Klinkt niet goed Rob, sterkte!
Ook precies de reden dat ik steeds minder op het AW forum kom. Niets ten nadele van jullie maar op het hele forum gaat het het grootste deel van de tijd toch vaak over materiele zaken. Ik merk na enkele ervaringen dat andere zaken veel belangrijker zijn in het leven en ik liever energie steek in oprechte belangstelling naar elkaar dan het oppervlakkige van het AW forum. Komt waarschijnlijk ook omdat de uitwisseling over Opel zaken, waar het hier echt ooit om draaide, hier vrijwel is verdwenen. Dat vind ik bij het Astra K forum dus juist wel weer en schept een band omdat je mekaar verder helpt op (aankoop)technisch vlak en ervaringen over je astra met elkaar kunt delen. En omdat er een goede sfeer hangt is er ook belangstelling op persoonlijk vlak. Welk forum stuurt er nou kaartjes als er thuis iets niet goed gaat of er juist iets te vieren is?
Tsja, het is toch een autoforum dus het zal wel veel over auto's gaan hè

Ik heb jaren geleden al besloten om online (niet zozeer dit forum) wat minder persoonlijke zaken te delen. Dik 2,5 jaar geleden ook het nodige meegemaakt en niet zozeer de reden dat we leven zoals we nu leven, maar het speelt wel mee. Nu kan het nog, dus nu ook goed genieten (zonder de toekomst uit het oog te verliezen).
Enne, dat forum welke een kaartje of zelfs bloemetje stuurt...... ook dat hebben wij meermaals gedaan.
Fijn dat je je draai in elk geval op het Astra forum hebt gevonden. Het AW forum heeft nog nooit uitgeblonken op (aankoop)technisch vlak.
Als ik in alle comfort op vakantie kan en straks in de zon zit voor de luifel van de caravan, met vrouw en kind bij me voel ik me gelukkig.
Als ik hier met vrouw en kind de tuin uitloop en 100 meter verder het bos in loop en de kleine man zie genieten, alles aan elkaar loopt te praten en het eigenlijk totaal niet opschiet geniet ik ook. Op vakantie in de zon, met een korte broek aan geniet ik nog net even wat meer als in dit druilerige weer inderdaad
Eerder dit jaar hebben we ook een paar vervelende momenten gehad wat mij dus gelijk aanspoorde om de vakantie met mijn vader te plannen nu hij nog vitaal en gezond is, de beste man is inmiddels ook 72.
Gelijk heb je Joost, onbetaalbare momenten

De opa van één van mijn neefjes (opa van de aangetrouwde kant) doet één voor één hetzelfde met al zijn kleinkinderen. Kinderen kiezen de stad/land, opa neemt ze mee. Top initiatief!
Als ik voor hetzelfde geld moet kiezen tussen een G21 330i of weer een F31 als 340i wordt het voor mij nog een lastige keuze.
Ja, die 6-cilinder hè. Toch mooi om eens gehad te hebben.
Voor de rest is de G21 op alle vlakken toch net weer een tandje beter. Uiteraard qua technische snufjes, maar ook simpele praktische zaken, stiller, comfortabeler. Mooier ook, maar dat is persoonlijk.
Als je de F3x van binnen/buiten ziet zou je niet snel zeggen dat het model al uit 2012/2013 komt. In 2017/2018 kwam de LCI, maar dat maakt qua inner/uiterlijk niet zo gek veel uit. Het model kan prima nog even mee als je het mij vraagt.