@ Peter, blijf maar lekker met de 500 en de MX5 rijden.. Zo een Volvo kan toch niet beiden vervangen...
Hier in huize te Roosendaal is er wel een en ander veranderd op autogebied. of althans... vanaf dit weekend verandert er iets.
De vraag mbt. een Renault Megané, was namelijk voor onszelf, beetje om me in te dekken dat er niet allemaal veel te dure exemplaren werden gezocht door jullie.. Maar ik had ook niet verwacht dat we er gelijk 1 zouden kopen bij de 2e proefrit.

. Ik had gedacht dat het weer wel weken ging duren.
De eerste was een GT-Line, maar die was ook 4000,- duurder dan de niet GT line die we nu hebben gekocht. dat vond in het niet waard, mooier zeker maar niet 4000,- euro mooier.
Dus uhm ja we hebben een Renault Megané 1.2TCE Energy Collection 115PK gekocht. uit 2012 met 120K op de teller.
Het facelift model, alle onderhoud bekend en uitgevoerd door de Renault dealer, van de eerst eigenaar geweest die nu een nieuwe Megané heeft gekocht.
De Aygo zal te koop komen zodat Kim voortaan met de Megané haar woon/werk kilometers zal maken, en tevens zal deze deels de functie van familieauto van de 1 serie overnemen. Ben wel even aan het kijken voor een vraagprijs voor de Aygo.. 2010, 80K, onderhouden, met airco.. en kom rond de 3300-3500,- vraagprijs uit.
Zaterdagochtend halen we hem op, verder geen heel spannende auto natuurlijk, maar met 17 inch velgen, licht getinte ruiten, climate control, navigatie en allerlei elektrische zaken en opties die we nooit hebben gehad verwachten wij er veel plezier aan te beleven..
Foto's.. jullie weten het he, dat kan ff duren