Total Loss
Kilometervreter
@Rob Kleurtje zal zeldzaam blijven. Je moet eerst de topuitvoering kiezen ( Exclusive ) en daarna is dit Power Blue een optie van Euro 2.499. Helemaal je eigen kleur kiezen en bepalen mag ook, dat is Euro 3.999.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:@omega: wauw, dat is wel een grote klus zo. Gaaf dat ie zo wordt bijgehouden!![]()
Dit zijn occasies, het gaat in jouw geval toch om een nieuwe?British Racing Green zei:Total Loss zei:
inderdaad,
Maar op enkele uitzonderingen na staan ze allemaal diep in Wallonië te koop.
En om eerlijk te zijn, voor dat geld haal je ook heel wat meer uitstraling in huis![]()
Met beits ed zou ik wel oppassen. Als je het wilt bijwerken na verloop van tijd kom je vaak weer aan het schuren/schoonmaken. Een houtgel is super makkelijk aan te brengen, kun je zo een volgende keer weer overheen. Zal de komende weken wel weer in de aanbieding komen bij oa de Aldi & Lidl.@Ruud: ik ben ook verrast hoe netjes de schutting is geworden! Ik heb nergens een schutting in de beits zitten, maar voor dit stukje wellicht wel een goed idee want dit hout heeft al wat meegemaakt nu.
Yep, beits kan in de loop van de tijd lekker gaan (af)bladderen...dus dan moet je alles weer bijschuren en opnieuw in de beits zetten. Ons tuinhuisje staat ook in de beits en daar kunnen we ook lekker mee aan de slagMet beits ed zou ik wel oppassen.
AsconaGT zei:je tankt toch niet bij dat tankstation Frank?
Het is er altijd gruwelijk duur, snelwegprijzen en verbazingwekkend zie ik er best vaak mensen tanken
Dit was vooral makkelijk om even de banden op te pompen onderweg naar de snelweg, zeker gezien de werkzaamheden bij het tunneltje
Ik was dus met de Insignia in Denemarken en vooral in de omgeving van Kopenhagen. Absoluut een aanrader !
Mooie stad met vriendelijke mensen !
Veel te doen en te zien bij voorkeur per (huur-)fiets in de stad.
Ik vond het al langer typerend dat de rugleuning best wel aanwezig was, er zit een soort bult in de rugleuning die mijn rug best wel corrigeert om een goede houding aan te nemen. Ik dacht dat de ontwerpers van de Opel-stoelen een cursus fysiotherapie hadden gevolgd, maar niets is minder waar!
In de hendel voor de stoelhoogte zit een knopje waarmee ik die bult kan oppompen of laten leeglopen, maar ook de hoogte van de rugondersteuning kan aanpassen!
Moderator
Met de herfsttemperaturen van de laatste jaren in het achterhoofd kun je de winterbandenwissel rustig uitstellen tot november/december. Zeker nu de tijd met meer regen, bladeren en (door de mais/aardappeloogst) modder op straat zou ik de banden wel even laten wisselen.Winterbandenwissel zal vast ergens in oktober zijn, ik verwacht niet heel veel kilometers te maken tot die tijd. Aan de andere kant, waarom uitstellen?
Moderator
Gelukkig is dat bij de Leaf niet veel, dus ben je snel uitgeprutst. grinning smiley
Nu het de afgelopen dagen wat meer geregend heeft kom ik erachter dat de voorbanden toch wel aan vervanging toe zijn. Ze hebben af en toe wat moeite om grip te houden bij een stoplicht. Ik twijfel nog even om of door te rijden tot de winterbandenwissel of toch nu maar even langs de dealer.
Winterbandenwissel zal vast ergens in oktober zijn, ik verwacht niet heel veel kilometers te maken tot die tijd. Aan de andere kant, waarom uitstellen?
Moderator
De leasemaatschappij moet akkoord geven op elk dingetje wat de dealer in rekening wil brengen. Bij banden telt de profieldiepte dan mee. Als jij banden met 3 of 4mm wil vervangen krijg je daar nooit akkoord voor.
Moderator
ROB-nethet R.O.B. systeem, (geen idee of dat nog bestaat).
dat vind ik dus zo prettig aan de laguna. Grote wielbasis voor comfort en door de meesturende achterwielen rust en comfort boven de 60 km/h. maar door de tegensturende achterwielen scherp, heel direct met een kleine draaicirkel onder de 60 km/h.
Bij ons rijdt er ook iemand langs dealers inderdaad. En als alles zo goed in het systeem is ingeregeld, is het niet heel veel werk. En het scheelt echt veel geld en daardoor scheelt het in het leasebedrag. Ik zie in de cijfers terug wanneer het systeem verder is geoptimaliseerd bijvoorbeeld. Dealers proberen natuurlijk zoveel mogelijk dingen onder vage codes als 'lampjes' te claimen
Ook grappig is dat grote leasemaatschappijen wel eens iemand langs stuurden ter controle of de auto er daadwerkelijk stond, de aanvraag inderdaad wel klopt met wat er opgegeven is en zo. Heel logisch natuurlijk en goed, want er zullen vast bedrijven zijn die van alles opgeven zonder uit te laten voeren en de berijder maakt zich daar natuurlijk nooit druk om.
@ Rob, xenon geen optie voor de C3?
Moderator
Gelukkig maar, de Caddy is in basis al 15 jaar oud!Astra F zei:Gisteren test van de Combo gelezen op Autobild. Men is positief over de auto en rijeigenschappen en plaatst hem duidelijk boven een Caddy.