Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Sinds gisteren de 18" weer onder de Alfa. Wat een wagen cool smiley
Ik zag er eentje te koop staan, redelijk in de buurt; mooie uitvoering (muv het gebrek aan stuurwielbediening) en die 2.2 is misschien wat twijfelachtig. Maar verder wel een heerlijk soepele motor. Ach, begint het toch wel te kriebelen hoor ;)

@ Jimmy: gefeliciteerd met de verkoop! Nouja, ik ga er vanuit dat het vanavond gewoon goed komt ;)

Doen we dit nog??

opeling:
opel_speedster_2004_essence_occasion_opel_speedster_2_2i_limited_edition_nr_2874_3950078547052075786.jpg

Heel mooi Gerwin! Ik heb geen idee over de motoren enzo, maar wel dat ik dit model altijd erg mooi heb gevonden. Gewoon kloppend!

@Peter, en toch is dat niet die Kim.
Ik ga er ook vanuit dat het goed komt vanavond.

Mogguh!

Mooi dat de Aygo zo snel verkocht is Jimmy. Was ook erg leuk bakkie om te zien met die zwarte elementen.

Sinds gisteren de 18" weer onder de Alfa. Wat een wagen cool smiley
Ik zag er eentje te koop staan, redelijk in de buurt; mooie uitvoering (muv het gebrek aan stuurwielbediening) en die 2.2 is misschien wat twijfelachtig. Maar verder wel een heerlijk soepele motor. Ach, begint het toch wel te kriebelen hoor winking smiley

Blijft een mooie auto! Denk alleen dat zo'n 2.2 jts vrij dure hobby is om te rijden. 1515 kg en een stevig verbruik.
Maar dan heb je ook wat..;)

Sinds gisteren de 18" weer onder de Alfa. Wat een wagen

De Alfa zal er met de 18 inch wel weer lekker uitzien! vind ik bij de Einser ook altijd als we van 17 naar 18 gaan.. smoelt toch anders

Hier afgelopen weekend ook weer van 17 naar 18 inch gegaan en sluit helemaal bij jullie aan! Het staat net weer een stuk strakker!

Wonder boven wonder, ben in onderhandeling voor een S60 Cross Country.
En ziet er best goed uit.
(edit: ik bedoel de gesprekken, niet de auto ;) )

Let wel: die vervangt dan wel uitsluitend de 500, de roadster blijft ;)

Mogguh!

@ Jimmy: nogmaals gefeliciteerd met de verkoop. Mooi om te lezen dat 3 auto's normaal zijn; dan ga ik even weer zoeken op marktplaats :p

@ Alfa 159; echt een zwak voor dat model. Vroeger vaak in gereden toen ik bij de dealer werkte en was een zeer fijne reisauto met daarbij natuurlijk een fantastische uitstraling.
Zoals Rob zegt zijn er zeker nadelen: zuipt, zwaar en eigenlijk zijn de dieselmotoren het beste. Maar dan betaal ik zoveel wegenbelasting dat ik net zo goed naar een elektrische auto kan kijken (als ik de kosten doorbereken over 4 jaar)

@ Rob: Jouw Astra is ook gewoon een plaatje. Mooie uitvoering met de juiste velgen...ik zit er ook nog wel eens naar te zoeken maar aanbod met mooie uitvoeringen (Xenon, getinte achterlichten, goede stoelen) is niet echt groot binnen mijn budget.

@ Peter: :} Straks 2 dikke volvo's 'op de dam'. Gaat er in comfort heel wat op vooruit als alles doorgaat.

@ Peter: spannend! H. zat toch ook in de zorg? Mijn vrouw krijgt nou al vaak scheve gezichten bij haar c3 van collega's dat ze in een luxe auto rijdt.
De meesten van haar collega's komen nauwelijks rond en rijden oude brikjes of de fiets.
Moet je in zo'n S60 CC voor komen rijden..;)

@ Rob: Jouw Astra is ook gewoon een plaatje. Mooie uitvoering met de juiste velgen...ik zit er ook nog wel eens naar te zoeken maar aanbod met mooie uitvoeringen (Xenon, getinte achterlichten, goede stoelen) is niet echt groot binnen mijn budget.

Klopt..het blijft nog steeds een plaatje om te zien en te rijden. Die blijft voorlopig nog wel.
Maar zeker in de wat luxere uitvoering blijven ze nog wel aan de prijs.

