BRG
Wegverkenner
Astra F zei:Wel een gave move, zo'n mercedes is wel een erg comfortabel ding hoor.
Zeker en vast... in meerdere opzichten zelfs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Astra F zei:Wel een gave move, zo'n mercedes is wel een erg comfortabel ding hoor.
Moderator
Ik hoop het. Maar omdat ie juist wel een Europese typegoedkeuring heeft, ben ik er bang voor... We zullen zien. Ik vraag het na bij de importeur en degene die de import verzorgd heeft vraagt het na bij de RDW.AsconaGT zei:Hier hadden wij ook wel eens last van bij mijn vorige werkgever, maar dan met name met Amerikaanse (pickups) van GM. Ik zou even de RDW bellen hoe ze daar mee om gaan want er moet toch wel iets mogelijk zijn, ook voor auto's zonder (europeze?) typegoedkeuring is iets te regelen. Misschien op basis van schouwen dat er iets mogelijk is?
Total Loss zei:@BRG Cascada is ook gewoon een mooie Cabrio. Goede proporties en zal in totaal echt stuk goedkoper rijden vergeleken met bv een E-klasse Cabrio.
British Racing Green zei:Maar ik vertrouw die TFSI's niet![]()
Meeuw zei:Een A5 cabrio is in Duitsland overigens niet veel duurder. Diverse rond € 26/27.000.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=260653024&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&maxFirstRegistrationDate=2015&minFirstRegistrationDate=2014&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&usage=USED&action=eyeCatcher&searchId=db9b6332-63e5-a60b-115f-5d6e4fff3bfd
Alleen is het interieur inmiddels wel erg verouderd, jammer dat daar niet ff nog een facelift voor komt.
Dan gaat het helaas sneller als ik gedacht had.Namelijk net op Opel.nl gezien dat de Cascada alleen nog te leveren is uit voorraad dus grote kans dat de WLTP de Cascada de nek al omgedaan heeft.
Moderator
Astra F zei:Toch wel grappig, waar vroeger de Ford Focus, Peugeot 307, Renault Megane nog als cabrio verkrijgbaar waren is het momenteel de spoeling veel dunner. Je zou dus denken dat er wel markt moet zijn voor een model in deze klasse. Feitelijk heb je als je de premium merken niet mee rekent alleen ** en Opel nog als cabrio-aanbieders. En toch vallen de verkopen tegen.
Zijn toch allemaal trends, zoals je in autoland continue ziet. Vroeger wilde iedereen een station, toen moest iedereen aan de MPV en momenteel is het allemaal SUV.Barri zei:Goedkope cabrio's zijn echt helemaal verdwenen. Wel vreemd, want iets als de 206CC was toch een aardig succesje destijds.
Total Loss zei:Heb niks met Cabrio's maar het is toch jammer inderdaad. Het is nu ook wellicht voor het eerst in echt tig jaar dat Opel niet minimaal 1 Cabrio/Roadster in het programma heeft.![]()
We hebben een Twingo met zo'n canvasdakkie, maar dat is wel een heel verschil met een cabrio. Snap best dat voor sommige mensen het een 'cabriogevoel' geeft. Maar voor mij totaal nietDe vraag neemt steeds verder af omdat er toch ook de nodige nadelen aan zitten en er ook steeds meer alternatieven komen die het het cabriogevoel (deels) wel geven maar de praktische eigenschappen van de auto niet te iet doen zoals panoramadaken en canvas schuifdakkies zoals op de 500.
Het is ook maar net wat je wilt. Joost heeft jaren in een cabrio gereden als dagelijkse auto, hij kon er goed mee uit de voeten.Toegegeven,
een cabrio heeft vooral nadelen...
Het is ook maar net wat je wilt. Joost heeft jaren in een cabrio gereden als dagelijkse auto, hij kon er goed mee uit de voeten.
Voor mensen die een gezinnetje hebben en met enige regelmaat met meer als 2 personen op pad gaan is een cabrio niet zo handig inderdaad.
Wil je me even je nummer PM-en? Weet niet helemaal hoe ik smiddags uitkom qua tijd, maar anders zeker gezellig!@ Gerwin: dat is wel een gave uitvoering. Mocht je nadien tochntankennin duitsland, kom dan ff aan voor een bakkie
Erg fraai!Even weer plaatje van lekkere Opel