Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Correctie: Nog een keer geprobeerd en nu wat specifieker 'gericht'. Het loopt er echt aan alle kanten uit
MWH zei:Nunspeet - Achterhoek. Hm, snelwegen liggen precies niet handig. Nee, combineren gaat hem ook niet worden.![]()
grensrijder zei:Wings of freedom zei:Harm78 zei:Ik woon trouwens in Vught, als je een keer langs wil komen met je aanwinst mag dat best![]()
Geef dan effe een seintje, kom ik ook wel effe.
WOF![]()
Zullen we er een forummeeting van maken?:T
Phoenixrood74 zei:Kom jij in september maar gewoon naar de Achterhoek!MWH zei:Komen jullie in oktober maar gewoon naar Twente...![]()
![]()
MWH zei:De bumper is aan de beschadigingen te zien inderdaad gewoon gekleurd plastic. Hij hoort wel wat lichter te zijn, maar er zit een structuur op en daar blijft vuil tussen zitten... Na het poetsen zal het dus wel wat lichter worden.
MWH zei:Hoe lang duurt het voor de rdw hem als verzekerd heeft geregistreerd?![]()
of je belt even met Emerpark.MWH zei:Maar de bevestiging van de verzekering komt in Enschede binnen natuurlijk... Mag ik dit weekend weer op en neer treinen.![]()
MWH zei:.................. en toen ik heel zielig vertelde dat het de eerste apk was na de import en ik er dus niet mee kon rijden, kon ik hem morgen neerzetten en zouden ze kijken wanneer het uitkwam. Zou waarschijnlijk wel lukken.![]()
ben er nu achter hoe zo'n tang werkt
Mr.Ruben zei:waarom staalwol? gebruik meguairs...
MWH zei:@HDI110: Het is de bedoeling dat de kleur vergaat, ik wil rode bumpers, geen zwarte.Een nagelborstel kan ik nog wel proberen, maar dat oude vuil zit echt vast in het reliëf en wil niet graag weg...
ginkelvanmichiel zei:in De Bilt? dat is om de hoek bij mij![]()