Heb eigenlijk al 45 minuten een principieel akkoord voor overname 500 en bijbetaling voor een S60 CC met extra nog te plaatsen een afneembare trekhaak en 24 maanden garantie. Of nog correcter verwoord: mijn eerste bod werd - na tussenkomst van de eigenaar van de garage - beetje tot mijn eigen verbazing onverkort aanvaard. Dat ik van die zelfde garage al een S90 heb, en mijn collega een V60 zal wel meegespeeld hebben ;)
Mevr. BRG is alvast laaiend enthousiast; ik iets minder want blijf die sedan op hoge poten een afschuwelijke auto vinden, maar aangezien de roadster blijft, kan het voor mij gerust. Rijdt ze met een S60 CC voor de prijs van een wagen uit de B-klasse (Corsa, Polo, ...).
Wagen zit onder die voorwaarden in optie tot maandagavond zodat we vandaag geen impulsieve beslissingen moeten nemen.

Snap je helemaal BRG, hele aparte keus zo'n dikke D-segment diesel. Hoop niet dat ze daar spijt van gaat krijgen, 500 rijd toch veel guitiger en in de stad ook praktischer lijkt me. Ben het verder ook niet echt eens met je laatste opmerking omtrent kosten ( even duur als een b-segmenter ). Dat lijkt me wel heel sterk. ( zwaarder, hogere nieuwprijs, duurder onderhoud, onzuinige, etc. ). Zou voor die toch best veel centen echt iets compacters kiezen, al dan niet zonder dak. Jullie hebben hoe dan ook toch al wel een leuk wagenpark. B)

Nu ja, elke maand een paar keer minder onder ons tweetjes gaan eten (en dat zijn meer etentjes dan er op Facebook staan ;) ), en de extra-kosten zijn zo betaald.

British Racing Green zei:
Nu ja, elke maand een paar keer minder onder ons tweetjes gaan eten (en dat zijn meer etentjes dan er op Facebook staan ;) ), en de extra-kosten zijn zo betaald.

Ja dat doen jullie goed saampjes, goed bezig en lekker genieten zo! (tu)

Ik ben doorgaans erg fan van de cross country modellen van Volvo, maar die S60? Ik vind het toch maar een moeilijk model. Wel exclusief :}

Wel een dikke bak! Ik vind de combinatie diesel-automaat sowieso altijd erg prettig. Helaas wel erg prijzig hier in NL

Zo reed ik vanmorgen achter een Cross-Touran, een witte ook nog waardoor het zwarte opplak plastic extra goed opviel. Waarom in godsnaam?

Volvo doet dat wat dat betreft een stuk beter, een V70 CC heb ik nooit echt lelijk gevonden. S60 CC heb ik nog nooit gezien volgens mij, maar kan er ook mee door obv de foto's. Wel flink wat anders als de 500, maar happy wife hayppy life! :)

Gisteren proefrit gereden, die S60 zit nog beter in de opties dan mijn S90.
Nog wat kleine werkjes aan uit te voeren:
- nieuwe batterij
- balanceren banden en als bijna onmerkbare trilling in stuur daarmee niet verdwijnt - zeer eerlijk opgemerkt door de verkoper zelf, mij was het niet eens opgevallen- nieuwe banden (staat al te lang stil)
- herspuiten achterbumper (zat een klein krasje in de grootte van een halve vingernagel)
- afneembare trekhaak
En normaliter ergens eind volgende week geleverd.

Conclusie:
S60 & S90 hebben bij aankoop samen 21.000 km (14.000 & 7.000) - en samen een korting van meer dan 40.000 EUR op de nieuwprijs.
Denk wel dat ik iets vaker in de S60 zal rijden dan in de 500 ;)

Klinkt als een goede deal Peter!
En idd, een auto met de kop eraf is vaak de beste deal die je kunt maken.

Ik heb afgelopen vrijdag nog even een stukje gereden in de nieuwe Citroën C5 Crossair. Ik was met de C1 bij de dealer voor een terugroepactie (niets aan de hand uiteindelijk), liep met een bak koffie door showroom waarbij de C5 Crossair mij positief opviel. Qua uiterlijk, qua uitrusting maar ook qua prijs. Voor 35 á 40k (genoeg geld natuurlijk) heb je een bijzonder luxe uitgeruste auto.
Koffie achterover geslagen en in de auto gekropen, alleen deed niets het. Auto op contact, geen reactie. Accu leeg volgens de verkoper.
Geen probleem, buiten stond een demo model en daar mocht ik wel even een rondje in doen.

