Corsa 20SEH
Kilometervreter
Wat een geneuzel zeg, ook zonde van de tijd van beiden partijen zeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker!! Ruitensproeier is ook een APK-punt.En ruitensproeier controleren? Kun je een boete krijgen als het reservoir leeg is?
B Real zei:Haha het meisje vond het denk ik spannender dan jijzelf!
Maar ze hebben de combinatie dus niet gewogen?
En ruitensproeier controleren? Kun je een boete krijgen als het reservoir leeg is?![]()
Ik snap je frustratie helemaal Joost, je wilt snel ff wat doen en dan ben je een half uur van je tijd kwijt. En als je er binnen 10min weg was geweest, dan had je een verhaal geschreven dat je het super vind dat de politie er op controleert. Maargoed, 't meisie moet ook ergens beginnen met leren......en nu was jij dat leerobject
Jeps. Pa heeft gisteren de bewuste Mokka mee gehad naar huis voor een proefrit, nadien ook nog een Crossland X gereden. Maar de voorkeur van mijn ouders gaat duidelijk naar de Mokka uit. Een veel degelijkere/robuustere auto als de Mokka plus dat de Crossland smaller is. De motor in de Crossland vond vaders wel pittiger/alerter.@ Ruud, is er al witte rook bij je ouders?
Het wordt lekker weer van t weekend dus zal de 7 weer eens buiten rollen. Laatste keer op de oude schokbrekers denk ik.
Degene die het een goed idee vond om zo'n gerobotiseerde handbak in productie te nemen moeten ze ontslaan, dat is echt niet meer van deze tijd...
Het is heel afhankelijk per auto. In de GTS had ik nooit geen last van de airco, maar in de Leaf trekt het me meteen om de nek/schouders. Ik heb de blaasopening bij de ruiten al naar beneden gezet, iets wat weer niet handig is bij vochtig weer zoals gisteren.Nu wil ik niet direct een oordeel vellen, maar vaak zijn mensen die klagen over airco mensen die oudere auto's met niet/slecht onderhouden airco's gewend zijn. In moderne auto's merk je er doorgaans echt niets van.
En dan hebben wij nog redelijke omstandigheden. Als je denkt aan mensen die op daken werken, stratenmaker en mensen bij ons in de kas. Dan wordt je niet vrolijk.als ik de verwachting komende week kijk staat het dinsdag op 36 en woensdag op 37 graden
Astra F zei:Middag!!
Zow, de Meriva is op papier ingeruild tegen de Mokka. Vanmiddag mee proefgereden en kan niet anders zeggen dan dat pa een mooie auto heeft uitgezocht.
Pa is er in ieder geval blij mee, en dat is waar 't om gaat.
AsconaGT zei:Ach, in Korea is het gewoon altijd elk jaar van juni tm september 30+ met uitschieters tegen de 40. Daar gaat alles ook gewoon door, we zijn niet veel gewendMaar ik kan altijd slecht tegen de hitte en ben idd heel blij dat ik gewoon op kantoor zit in de airco. Alleen slaap ik ook altijd minder goed. Om airco aan te schaffen in huis gaat mij net wat te ver nog zolang er niemand op zolder slaapt.
Barri zei:Zo'n, airco unit ken ik alleen maar van vakantie adressen![]()
Die donker grijze kleur die je veel op Mokka's ziet.Mooi Ruud. Welke kleur is het?
Moeders is 67, dus de tijd van korte rokjes is voor haar wel voorbijIk weet niet of je moeder weleens korte rokken draagt of je pa iets te korte broeken, maar dat is af te raden.
rjthefrisian zei:Heeft iemand mij ook een pb gestuurd? Ik krijg een melding maar zie in mijn inbox geen nieuw bericht. Iemand ook wel eens gehad?
Hotdog zei:Da's idd warm Marc, maar je gaat dan de huiskamer naar 18,5 graden terugbrengen? Begrijp ik dat goed? Is dat niet hoofdpijn-koud?
rjthefrisian zei:Plaatje die Insignia..maar je moet hem niet kopen voor de kosten en de prestaties....1743 kg...en voor maar liefst 250 pk erg teleurstellende prestaties...een astra k 1.4 turbo met 100 pk minder trekt je eruit bij het stoplicht..![]()
rjthefrisian zei:Ik ging uit van de 8,8 in de advertentie versus de 8,5 bij de astra k die ik uit het hoofd weet.
Maar dan nog vind ik de prestaties voor 250 pk erg teleurstellend. Gooi dat plastic en die 4x4 eraf en dan wordt het vast al stuk beter!