rjthefrisian
Kilometervreter
Oud nieuws Peter..lees mijn bericht..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Betrouwbaarheidsimago van Renault loopt weer een flinke deuk op. Lees net dat de nieuwste modellen massaal stranden bij kou en vocht.
Dat is geen goede reclame..
rjthefrisian zei:Oud nieuws Peter..lees mijn bericht..![]()
Maar ik vond er nog geen topic over op AW en zo'n leedvermaak met de Renaultrijders kan je nu eenmaal moeilijk laten liggen...
AsconaGT zei:@Peter, had je al de terugroepactie gehad voor de S90 over GPS problemen?![]()
Corsa 20SEH zei:@Rob, zo zitten wij hier ook.. heb er al 2 door de MC Drive zien glijden hier tegenover ons..![]()
Moderator
Omdat ze daar geen luxe lunches met zalm, filet en tartaar serveren@Rob, zo zitten wij hier ook.. heb er al 2 door de MC Drive zien glijden hier tegenover ons.. smiling smiley
Een Mac rechtover de deur?
Waarom heb ik dat toch niet? sad smiley
British Racing Green zei:Corsa 20SEH zei:@Rob, zo zitten wij hier ook.. heb er al 2 door de MC Drive zien glijden hier tegenover ons..![]()
Een Mac rechtover de deur?
Waarom heb ik dat toch niet?![]()
Tsjah, toch is het wel verklaarbaar:Een paar centimeter sneeuw en het verkeer stokt... erg hé
Moderator
Haha Richard, irritant he. Helaas dus nog niet de luxe dat de Astra zich aanpast aan jouw instellingen als jij in stapt?
Ach, vrouwen en auto's... vrouwlief tankt de auto nog wel netjes bij als ie bijna leeg is. Maar brandt er een lampje dan moet ik daar zelf achter komen.Overigens werd de auto gisterenavond wederom met een brandend tanklampje op de dam geparkeerd en serieus nog gepikeerd zijn als ik zeg dat ze ook zelf kan tanken
Hotdog zei:Komt ‘ie niet ff langs voor een bakkie koffie
Die bandenservice ernaast, goed dat je daar niet naar binnen bent geweest..
Moest voor 1 band omslaan incl balanceren ooit €36 betalen. Ja meneer, u betaalt zaterdagtarief...
wat een enorme dakpannen zijn dat zeg!
rijdag stond de 206 langs de kant zonder koelvloeistof. Zeer behulpzame garage uit Borger heeft het probleem gevonden en opgelost. Thermostaathuis was kapot en daar liep alle koelvloeistof weg. Rest van de motor is ook nagekeken maar geen problemen gelukkig. Dus het autootje pruttelt nu weer verder
Even in de gaten houden of het iets incidenteels is, maar ben er bang voor aangezien de auto gisteren dik 170km heeft afgelegd en het dan (zelfs met LED) toch wel verdampt zou moeten zijn.
Ook zojuist in de ochtendschemer leek er nog steeds vocht in te zitten.
Zou toch niet mogen bij een auto van 2,5 jaar oud (en sinds gisteren 100.00km op de teller).....
En dan inderdaad de stoel in voorste positie, spiegels anders afgesteld etc... maar dat doe ik ook allemaal bij haar auto als ik er in rij tongue sticking out smiley (vergelding)
@ Richard: hoe was vrienden van Amstel?
veel merken hebben er last van. Een vriend van mij heeft een focus van 2,5 jaar oud en die heeft het ook. Misschien dat het me de weerstomstandigheden te maken heeft maar wat je zegt; na een lange rit moet het er al lang uitgeventileerd zijn. Even in de gaten houden dus.
BE hoeft niet denk ik: auto 1700kg, aanhangwagen beladen 1400kg (op papier, hij was dus iets zwaarder). Totaal 3100kg, dus <3500kg en het trekkende voertuig is zwaarder dan de max massa van de aanhangwagen. Dan heb je geen BE nodig.
@ hetehond: zat vorige week toevallig even te zoeken naar balanceren (winterbanden hebben het eigrnlijk wel nodig) maar bij de kwik fitt betaal je ook al 20,50 per band..schrok me de pleuris..
En ik weet even niet meer of ok het eerder gevraagd had maar auto's met led verlichting hebben geen wiswas? Ik erger me echt dood aan de led verlichting in de nieuwste Volvo. Echt enorm verblindend. Omdat er leds in bovenste deel koplamp zitten, schijnen ze veel teveel omhoog!
@joost: je pakt het grootst aan! Zulke luxe pannen hebben wij niet eens op het huis..winking smiley
Wel bijzonder dat je vriendin je auto steeds leeg wegzet. Zou mijn vrouw nooit doen (is gewoon bloedirritant als je s ochtends geconfronteerd wordt met lege tank) en als ze het wel zou doen dan kreeg ze een waarschuwing en bij nog een keer krijgt ze dan de sleutels niet meer. Direct op hun plek zetten die dames..grinning smiley
En ik weet even niet meer of ok het eerder gevraagd had maar auto's met led verlichting hebben geen wiswas?
@ hetehond: zat vorige week toevallig even te zoeken naar balanceren (winterbanden hebben het eigrnlijk wel nodig) maar bij de kwik fitt betaal je ook al 20,50 per band..schrok me de pleuris..
Astra F zei:@ Clio: Wat een geweldig mooie auto!!![]()
Dan moet Opel wel met echt iets heel straks gaan komen als ze hier overheen willen. En als ik dan lees dat full-led koplampen standaard zijn dan maakt deze klasse ook echt sprongen.