ketelapper
Kilometervreter
Beste forummers,
Een vraag van de moeder van een vriend. Vanuit mijn tunnelvisie op Audi en luxe van nieuw kunnen uitzoeken, heb ik nu niet het overzicht wat zij wel verdient. Dan kan ik komend weekend natuurlijk paar uurtjes heerlijk gaan surfen. Ik kan óók ('en-en') jullie wisdom of the crowd raadplegen!
De vader van hele goede vriend is in december plotseling overleden
Droef moment. Naast de emoties komt nu voor zijn moeder ook een praktische blik vooruit. En zodra het over auto's gaat, melden zij zich bij mij. Hij en zijn vrouw reden een Volkswagen Passat Variant 2.0TDI DSG 4motion. Auto waar ze volop tevreden over waren. Maar... met zijn overlijden heeft moeder van mijn vriend graag een kleinere auto. De wensen zijn wel wat specifiek, in verband met wens om vakantiehuis in Oostenrijk te blijven bezoeken.
- ruimte voor 4 volwassenen
- 4wd vierwielaandrijving
- benzine
- automaat
- hoge instap, hoge zit
- voldoende 'snelwegcomfort' voor etappes van 400 tot 500km
- géén merkvoorkeur o.i.d., wel wens naar betrouwbaarheid
- budgetindicatie € 25.000
Combinatie van kleiner én 4wd én hoge instap ligt nog niet zo voor het oprapen. Midi-SUV van Aziatische makelij? VW Tiguan?
En in welke bouwjaren kom je uit met dit budget?
Ben erg benieuwd naar inspiratie
edit: automaat als eis toegevoegd, sorry vergeten bij aanmaken topic / ook 'snelwegcomfort' toegevoegd i.v.m. Oostenrijk-ritten
Een vraag van de moeder van een vriend. Vanuit mijn tunnelvisie op Audi en luxe van nieuw kunnen uitzoeken, heb ik nu niet het overzicht wat zij wel verdient. Dan kan ik komend weekend natuurlijk paar uurtjes heerlijk gaan surfen. Ik kan óók ('en-en') jullie wisdom of the crowd raadplegen!
De vader van hele goede vriend is in december plotseling overleden
- ruimte voor 4 volwassenen
- 4wd vierwielaandrijving
- benzine
- automaat
- hoge instap, hoge zit
- voldoende 'snelwegcomfort' voor etappes van 400 tot 500km
- géén merkvoorkeur o.i.d., wel wens naar betrouwbaarheid
- budgetindicatie € 25.000
Combinatie van kleiner én 4wd én hoge instap ligt nog niet zo voor het oprapen. Midi-SUV van Aziatische makelij? VW Tiguan?
En in welke bouwjaren kom je uit met dit budget?
Ben erg benieuwd naar inspiratie
edit: automaat als eis toegevoegd, sorry vergeten bij aanmaken topic / ook 'snelwegcomfort' toegevoegd i.v.m. Oostenrijk-ritten