Auto encyclopedie
Kilometervreter
Ik zag laatst op marktplaats een Daihatsu YRV met AWD, van de Siron 2 en Materia wist ik dat die er was.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Auto encyclopedie zei:Ik zag laatst op marktplaats een Daihatsu YRV met AWD, van de Siron 2 en Materia wist ik dat die er was.
SSander zei:De Saxo en 106 zijn erg gevoelig voor roest.
De onderkant checken op een brug oid is verstandig!
haarr zei:Je kunt op deze Koreaan bieden:
KIA CEE’D 2.0 Cvvt ‘07 Zwart 143 pk
https://link.marktplaats.nl/m1653907640?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Carkiller zei:Leuk voor een schadehersteller of zo die er brood in ziet, en als iemand me kan vertellen wat schroef schade is...![]()
Barri zei:Met die prijs kan de Saxo best bij een raar adres staan. Gewoon goed kijken. Voor dat geld kan je niet al te veel verwachten. En ook bij Jet Cars staat wel eens iets aardigs.
Carkiller zei:haarr zei:Je kunt op deze Koreaan bieden:
KIA CEE’D 2.0 Cvvt ‘07 Zwart 143 pk
https://link.marktplaats.nl/m1653907640?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Ik waardeer je suggestie zeer, maar is ongeveer precies wat ik niet zoek.
Schade en veel te zwaar, ik denk ook flinke kosten om op te knappen. Zelfs geen APK...
Leuk voor een schadehersteller of zo die er brood in ziet, en als iemand me kan vertellen wat schroef schade is...![]()
APT zei:Saxo en 106 puntjes:
https://www.autoblog.nl/peugeot-106-1991-2003-occasion-video-aankoopadvies
Wij hebben overigens goede ervaring met de 106. Bij ons is ie betrouwbaar gebleken en dat je ze nog behoorlijk veel ziet is ook een goed teken. Auto's als deze zijn namelijk snel economisch niet veel reparaties meer waard. Veel aanbod binnen jouw budget dus zit echt wel wat tussen. Gewoon een keer mee rijden, vermakelijke wagentjes met een relatief hoge snelheidsbeleving. Nooit het gevoel power tekort te komen.
Carkiller zei:Megane is leuk inderdaad, die zelfbouw Fiësta ook wel bijzonder.
Geen idee wat ik met een Liana moet.![]()
Carkiller zei:Megane is leuk inderdaad, die zelfbouw Fiësta ook wel bijzonder.
Geen idee wat ik met een Liana moet.![]()
Carkiller zei:
Auto encyclopedie zei:Carkiller zei:
De topgear suzuki, de tip kwam ook niet van mij![]()
Auto encyclopedie zei:
Carkiller zei:Auto encyclopedie zei:
Als ik hem koop mag je hem een dagje lenen.:T
Barri zei:Kan je 'm gelijk een schouderklopje geven...
Carkiller zei:Ik heb nergens last van gehad, prima hoe het hier gaat...
Proefrit C2 VTS is ingepland.![]()
Carkiller zei:
Toevallig heb ik er eens een keer een proefgereden, was best een leuk ding: alleen die automaten van destijds zuipen letterlijk benzine.Carkiller zei:
Moderator
Total Loss zei:
Aras zei:Het vermogen van 60pk houdt niet over, maar ze rijden zo lekker en leuk.
Geinige 205., lekker licht ook. Dat is wel jammer van die project Beatles die daar ook staan, de wegen >1200kg.
Aras zei:Het vermogen van 60pk houdt niet over, maar ze rijden zo lekker en leuk.