B Real
Kilometervreter
Astra F zei:Jeps, daarvoor heb je het e-pedal. Met dat ingeschakeld remt de auto al af wanneer je je gaspedaal los laat/laat opkomen. Wanneer je echt gas los laat dan remt hij heel behoorlijk af waardoor je in de praktijk bijna nooit bij hoeft te remmen. Het rempedaal gebruik ik normaal bijna alleen in geval van nood, of wanneer ik eigenlijk te hard op een bepaalde situatie kom afrijden. Maar dat is eigenlijk zelden.@ Ruud, kun je de Leaf rijden zonder te remmen?
Ah ja, dat is ook zo. Wel even wennen qua rijden
Corsa-20SEH zei:vandaag met de 7 op het werk, ook voor het eerst een stukje snelweg genomen en hier 110 gereden, daar wordt je neit vrolijk van hoor.. Uitlaat zit naast je, dan moet ik echt oordoppen in als ik dat in het vervolg doe.
Maar verdersmile from ear to ear
Straks Lize ophalen bij oma, kunnen we samen "Echt super snel gaan" zoals Lize zegt
![]()
Mooi man
Misschien maar goed dat de auto nu pas af is, nu krijgt Lize het volop mee. Stel dat je hem een paar jaar terug al af had en inmiddels verkocht had.
Ohja, even terugkomen op de huizen.
Vorig week huis bezocht, bod gedaan, bod geaccepteerd en nu dus mijn huis in de verkoop zoals enkele al op FB hadden gezien.
Ik zal straks het nieuwe huis ook even laten zien. Ik heb eerder als Peter een zwembad in de tuin :T