Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen drinker Rob, heeft ze zeker niet van haar vader?
Moderator
Mmm, das geen verkeerd idee! Ik zal hier ook eens vragen of de AED voor 'openbaar' gebruik is.dus ik heb direct bij ons bedrijf de vraag neergelegd of onze AED ook open staat voor zulk gebruik extern.
Mmm, das geen verkeerd idee! Ik zal hier ook eens vragen of de AED voor 'openbaar' gebruik is.dus ik heb direct bij ons bedrijf de vraag neergelegd of onze AED ook open staat voor zulk gebruik extern.
Dat is een mooie gedachte. Het is echter wel belangrijk dat de AED dan altijd beschikbaar is, dus buiten in een kast komt te hangen (evt met slot). Je kunt de AED daarna aanmelden op hartslagnu.Overigens moest ik best ff lopen voor die AED dus ik heb direct bij ons bedrijf de vraag neergelegd of onze AED ook open staat voor zulk gebruik extern.
Overigens moest ik best ff lopen voor die AED dus ik heb direct bij ons bedrijf de vraag neergelegd of onze AED ook open staat voor zulk gebruik extern.
“
Wel interessant. Ben benieuwd naar het antwoord. Zal het bij ons ook eens vragen. Die van ons bedrijf is iig niet aangemeld. Er hangt er ook een in de gezamenlijke parkeergarage. Die is wel aangemeld.
vandaag nog met spoed naar Azie wat mij helemaal niet uit komt.
AsconaGT zei:@gerwin, leuk lijstje, al is die grijze golf wel erg..... grijs.![]()
AsconaGT zei:Hier drukke tijden, weinig tijd voor vrijwel allesvandaag nog met spoed naar Azie wat mij helemaal niet uit komt. Volgende maand hopelijk wat rustiger zowel werk als prive
Pfff, het hoort natuurlijk bij je werk/functie maar kan me voorstellen dat het geen pretje is.vandaag nog met spoed naar Azie wat mij helemaal niet uit komt.
Ik voer vaak niet zoveel uit op zo'n dag... even de braderie over en een terrasje pakken en dan vind ik het wel weer mooi geweestAllemaal Koningsdag overleeft?
Ik vind het een van de gezelligste dagen van het jaar.
Beide auto's die me zeer goed zijn bevallen alleen dan een wat meer luxe en ge-update versie@Gerwin: waarom een vorige auto en je huidige auto in de lijst? Verder allemaal vrij bereikbare dingen toch? Ben benieuwd wat het ooit wordt.
@gerwin, leuk lijstje, al is die grijze golf wel erg..... grijs. tongue sticking out smiley ik zou ten aller tijde doorsparen voor een 7 dan. Niet alleen ziet die er zoveel beter uit, de kwaliteit is ook stukken beter volgens mij.
Grappig, ik vind zilvergrijs dus juist een mooie kleur voor de 6. Maar verder mee eens: zo'n Golf blijft gewoon een saaie auto maar inmiddels wel betaalbaar en relatief goed (in de juiste uitvoering)Precies dat smiling smiley hoewel ik met het model niet wat heb is het in bepaalde uitvoeringen nog best te doen. Maar zilvergrijs is niet heel flatteus voor deze. De brera springt er ten positieve uit. Leuk hoe je alle kanten op gaat
B Real zei:Snap ik niet dat de overheid hier niet meer in betekend. De AED's worden op initiatief en voor eigen rekening van de bedrijven/particuliere opgehangen en kosten grofweg 1500eu.
speedtouch zei:Zou dit kunnen=
https://www.autotrack.nl/tweedehands/peugeot/206/44365219
Is er intussen al verder nieuws over de bedrijfssanering en ontslagronde?
AED stelen, ik kan dat niet begrijpen. Wat heb je aan zo'n ding? Wil iemand m thuis in z'n la hebben ligge ofzo?
Ze is op zoek naar een goedkoop autootje: zowel qua aanschaf als maandelijkse lasten.
Liefst 5-deurs, aanschafwaarde onder de 1000 euro.
Sanoma zei:niet voor mijzelf, voor schoonzusje
@Marc: gefeliciteerd smiling smiley onverwoestbaar dat ding!
Dat vertrouwen is door Jimmy bot met voeten getreden, maar zijn we dan zo naïef met elkaar dat we hier weer zo in mee gaan?
Het 'kriebelgevoel' begrijp ik helemaal; wij zitten ook regelmatig op funda en kijken tijdens de autoritten naar leuke plekken. Maar ik denk dat we even wachten totdat de markt over het hoogtepunt heen is. Bij voorkeur een kleine crisis... wij hebben een starterswoning in het lage segment en hebben 'm op het dieptepunt gekocht. Stijging is vrij klein geweest.
Huizen van het middensegment zijn echter wel flink duurder geworden; in dat segment is onze 'volgende stap'. Dus naar verhouding is er een flink gat geslagen in waarde... ben ik nog niet zo enthousiast over
Astra F zei:Die huizen houden ons toch allemaal best bezig. Ik ben wat dat betreft wel blij dat ik voorlopig klaar ben met het huis, op een keer wat kleine zaken zal er voorlopig niet veel aan gebeuren. Dikke prima.
De markt waarin wij zitten ligt plots op zn gat waardoor grote projecten uit blijven. het gaat helemaal niet slecht met ons bedrijf maar de prognoses voor komende 5 - 10 jaar zijn minder hoog dan verwacht. Om het bedrijf gezond te houden moet je dan gewoon iets inkrimpen ipv oogkleppen op en met te veel personeel door blijven gaan. Maar dan neem je wel afscheid van goede medewerkers en dat doet zeer. Ben ook benieuwd wat dit met de werkdruk gaat doen de komende tijden.Toch bijzonder hoe het eerst bij jullie allemaal niet op lijkt te kunnen, met ook nog een nieuwbouw.
Kunst is echt gewoon zo min mogelijk verhuizen. Ben begonnen met huurflat omdat toen echt niet anders kon. Na een flinke salarisverhoging door verandering van baan destijds meteen een huis gekocht en nu dus in mijn nieuwbouw Penthouse. Op heel slecht moment gekocht ( Augustus 2008 ) maar over het algemeen stijgt nieuwbouw veel sneller in prijs vergeleken met bestaande huizen. Al met al verwacht ik nu een overwaarde van een 60-70k te hebben inmiddels, maar zeker nog geen plannen om te verhuizen, al volg ik de woningmarkt nog steeds op de voet ( Funda en ook alle nieuwbouw ). Verwacht dat mijn appartement nog veel sneller veel meer waard wordt door aanleg van het park vlak voor mijn deur. ( samen met nieuwbouw in het midden/hogere segment ). Woningtekort blijft echt een issue de komende tig jaren.
Och, ik weet niet. Ik ging na krap drie jaar al weer verhuizen en pakte daarmee een waardestijging die ik niet bij elkaar zou kunnen sparen in dezelfde periode. Zelfs als ik de bijkomende kosten meereken.
Moderator
Middag! Ik ben ook weer terug in het land. Met een flinke dosis Audi Sport nieuws in het hoofd. En meegereden in een R8 en een eTron met 1000Nm (die van het filmpje waar ie een piste, 85% helling) op rijdt.