A
Anoniem
Guest
In 2005 een nieuwe Saab 9.3 gekocht. Een hele uitgave, maar achteraf gezien een prima uitgave. Inmiddels iets meer dan 300000 km op de teller en afgezien van een aantal problemen toch met heel veel plezier gereden. Gek genoeg vind ik 'm er nog steeds fraai uitzien, sober en strak interieur, fel als het moet, relaxed zittend voor mijn lengte (1.94m) en ruimte genoeg in de laadruimte. Toch denk ik, dat de auto aan vervanging toe is. En dan wordt het een moeilijk verhaal. Want waar word ik weer zo blij van.
De genoemde punten zou ik ook graag willen ervaren in de volgende auto.
Destijds koos ik ook voor de Saab, om een beetje onderscheidend te zijn, hoewel ik vaak gehoord heb, dat vanaf 2005 het geen echte Saab meer is. Ach, voor mij m'n eerste Saab, dus dat deerde niet.
Maar nu. Ik rij korte stukken door de week (40/50 km woon-werkverkeer) en meerdere malen per jaar een lange rit naar het buitenland.
Een lekkere zit is dus mooi meegenomen als ook een fatsoenlijke laadruimte. Eigenzinnig voorkomen is meegenomen, maar dat vind ik nu minder belangrijk. Betrouwbaarheid staat voorop.
Heb alleen nog maar gekeken naar de Mazda CX-5, de Volvo VC40 (toch te duur), Nissan Qashqai. De Mazda sprak mij meer aan dan de Nissan.
Wie kan me raden? Voorkeur gaat trouwens uit naar een jonge occasion.
De genoemde punten zou ik ook graag willen ervaren in de volgende auto.
Destijds koos ik ook voor de Saab, om een beetje onderscheidend te zijn, hoewel ik vaak gehoord heb, dat vanaf 2005 het geen echte Saab meer is. Ach, voor mij m'n eerste Saab, dus dat deerde niet.
Maar nu. Ik rij korte stukken door de week (40/50 km woon-werkverkeer) en meerdere malen per jaar een lange rit naar het buitenland.
Een lekkere zit is dus mooi meegenomen als ook een fatsoenlijke laadruimte. Eigenzinnig voorkomen is meegenomen, maar dat vind ik nu minder belangrijk. Betrouwbaarheid staat voorop.
Heb alleen nog maar gekeken naar de Mazda CX-5, de Volvo VC40 (toch te duur), Nissan Qashqai. De Mazda sprak mij meer aan dan de Nissan.
Wie kan me raden? Voorkeur gaat trouwens uit naar een jonge occasion.