Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Volvo V50 heb ik inderdaad ingeruild op de Vectra....De Insignia's zijn, relatief gezien, betaalbaar. De nieuwste versie van de Insignia in een mooie uitvoering zijn me nog te prijzig.
Total Loss zei:Tenzij je die extra ruimte echt nodig hebt snap ik deze switch niet zo Hans.
De Astra lijkt me in alles echt de leukere auto, nieuwer, lichter, luxer, sneller, etc.
Zou echt nooit een nieuw gekochte 2017 auto inruilen voor een oudere uit 2011/2012, of er moet wel een heel bijzondere reden zijn of om een heel unieke auto gaan.
Edit : Zoiets bijzonders bijvoorbeeld
rjthefrisian zei:De Volvo V50 heb ik inderdaad ingeruild op de Vectra....De Insignia's zijn, relatief gezien, betaalbaar. De nieuwste versie van de Insignia in een mooie uitvoering zijn me nog te prijzig.
Waarom dan niet even lekker doorrijden met de Astra, doorsparen en dan later voor een Insignia B gaan?
toevallig! Terwijl ons dorpje relatief klein is. Ik ken hem niet denk ik.@ Joost & Frank: gisteren onze nieuwe directeur gesproken en hij woont in Borne.. klein wereldje..
Oh dat kan! Vrouwlief is afgelopen week bij 'mijneigenkraam' geweest en die weer naaste de accountantOja Gerwin, ik zag van de week in Hardenberg volgens mij jullie cabrio staan. Bij een accountant naast de Shell, kan dat? Zo ja, zag er op afstand netjes uit en vind de kleur 'm erg sjiek staan!
Allemachies, dat is volgens mij nog meer dan de 'stad' waar ik woon...@Borne: relatief klein, dat zeker. Maar stiekem wonen er intussen zo'n 25.000 mensen
Ja, dat verbaasde mij ook. Jammer, want eigenlijk geeft hij aan dat het onderstel van de Insignia gewoon heel goed is.Net even filmpje tussen Alfa 159 en Insignia GSI gekeken...alfa maakt gehakt van de Insignia...aandrijflijn van de GSI is weer zeer matig...
Astra F zei:Ja, dat verbaasde mij ook. Jammer, want eigenlijk geeft hij aan dat het onderstel van de Insignia gewoon heel goed is.Net even filmpje tussen Alfa 159 en Insignia GSI gekeken...alfa maakt gehakt van de Insignia...aandrijflijn van de GSI is weer zeer matig...
In NL is de 2.0T al geschrapt,. en vervangen voor de 1.6T met 200pk. Dat lijkt me als benzinetopper ook voldoende voor deze auto.Inderdaad jammer van de blok/bak combinatie in deze auto. Hoopvol sprak hij over de installatie van een peugeotmotor in deze Insignia.. lijkt jullie dat nou zo realistisch?
Hoe is het met Hans zijn zoektocht naar een Insignia afgelopen??
Hoe is het met Hans zijn zoektocht naar een Insignia afgelopen??
Volgens mij was mijn reactie nog van voor de daadwerkelijke beslissing.Even op FB kijken. Volgens mij had je zelfs al gereageerd nadat Hans bekend had gemaakt dat het de blauwe is geworden..winking smiley
De Zwarte Cross doet wat met je, he..
Astra F zei:Volgens mij was mijn reactie nog van voor de daadwerkelijke beslissing.Even op FB kijken. Volgens mij had je zelfs al gereageerd nadat Hans bekend had gemaakt dat het de blauwe is geworden..winking smiley
De Zwarte Cross doet wat met je, he..![]()
Total Loss zei:Astra F zei:Volgens mij was mijn reactie nog van voor de daadwerkelijke beslissing.Even op FB kijken. Volgens mij had je zelfs al gereageerd nadat Hans bekend had gemaakt dat het de blauwe is geworden..winking smiley
De Zwarte Cross doet wat met je, he..![]()
Nope, bij lange na niet.![]()
Astra F zei:In NL is de 2.0T al geschrapt,. en vervangen voor de 1.6T met 200pk. Dat lijkt me als benzinetopper ook voldoende voor deze auto.Inderdaad jammer van de blok/bak combinatie in deze auto. Hoopvol sprak hij over de installatie van een peugeotmotor in deze Insignia.. lijkt jullie dat nou zo realistisch?
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat de PSA motoren de Opel motoren gaan vervangen bij bestaande modellen die nog even door moeten, zoals de Astra en Insignia.
Karl: GM techniek, Opels verkooptopper.....dus zal nog wel ff doorlopen met die motoren.
Corsa: Wordt vervangen, met PSA techniek
Adam: Ben benieuwd hoe lang die nog mee mag. Misschien tot de SUV onder de Crossland er is?
Astra: Komt een facelift, ben benieuwd of er dan PSA motoren in komen.
Insignia: Net nieuw, misschien PSA motoren bij de facelift?
Zafira: Loopt op de laatste benen, geen directe opvolger.
Cascada: Al niet meer nieuw te bestellen
Crossland: PSA techniek
Mokka X: Opvolger komt volgend jaar, met PSA techniek
Grandland: PSA techniek
Combo Life: PSA techniek
Wel goed dat PSA terug gaat naar enkele motorenfamilies. Zoals Opel het voorheen deed was ook geen doen, zoveel motorenfamilies up to date houden was niet te doen.