Corsa 20SEH
Kilometervreter
hier gaan ze ook hard, maandag gaan we zelf weer een huis bezichtigen. Toch wel spannend..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Joost: Pfoeh...en dat dat sjouwen nog van 16kg per keer. Jouw rug liever dan de mijne!
5m2 of m3? Gewoon zo'n big bag laten komen en zelf gaan krooien, is zo weg
B-Real zei:Dat heeft inderdaad een reden, dat deel ik in de FB-groep wel even...
Echter zijn we met onze Mondeo geweest en dat ging ook prima.
Hmm, ik heb een vermoeden maar hoop dat het iets anders. We lezen het t.z.t. wel!
Barri zei:Dat is zuurAl wel kilometers gemaakt op gele platen, of nog niet?
AsconaGT zei:En een 150PK CDTI is lichter in de neus en vrijwel net zo rap en stuk goedkoper om te rijden. Die mist alleen de souplesse van 6 cilinders. Maargoed, nu als occasion is de aanschaf van zo'n dikke V6 diesel wel stukje aantrekkelijker.
Was destijds wel een diesel die kwa loopcultuur goed aangeschreven stond, maar technisch niet het meest betrouwbaar. Neefje van mij had er één....heeft ook veel motorische problemen mee gehad.Alsof zo'n 1900 CDTI (ook nog met een m32 6-bak thumbs up) het technische hoogstandje van de (FIAT) autowereld is, kan ook meer dan ge-noeg aan kapot gaan!
Wat me overigens opviel, de alarmlichten gaan niet automatisch aan als je vol in de ABS gaat. Hoe zit dat bij jullie (nieuwe) auto's?
AsconaGT zei:Bij de BMW was het als nieuw na zoveel tijd en kilometers.
Praat mij niet over de tijd nut smiley
Ik moet zeggen dat een baby mij nog wel mee valt. Nog steeds elke nacht er uit en soms vraagt hij om ongelegen momenten aandacht, er moet meer gepland worden, maar het enige waar waar ik nog steeds aan moet wennen is dat ik nu echt overal tijd te kort voor kom. Tijd om te klussen, tijd voor vrienden, tijd voor werk, tijd om B ook wat tijd te geven voor haal leuke dingen. Overal schiet ik te kort en elke keer zoeken naar een goede balans.
British Racing Green zei:Heb intussen een hele rits contacten achter de rug met Nederlandse diensten, bank, notaris, electriciteit, gas, tv, internet...
Wat werken die administraties bij jullie allemaal vlot!
Kunnen zie hier te lande allemaal een voorbeeld aan nemen.
AsconaGT zei:ja dat zijn commerciële instellingen die verdienen aan jou. Wacht maar tot je met de belastingdienst te maken krijgt![]()
British Racing Green zei:AsconaGT zei:ja dat zijn commerciële instellingen die verdienen aan jou. Wacht maar tot je met de belastingdienst te maken krijgt![]()
Ik blijf in België wonen![]()
AsconaGT zei:Begint al met de kosten koper waar je onze belastingdienst mee blij hebt gemaaktdat werd ook snel geregeld denk ik.
Astra F zei:Iedereen een goed weekend gehad?
Astra F zei:@ Jos: Heb je het positieve toegewenst met de Signum, heb positief gereageerd dat ik het een mooie auto vond.....dan reageer ik bij een probleem iets sceptischer waarna ik ook positief afsluit dat ik hoop dat het het relatief gunstig kunt laten repareren. En dan volgt er zo'n antwoord......erg jammer.
ginkelvanmichiel zei:3 maanden terug schreef ik hier dat mijn Corsa kapotgelopen was op de snelweg, nadat de koppakking het had begeven. Morgen kan ik m terug ophalen. Nu met een nieuwe motor erin. Ik ben benieuwd...!
Klopt, vind het ook een erg nette auto.Wat zie je de tiguan ook ontzettend vaak. In Duitsland staat ie zelfs in de top drie.
Corsa-20SEH zei:@Jos, over dat ongeval ga je nog wel wat horen! Ze zijn met een mooi project bezig voor de rijder en navigator.
@Richard;
Ik zou voor die paar dagen Zwitserland even proberen een 2e hands vignet (niet geplakt) te scoren...
Bespaar je zo weer een goeie 40 euro mee! smiling smiley