Tja, het is een hoge auto dus stuurt niet zo strak als de Astra (wat ook al geen GTI is natuurlijk). Wel is het een heerlijke cruiser.
De Crossair is er in benzine uitvoering als 130pk en 180pk variant (beide 3-cilinders dacht ik), alleen de 180pk versie is er als 8-traps automaat. Dat is jammer. Wellicht komt de 130pk automaat ook nog, want deze combinatie ligt al wel in de C4. Een automaat lijkt mij wel wat voor een volgende auto.

Kort rondje gedaan in een 130pk uitvoering, welke prima rijdt. Duidelijk 3-cilinder roffeltje, maar soepel en vlot genoeg voor zo'n grote auto. Soepel en groot navigatiescherm en mooi interactief scherm achter het stuur, veel opbergruimte en sowieso veel binnenruimte.
Er is keuze uit maar een paar uitvoeringen en wat kleine optiepaketten, dus je hebt al snel een luxe auto.

Nadeel? Adaptieve LED verlichting is alleen beschikbaar (en standaard) op de duurste uitvoering en dat is inmiddels toch wel een must geworden voor een volgende auto.

Is dit dan een opvolger voor de Astra? Absoluut geen idee. De auto verraste mij in elk geval positief, terwijl Citroën of een SUV eigenlijk niet op het wensenlijstje voor zouden komen in principe. Wel weer een eye-opener om bij een volgende auto weer alle opties qua merken en uitvoeringen open te houden, of het nou lease of privé is.

Gisteren proefrit gereden, die S60 zit nog beter in de opties dan mijn S90.

echt? Als ik jou S90 zie dan krijg ik echt een gevoel van een dikke volle bak. Zeker als je het interieur ziet en zo. Bij die S60 springt dat er niet uit. Welke zaken moet jou S90 het ontbreken wat de S60 wel heeft?

AsconaGT zei:
..Als ik jou S90 zie dan krijg ik echt een gevoel van een dikke volle bak. ...

Ik moet altijd aan Bea denken, in de 1996 Scorpio-periode.... Maar ja, die had nog een bijpassende zescylinder onder de kap.

#Schijtendehond

:T

Laat ik het hier maar niet hebben over dik bespoilerde GTS-en en Tigra TT's met minuscule vermogens onder de kap...

Gefeliciteerd met de S60 Peter!

C5 crossair..heb ik nog niet gezien in real life. Is dat het technische tweelingbroertje van de Grandland X en de 3008?

Citroen is wel weer goed bezig. Lekkere excentrieke modellen.

Tsja,..wij riepen ook heel lang dat we nooit een citroen zouden rijden maar rijden er nu al weer een tijd naar volle tevredenheid in.

Verder weinig nieuws hier!

Over die Scorpio van Bea: ik zag het originele kenteken pas op tv langskomen. Hij staat nog steeds geregistreerd bij de eerste eigenaar, dus blijkbaar staat ie nog steeds ergens in Den Haag.

Proficiat met de S60 Peter! klinkt inderdaad als een goede deal zoals ik al eerder zei. Het model zelf spreekt mij niet zo aan, maar ik heb er ook nog nooit 1 op de weg gezien dus ga uit van de foto's.

Ik was vandaag vrij en heb de Megane eens goed gewassen, daarna gekleid, weer gewassen en in de wax gezet. Wilde ook met de DAP aan de gang, om wat swirls en oppervlakkige krasjes aan te pakken maar ik ga eerst een clinic volgen bij Carclean over het juiste gebruik hiervan. Lijkt me fijn als ik het gewoon goed doe.

Ik had ook nooit gedacht een Renault te bezitten en rijden, maar het rijdt echt heerlijk, best strak op de weg en de koppeling optie met bluetooth is iets dat ik veel eerder had willen hebben.

Dat koppelen met Bluetooth ben ik al sinds het begin van Siggie gewend, stap ik in de Ka van vrouwlief is het wennen dat ik helemaal niets met de telefoon kan..
Nu in de Astra kan ik niet zonder Google maps via CarPlay cq Android Auto. Maar dat werkt weer alleen met kabel..

@peter, gefeliciteerd met de S60XC. Lekker scheuren over de Zeeuwse wegen neem in aan? :T ;)

Ik heb de motor afgelopen weekend gewassen, wat een k*t klus is dat zeg!
Eerst een bus remmenreiniger leeggespoten op de achtervelg om deze vetvrij te krijgen, dat ging wonderbaarlijk soepel en toen met met een washandschoen de rest.

