Meeuw zei:
@B Real:
Voor een Samsung moet je bij de aanschaf van een autolader opletten dat je een snellader koopt en niet de trage versie. Het verschil zit niet alleen in de plug, maar ook in de kabel. Bij mij laadt de Samsung (ook) in de auto snel op, zelfs als ik Flitsmeister aan heb staan. Bij een uurtje rijden gaat het dan al snel naar 100% (vanaf bijna leeg).
Die tip heb ik eerder gehad, maar ook met de originele Samsung kabel (die dus thuis in het stopcontact prima laadt) is het ruk.
Overigens maakt het niet uit welke van de drie USB poorten ik pak en ook via de sigarettenaansteker maakt het niet uit. Opladen van 50% van naar 100% duurt, niet gelogen, volgens de telefoon circa 3,5 uur
@ Jimmy, voor die 35eu hoef je het niet te laten. Ik ben jaren terug eens op een meeting in Oosterhout geweest waar Carclean ook aanwezig was, ontzettend leerzaam!
Overigens wordt de dag echt wel duurder als 35eu, wedden dat je daarna nog wat spullen besteld?
@ Gerwin, waarom zou je in godsnaam je gewone fiets gaan wassen? Dat heb ik nog nooit gedaan

Mijn motor was ik ook bijna nooit, maar nu moest ik wel want die van m'n broertje glimde in verhouding net iets teveel

Overigens haal ik na een rit wel altijd even de dooie vliegen eraf (incl pak en helm)!
@ Bellen in de auto, ik doe dat heel veel. Vind het ideaal!
Maar is idd wel wat geschikter op de snelweg of N-wegen waar je in een treintje rijdt. Heel stiekem overkomt het mij ook wel eens dat als ik thuis ben ik al weer op de hoogte ben van FB, de mail en het nieuws