Ik heb tijdens onze vakantie in Portugal 600 km in een benzine Peugeot 208 gereden, lichtste motor mogelijk, geen opties behalve airco, stoelen als een plank... Het ziet er leuk uit, maar nee dank je. Toch wel last gehad van de stroomstoring en een geannuleerde vlucht ivm. de staking in Brussel/Charleroi, waardoor ik een nieuwe (dure) vlucht heb moeten boeken naar Amsterdam en de volgende dag mijn auto op heb moeten halen in Brussel/Charleroi.. het einde was wat hectisch, en een stuk prijziger dan begroot maar we hebben verder een heerlijke vakantie gehad! Hier was het weer gelukkig ook erg aangenaam waardoor we nu nog even nagenieten.
Nu sinds 2 dagen in dienst bij mijn nieuwe werkgever, even wennen uiteraard, wel direct in het diepe ivm. vakantie maar ik vind mijn weg wel. Ik rijd nu tijdelijk in een Twingo en dat raad ik ook niemand aan, althans niet met die rumoerige en onrustige 3 cilinder. Nee doe me dan de Twinair uit de Fiat 500 maar.
Ik ga ervanuit dat de EV versie en wat betere stoelen een heel verschil maken, maar ik zal blij zijn als mijn oorspronkelijke voorloopauto gereed is, dat zal begin juni zijn, Opel Corsa. Verder klaag ik niet

, het is gratis woon werk verkeer.
@Gerwin, ik vrees ook dat er weinig animo zal zijn voor de V40 of deze nu onder of boven de 250K heeft gedraaid.
@Hobbyvoertuigen, ik kan daar dan nog wel mijn geld in kwijt en was eigenlijk aan het kijken naar iets leuks als opvolger van de 7 volgend jaar, maar de prijzen zijn echt bizar, zeker voor het aantal km dat je er mee maakt.