@ Jimmy, gebruik van een DAP is geen hogere wiskunde en kun je weinig aan verpesten. Kom je met de tutorials op het carclean forum niet een heel eind?
Aan de andere kant, Carclean is voor jou niet zo heel ver weg dus een clinic volgen is dan best eens interessant!

@ Fer, altijd Google Maps? Ik gebruik altijd Waze eigenlijk omdat daar ook de flitsmeldingen in naar voren komen.
Overigens gebruik ik, sinds Android Auto werkt in mijn auto, de ingebouwde navigatie nooit meer.

Oh en heb jij ook het probleem dat je Android telefoon zo tergend traag oplaadt? (in mijn geval een Samsung S8)
Mijn iPhone kon ik altijd prima opladen in de auto, net zo snel als thuis aan het stopcontact. Ik kan met mijn Samsung telefoon letterlijk naar Zuid-Limburg rijden, het scherm uit hebben maar wel Android Auto gebruiken en met hetzelfde percentage (of zelfs minder!) aankomen als bij vertrek. *-)
Ook als ik de telefoon gewoon niet gebruik laadt hij amper/niet op *-)

@B Real:
Voor een Samsung moet je bij de aanschaf van een autolader opletten dat je een snellader koopt en niet de trage versie. Het verschil zit niet alleen in de plug, maar ook in de kabel. Bij mij laadt de Samsung (ook) in de auto snel op, zelfs als ik Flitsmeister aan heb staan. Bij een uurtje rijden gaat het dan al snel naar 100% (vanaf bijna leeg).

Mooi dat de Megane goed bevalt, Jimmy! Is ook een flinke stap vooruit natuurlijk tov een Aygo..;)

En Bluetooth koppeling is superhandig....maar ik weet al niet meer beter omdat onze huidige en vorige auto's het al hadden.

Toch opvallend dat je nog zoveel mensen met de telefoon aan het oor ziet rijden.

Oh en heb jij ook het probleem dat je Android telefoon zo tergend traag oplaadt? (in mijn geval een Samsung S8)

Ik heb er ook geen last van. Ik heb gewoon het kabeltje van de oplader in mijn usb poort en dan laadt ie prima op. Misschien iets langzamer dan direct met lader in het stopcontact maar niet storend.

@Richard, Ja ik begrijp dat het niet ingewikkeld is, maar gisteren geprobeerd en het polijstmiddel spetterde overal heen waar ik het niet wilde hebben, terwijl ik volgens mij deed wat ik op Youtube had gezien. Weinig middel in paar dotjes op de pad, darna uitwrijven op de lak, stand 2 inwerken en stand 5/6 in banen half overlappend links/rechts - boven/beneden. Maar misschien dat ik hem niet goed vast had ofzo.. is een uurtje rijden voor mij en de clinic is op zaterdag van. 10-16.00. voor 35,-
In de Megané zit TOM TOM navigatie, met nog tot eind dit jaar live traffic etc. O ik dat voortzet weet ik nog niet, wij zitten niet zoveel op de weg en die ene keer file overleef ik dan ook wel. Maar moet nog uitzoeken hoe je dat kan updaten/verversen etc.

Motor wassen was altijd een *(^% klusje ja, kleine ruimtes, veel smeer/olie/vet enzo... Ik moet de 7 ook nog een keer wassen, de carwash is dan wat lastig he :) Morgen ga ik er weer een rondje mee maken!

@ Rob, Fer en Richard, dit is voor ons een nieuwe ervaring, de BMW heeft dit niet en vorige auto's ook niet. Ik heb in de BMW wel zo een bluetooth aux ding, waarbij ik spotify kan luisteren, maar bediening loopt gewoon via de telefoon dan. Dat is niet handig.

Mogguh!

Wellicht gaat vrouwlief na de zomervakantie wat dichter bij huis werken, dus dat scheelt dan zo'n beetje 10.000km op jaarbasis met de punto. Komen we nog uit op 15.000 km in totaal met de punto en de 206 zal zo'n 9000km per jaar maken. Als dat allemaal zeker is, gaan we toch eens 'het wagenpark' doornemen.
Eerst binnenkort de 206 voor algehele controle naar de garage; kijken hoe zijn toestand is ;)

Zat laatst even met een collega te kletsen en die vroeg me of een Toyota iQ niet wat voor ons zou zijn omdat we toch alleen met z'n 2-en zijn.
Zuinig, comfortabel, volwassen wegligging en betrouwbaar als de bekende probleempjes zijn opgelost... en dan een astra/golf voor 'erbij', als we echt wat moeten vervoeren.
Tja, opties, opties...gaat van links naar rechts. Maar gelukkig hoeven we daar nog niet op korte termijn over te denken ;)

@ Citroën: inderdaad geinige en verfrissende vormgeving. Soms mochten de 'apartigheden' (die vakjes/randjes in andere kleuren) wel iets minder. Maar het wel eens wat anders...

