Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is de 3 een segment te klein.
@Pink Panther
De Vauxhall Viva concurreerde met de Opel Kadett en is dus een auto in het C-segment. De Triumph 2500 stond weer een treetje hoger dan de toenmalige middenklasse. De Mazda3 vind ik ook een twijfelgeval, brengt een sedankontje een auto ineens in een hoger segment?
Heb ook nog gezocht naar een Rover 623 maar geen mooi exemplaar gevonden. Een Saab 900 Classic met de 2,1 liter motor of de NG/9-3 met 2.2 diesel of V6 had wellicht ook nog gekund. Net als diverse Subaru Legacy's.
Weet ik, maar dat maakt het nog niet meteen een middenklasser. Dan zou een Citroën CX of XM dat bijvoorbeeld ook zijn. Die tweeliter was ook een zescilinder trouwens.De Triumph had je ook als 2 liter trouwens.
Klopt, maar het zijn van die auto’s die net geen echte E-segment zijn, maar er wel met 80-90% tegenaan schuren.Weet ik, maar dat maakt het nog niet meteen een middenklasser. Dan zou een Citroën CX of XM dat bijvoorbeeld ook zijn. Die tweeliter was ook een zescilinder trouwens.
Wil ik wel even doen!Even een dienstmededeling:
Ik kan pas heel laat tellen vanavond. Heeft er iemand tijd of zin, ga je gang.![]()
Dat is hetzelfde!Even checken hoeveel 3-punters Rzasa en Tina ieder gescoord hebben, degene met de meeste 3-punters wint
@rzasa: dat zou heel fijn zijn, want ik ben woensdag pas laat op de avond in de gelegenheid om het op een rijtje te maken, idem op vrijdag met de uitslag.Leuke wedstrijd Tina! Ik wil het rijtje wel op me nemen woensdag.![]()