Tnx, De Geele

Ben er ook wel erg blij mee. Verwacht ze overigens elk moment, ze liggen nu bij de douane heb ik gezien
Ik vind t overigens eens tijd worden voor m'n vakantiefoto's, ben onderhand alweer 6 weken terug... Dit jaar uiteraard weer met de Bluebird op vakantie geweest en werkelijk waar alles weer vlekkeloos verlopen. Weer 0 olieverbruik, weer slechts 1 op 14.3 gemiddeld gereden over 4700km in drie weken tijd en weer heerlijk kunnen genieten. Het verveelt me echter niet
Dit jaar begonnen aan de Moezel bij Cochem in verband met een verplicht ziekenhuisbezoek aan het eind van onze eerste week in Nederland. Viel ons niks tegen eigenlijk op een verschrikkelijk drukke camping na. Fantastisch weertje (tegen de 40 graden gehad...), mooie omgeving en lekker veel kunnen wandelen, fietsen en biertjes drinken:
Het werd nog nét geen zon, zuipen, ziekenhuis...
Na het verplichte ziekenhuisbezoekje meteen weer doorgereden naar het zuiden. Eigenlijk was het overal mooi weer op de Alpen na dus op de bonnefooi vertrokken en uiteindelijk een heerlijke (rustige, eindelijk!) camping getroffen bij Waldkirch in het Zwarte Woud. Fantastisch weer gehad nogmaals op een eenmalig heftig onweersfrontje na waarbij onze (goed vastgezette) tentluifel nog is weggeblazen, gelukkig was ie nog heel. Verder veel van hetzelfde recept als in Cochem, wat kan je toch heerlijk goedkoop eten en drinken in Duitsland en uiteraard wandelen en fietsen
En even wassen natuurlijk:
Na weer een heerlijk weekje zijn we doorgereden naar Choranche, hemelsbreed niet ver van Grenoble vandaan. Gruwelijk mooie omgeving waar ik heerlijk heb kunnen autorijden. Oa de Gorges de Bourne, waar de camping aan lag, was fantastisch. Absoluut een aanrader om door deze omgeving heen te rijden. Uiteraard ook hier weet war foto's:
Toch met enige regelmaat de vloeistoffen controleren natuurlijk, niet dat het nodig was...
Tweede wasbeurtje:
En tot slot de trotse eigenaar bij zijn trouwe koets:
Na drie weken in twee etappes terug naar huis gereden, hotelletje gepakt in Duitsland voor een afsluitende Erdinger en Spatzle.
Dat was hem weer! Wat mij betreft volgend jaar weer