers op de teller had staan. Schakelde fijner, stuurde strakker, motor was stúkken stiller zelfs toen ie nog koud was. Maar 1 onverwacht nadeel: het open dak. Bestuurdersstoel op de laagste stand en ik kwam ik nét niet tegen het dak aan, maar op de bijrijdersstoel kon ik niet fatsoenlijk zitten. Dus dat werd 'm niet. Maar toch goed om het ervaren te hebben en ook het gevoel van een frisser model
isteren naar Burgers Zoo in Arnhem geweest met mijn ouders en zusje en haar vriend. Was erg leuk, mooi park en buiten de dieren ook genoeg te doen voor de kids om de speeltuinen te ontdekken.
Goed dat je dat ervaren hebt! Ik zit in veel auto's met panoramadak of open dak ook vaak met mijn kop tegen het dak. das geen prettig gevoel.
Mijn collega heeft nu een model 3, als je voor acceleratie, vermogen en rijervaring gaat moet je die zeker doen! Chique bak hoorB Real zei:En zoals eerder vermeld ga ik eens opperen of een Tesla niet mogelijk is. Bijtelling voor volgend jaar gaat wel stevig omhoog voor een Model 3, maar is daarmee nog steeds aantrekkelijk of misschien heeft een leasemaatschappij nog wel een 2018 model staan t.z.t.
Zaterdag heb ik de Cabrio voorzien van een extra 12v aansluiting voor de koelkast.
Ik heb een terugdraaisetje voor €30 gekocht in de Signum-tijd. Met de Mondeo al veel gemak van gehaden als ik het gereedschap in huis gehad zou hebben om de zuiger terug te draaien had ik het zelf gedaan. Zijn toch relatief kleine klusjes.
Ik ken het van mijn nichtje Rob, die had het vanaf de geboorte. Ontzettend sneu en vervelend, ook voor de ouders want die gingen door het slaapgebrek op een gegeven moment echt als zombies door het leven. Inmiddels hebben ze het wat beter onder controle (maar weten ze nog altijd niet wat het precies is), het blijft lastig. Nichtje zelf is áltijd de vrolijkheid zelf geweest. En het allergekste, zodra ze bij mijn schoonouders was was er niets aan de gang.
Sterkte in elk geval
Yep, hier een medestander. Maar helaas zijn alleen Renaults op dit moment (voor mij) betaalbaar, maar zit je aan de accuhuur vast waardoor het een stuk minder interessant is.Elektrisch rijden: dat zou ik graag willen.
Ik ookOh en tot nu toe altijd nog een ander merk gereden big smile smiley Honda Civic >> Seat Leon >> Renault Clio >> Ford Focus >> Opel Astra