Ik heb de motor afgelopen weekend gewassen, wat een k*t klus is dat zeg!
Ik vind een gewone fiets al een kloteklus om schoon te krijgen :}

Ik heb er ook geen last van. Ik heb gewoon het kabeltje van de oplader in mijn usb poort en dan laadt ie prima op. Misschien iets langzamer dan direct met lader in het stopcontact maar niet storend.
Bij mij ook. Bij gebruik Google Maps gaat het opladen echt heel langzaam, maar wel prima.

Bluetooth koppeling moet mijn auto wel hebben, maar gebruik ik eigenlijk niet want ik hoef nauwelijks te bellen in de auto ;)

In de calibra en astra had ik zo'n parrot ding. in de E46 en Laguna af fabriek bluetooth. Prettig, want ik weet dat ik de verleiding lastig kan weerstaan als ik voel dat ik gebeld word. Toch merk ik dat als ik bel, ook handsfree dat ik de gedachten maar half bij het verkeer heb. op de snelweg gaat het wel maar lange inhoudelijke gesprekken probeer ik dan wel even uit te stellen of zet ik hem alsnog aan de kant. Ben ooit eens in gedachten door rood gereden (volgens mij). ben daar zo van geschrokken dat ik nu dubbel op mn hoede ben. Appen of zo doe ik echt nooit achter het stuur

bellen is bij mij niet belangrijk, dat doe ik toch zelden. Maar de Spotify koppeling is heerlijk, en bediening via het stuur, zichtbaar op het scherm wat er nu draait en komt. Super makkelijk :)

Meeuw zei:
@B Real:
Voor een Samsung moet je bij de aanschaf van een autolader opletten dat je een snellader koopt en niet de trage versie. Het verschil zit niet alleen in de plug, maar ook in de kabel. Bij mij laadt de Samsung (ook) in de auto snel op, zelfs als ik Flitsmeister aan heb staan. Bij een uurtje rijden gaat het dan al snel naar 100% (vanaf bijna leeg).

Die tip heb ik eerder gehad, maar ook met de originele Samsung kabel (die dus thuis in het stopcontact prima laadt) is het ruk.
Overigens maakt het niet uit welke van de drie USB poorten ik pak en ook via de sigarettenaansteker maakt het niet uit. Opladen van 50% van naar 100% duurt, niet gelogen, volgens de telefoon circa 3,5 uur *-)

@ Jimmy, voor die 35eu hoef je het niet te laten. Ik ben jaren terug eens op een meeting in Oosterhout geweest waar Carclean ook aanwezig was, ontzettend leerzaam!
Overigens wordt de dag echt wel duurder als 35eu, wedden dat je daarna nog wat spullen besteld? :}

@ Gerwin, waarom zou je in godsnaam je gewone fiets gaan wassen? Dat heb ik nog nooit gedaan :}
Mijn motor was ik ook bijna nooit, maar nu moest ik wel want die van m'n broertje glimde in verhouding net iets teveel :D
Overigens haal ik na een rit wel altijd even de dooie vliegen eraf (incl pak en helm)!

@ Bellen in de auto, ik doe dat heel veel. Vind het ideaal!
Maar is idd wel wat geschikter op de snelweg of N-wegen waar je in een treintje rijdt. Heel stiekem overkomt het mij ook wel eens dat als ik thuis ben ik al weer op de hoogte ben van FB, de mail en het nieuws :o

@Richard, dat geloof ik ook wel :) Maar ik heb zo een apparaat, is wel makkelijk als ik dan goed en duidelijk weet hoe het best te gebruiken :)
Bellen doe ik echt zelden in de auto, sowieso laat ik mijn telefoon met rust in de auto.

Ik krijg toevallig net de nieuwsbrief van Carclean, er staan weer een aantal nieuwe clinics gepland voor de komende maanden (tu)
Geen idee of het storm loopt, maar je zou even kunnen kijken :)
en volgend weekend een kortingsactie ivm Pasen

Had hem ook binnen, maar heb vorige week nog voor 80,- spullen besteld.

