Pietzoveel
Asfaltkampioen
Het was waarschijnlijk een Serie 2 (met platte motorkap) die van Serie 3 spatborden voorzien is en een plastic grilletje en nu weer teruggebouwd... Een serie 1 ziet er echt heel anders uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
P. Klieder zei:Wat is dat voor iets illegaals?
P. Klieder zei:Wat is dat voor iets illegaals?
Klassiekerrijder zei:Ik vond 'm als Vitesse toch leuker.
D' oh zei:Overigens, ik heb de openingspost onlangs bijgewerkt en daarin alle kentekens+type's+AW-forumlid dat hem heeft geplaatst toegevoegd. Ik zal (op onregelmatige basis) deze openingspost bijwerken. Misschien is het handig om eerst deze post na te kijken om dubbelposts te voorkomen.![]()
goed punt, dan zijn mijn bronnen niet goed geweest. Dan word het gokken. nu ja, er zit iig een verschil in jaren tussen de 1e twee fotos en de laatsteGuus Leferink zei:Gave auto zo'n Volvo 164, maar volgens mij is de eerste foto niet uit 1974 en de tweede niet uit 1977
Gele platen zijn er pas vanaf 1978 als ik het goed heb
- Quatrelle - zei:goed punt, dan zijn mijn bronnen niet goed geweest. Dan word het gokken. nu ja, er zit iig een verschil in jaren tussen de 1e twee fotos en de laatsteGuus Leferink zei:Gave auto zo'n Volvo 164, maar volgens mij is de eerste foto niet uit 1974 en de tweede niet uit 1977
Gele platen zijn er pas vanaf 1978 als ik het goed hebvan die 164.
nitsuj zei:- Quatrelle - zei:goed punt, dan zijn mijn bronnen niet goed geweest. Dan word het gokken. nu ja, er zit iig een verschil in jaren tussen de 1e twee fotos en de laatsteGuus Leferink zei:Gave auto zo'n Volvo 164, maar volgens mij is de eerste foto niet uit 1974 en de tweede niet uit 1977
De eerste foto van de Volvo 164 is inderdaad niet uit 1974, deze moet iig. rond of na 1980 gemaakt zijn. De twee foto’s van deze 164 met de gele kentekenplaten zijn weldegelijk uit 1977 en 1978, deze heb ik n.l. zelf gemaakt. De foto van de voorkant is gemaakt in Doetinchem bij de jaarvergadering van de (toen nog) V44 vereniging. De foto van de achterkant is gemaakt in Zoetermeer, op de parkeerplaats van het Paviljoen Zoetermeer dat toen nog tegenover Nutricia zat, langs de A12. Dit was bij de start van een puzzelrit in maart 1978, ik was kaartlezer in deze 164.
Gele kentekenplaten waren er al in 1976, mijn opa kocht in juli 1976 een nieuwe Honda Civic 1500 met het kenteken 22-MP-10 en had daar gele platen op.
- Quatrelle - zei:nitsuj zei:- Quatrelle - zei:goed punt, dan zijn mijn bronnen niet goed geweest. Dan word het gokken. nu ja, er zit iig een verschil in jaren tussen de 1e twee fotos en de laatsteGuus Leferink zei:Gave auto zo'n Volvo 164, maar volgens mij is de eerste foto niet uit 1974 en de tweede niet uit 1977
De eerste foto van de Volvo 164 is inderdaad niet uit 1974, deze moet iig. rond of na 1980 gemaakt zijn. De twee foto’s van deze 164 met de gele kentekenplaten zijn weldegelijk uit 1977 en 1978, deze heb ik n.l. zelf gemaakt. De foto van de voorkant is gemaakt in Doetinchem bij de jaarvergadering van de (toen nog) V44 vereniging. De foto van de achterkant is gemaakt in Zoetermeer, op de parkeerplaats van het Paviljoen Zoetermeer dat toen nog tegenover Nutricia zat, langs de A12. Dit was bij de start van een puzzelrit in maart 1978, ik was kaartlezer in deze 164.
Gele kentekenplaten waren er al in 1976, mijn opa kocht in juli 1976 een nieuwe Honda Civic 1500 met het kenteken 22-MP-10 en had daar gele platen op.
Thnx voor de uitleg en de gave foto's.