Vriend van me kijkt nog even of hij 11 mei kan, anders ga ik alleen.

@richard, dat laden gaat wel goed bij mij. Maar ik heb dan ook een simpele Galaxy A5 van de baas, die overigens binnen Nederland prima functioneert maar eenmaal over de grens direct crasht. Dan wissel ik de Samsungkabel met de Applekabel en gaat het weer helemaal prima :)

Oh, Google Maps met Flitsmeister op de achtergrond. Maar die start en stopt vanzelf, geen omkijken naar..

Mogguh!

Zaterdag richting Barneveld voor Nederlands Kampioenschap op het gebied van Slagwerk; kijken hoe S. en haar club daar presteren :)

Weekend van hemelvaart gaan we naar London, met de trein (jaja) en omdat het nogal lang reizen is, neem ik muziek en Netflix mee. Daarom een vraag:
Maar heeft er iemand misschien nog een goede Noise Cancelling koptelefoon liggen waar niks mee gedaan word? Was al aan het zoeken naar de Bose QC25 of QC35.

@ Gerwin, waarom zou je in godsnaam je gewone fiets gaan wassen? Dat heb ik nog nooit gedaan
Ach, dat zijn verhalen voor bij het kampvuur :}

Maar heeft er iemand misschien nog een goede Noise Cancelling koptelefoon liggen waar niks mee gedaan word? Was al aan het zoeken naar de Bose QC25 of QC35.

Ik heb er wel eentje die je kan lenen, maar dat is een Logitec UE 6000. Gebruik ik altijd in het vliegtuig. Mijn collega's hebben een bose en die is inderdaad wel een tandje beter. Nog prettiger vond ik de B&O I8, maar die was prijstechnisch helemaal belachelijk :}

Maar met de trein? Dan heb je aan gewone koptelefoon of oordoppen toch wel genoeg? Ik ervaar de moderne treinen echt als super stil. Zelfs de ICE met 300 km/h.

Maar met de trein? Dan heb je aan gewone koptelefoon of oordoppen toch wel genoeg? Ik ervaar de moderne treinen echt als super stil. Zelfs de ICE met 300 km/h.
De treinen an-sich wel... maar er zijn vaak nog mede-reizigers. Ik moet het al met al toch een beetje leuk proberen te maken (7 uur treinreizen) :D

Een jaar geleden heb ik van allerlei koptelefoons getest (en gekocht en teruggedaan) en die bevielen me allemaal niet echt: klemde teveel op mijn hoofd, teveel bass, te zwaar, etc
Toen een keer zo'n Bose op gehad en dat was een verademing. Totdat ik de prijs zag :}

7 uur trein reizen, ga je via Noorwegen?
Brussel-Londen is 2 uur.

Waar verblijf je in Londen? Wij gaan van 28-4 t/m 2-5 in een Air BnB (compleet appartement) op steenworp afstand van Hyde Park ind e wijk Bayswater, tussen Paddington en Kensington in. Ik heb er al zin in :) nog dik 2 weken!

Ik heb een JBL 450BT, niet noise cancelling maar wel prima 50,- besteed voor een goed geluid en draadloos via bluetooth. werkt prima hoor.

7 uur trein reizen, ga je via Noorwegen?
Tja, je zou het wel verwachten :D
Ik woon helaas in een uit de kluiten gewassen plattelandsdorp wat graag een stad wil zijn en daardoor is reizen met het OV niet echt altijd even optimaal.
Inclusief het wachten op de stations bij het overstappen, komen we dan op 7 uur reizen.

Maar dat was met auto/vliegtuig ook zo geweest, maar nu zijn we iets goedkoper uit en stappen we lekker centraal in Londen uit!

Wij zitten zelf in een hotel op 5 minuten loopafstand van Kings Cross station :)

@ Koptelefoon: zal zaterdag even een nieuw rondje gaan testen bij de Mediamarkt. Misschien toch mijn eisen maar wat bijstellen ;)

@ Gerwin,

Hoe reis je dan. via Rotterdam of Amsterdam? je ticket Brussel-London is ook geldig voor de reis vanuit ieder station in Nederland.
ik zelf ga met de auto naar Brussel. Parkeerplaats gehuurd voor die dagen, wel duurder maar de tijd met Lize wel praktischer.

Mag ook per PB :)

Terug
Bovenaan