Guest
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
G-KlasseGek schreef:
een hele flauwe:
het is geel en het hangt aan de muur:
antw:een blauw emmertje
Net zoals jullie tomatensoep
GTX schreef:
QuoteNet zoals jullie tomatensoep
Belg zeker?
Jop, wie had dat nu kunnen denken
mwoehahahaEen Amerikaan, een Rus en een Belg zitten in de kroeg te drinken en tegen elkaar op te scheppen. de Rus begint na een paar wodka's te lallen over telefonie en zegt dat er laatst bij een opgraving net buiten Moskou op 25 m diepte koperdraad is gevonden, wat volgens hem aantoont dat er 2000 jaar geleden al een telefoonpalenstelsel in Rusland was.
de Amerikaan kan dit uiteraard niet op zich laten zitten en komt met iets vergelijkbaars, maar dan beter: in Silicon Valley zijn laatst op 50 m diepte glassplinters gevonden, wat erop zou duiden dat Amerika 5000 jaar geleden al over een glasvezelnetwerk beschikte...
de Belg, die het na ettelijke trappistenpilskes niet helemaal helder ziet begint te stralen en vertelt vol trots dat ze laatst vlak buiten Brugge wel tot 100 m diep gegraven hebben en NIETS gevonden hebben.
Verbaasd vragen de Rus en de Amerikaan waarom ie daar zo blij mee is. "Awel", zegt de Belg, "dat toont aan dat wij 10.000 jaar geleden al een draadloos netwerk hadden..."
Patrick. schreef:
Een dronken man loopt over straat, maar moet plotseling overgeven. Hij bevuild daarbij zijn colbertjasje en bedenkt een plan om niet de woede van zijn dierbare echtgenote op te wekken. Hij stopt snel een briefje van twintig euro in zijn jaszak.
's Ochtends verschijnt hij aan de ontbijttafel. Zijn vrouw zit al boos op hem te wachten.
"En, was het gezellig?"
"Nou", zei de man, "ik zat in een café naast een dronken man, die plotseling moest overgeven. Hij braakte mijn jas helemaal onder. Hij heeft me twintig euro gegeven ter compensatie."
Waarop zijn vrouw zegt :
"Je had hem nog eens twintig euro extra moeten vragen, want hij heeft ook nog eens jouw broek vol gepoept!"
==========================================================================
Een echtpaar had een tweeling van twee jaar. Maar de één kon praten en de ander totaal niet. Alles hadden ze al geprobeerd. Uiteindelijk besloot de vader met het kind naar Lourdes te gaan. Daar aangekomen dompelde hij het kind onder in gewijd water. Het kind kwam proestend boven en gilde opeens: "Eikel!" De vader duwde het nog eens onder en het kind schreeuwde weer: "Eikel!" De vader was in de 7e hemel, belde moeder thuis op en vertelde dat het kind "Eikel" had geroepen.
"Dat ben je ook!" zei de moeder...
"Je hebt de verkeerde meegenomen!"
En hier komen ze zoals beloofd ze zijn waarschijnlijk wel oud maar dat maakt niet uit:
Weet je wat je moet doen als je nog maar 1 jaar te leven hebt.
Bij je schoonmoeder gaan wonen dat duurt een eeuwigheid!
een belg wil een landmijn gaan plaatsen alles gaat gemoedelijk tot hij op het einde zegt: even aanstampen!
Jantje zit langs de gracht heel hard te huilen. Komt er een bezorgde mevrouw naar Jantje toe en zegt: "Stil maar, stil maar, wat is er gebeurd?" Jantje zegt: "Mijn moeder heeft allebei de katjes in de gracht verzopen!" "Oooh! wat gemeen!", zegt de mevrouw. "Ja", zegt Jantje, "Ze had nog zo beloofd dat ik het mocht doen!"
Er zit een dronke man in een trein naast een verschrikkelijke lelijke vrouw. Hij zegt:"HIK wat bent u lelijk zeg" Zegt de vrouw:"Maar HIK, u bent dronken. Zegt die kerel weer:"HIK,Maar dat is morgen weer over."
Waarom heeft een piloot altijd een fles Maggi bij zich?
Antwoord: Voor als de motor in de soep loopt!
Wat is een belg op een driewieler?
Stuntman.
Wat betekend BELG ?
Ben Erg Lomp Geboren
er zijn 2 domme blondjes met strobalen aan het overgooien. wat zijn ze aan het doen ??
Informatie aan het uitwisselen
Hoe krijg je een eenarmige man uit zijn boom? Gewoon, zwaaien.
Een konijntje en een stinkdier lopen per ongeluk heel hard met de hoofden tegen elkaar. Ze zitten daar een beetje versufd en hebben geen idee meer wat ze zijn. Dus het konijntje zegt:"Ik heb lange oren, lange voor tanden.. ""Zeg niks meer,"zegt het stinkdier "je bent ongetwijfeld een konijn, maar hoe zit het met mij, ik heb kleine oortjes en ik stink behoorlijk en.." "Say no more,"zegt het konijntje "je bent zonder twijfel een Belg."
een Hollander liep in BRUSSEL over de straat en ziet een man een touw slepen hij"waarom sleept u dat touw mee" Antwoord de Belg"duwen gaat niet dat heb ik al geprobeerd"
V: Het is 17 meter lang en het stinkt naar urine.
A: Een polonaise in het bejaardentehuis !
Fietsband schreef:
Wat betekend BELG ?
Ben Erg Lomp Geboren
Een boer besluit te gaan zwemmen in een meertje op zijn land. Hij neemt een emmer mee, zodat hij op de terugweg wat fruit kan plukken.
Als hij het meertje nadert, hoort hij hoge stemmen en gegiechel. Als hij dichterbij komt ziet hij dat een stelletje jonge vrouwen naakt aan het zwemmen is.
De vrouwen krijgen hem in het oog en roepen verontwaardigd: "Wij komen er pas uit als u weg bent." "Niks aan de hand hoor,"zegt hij, "Ik ben geen gluurder, ik ben zo weer weg."Hij houdt de emmer omhoog en voegt er aan toe: "Ik kwam alleen even de krokodil voeren..."
het is rood en het wordt steeds kleiner
een baby met een kaasschaaf
wat doet een olifant die ongesteld is
zij gaat op een schaap zitten
OG Bahadir schreef:
Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van De Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriër los van zijn baasje. Brullend schiet het beest de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft. Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Daardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strak getrokken. De hond breekt zijn nekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept:
"Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?"
"Mij best," antwoordt het jochie. De journalist pakt zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft:
"Jonge Feyenoord-fan redt vriendje uit klauwen van moordzuchtig beest..."
"Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan," onderbreekt het jochie hem.
"O, excuus," zegt de journalist.
Hij haalt er een streep door, en verbetert:
"Jonge Sparta-fan voorkomt afgrijselijke aanval door dolle hond."
"Maar ik ben ook geen Sparta-fan," onderbreekt het jochie hem weer.
"O, wat ben je dan?" vraagt de journalist, "Excelsior?"
"Ajax," antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerpent:
"Lafhartige Ajax-hooligan vermoordt weerloos hondje."
Uitspraken van George Bush:
The only English words I saw in Japan were sony and mitsubishi.
Do you have blacks, too?
To Brazilian President Fernando Cardoso, November 2001
I have opinions of my own, strong opinions, but I don't always agree with them.
The problem with the French is that they don't have a word for entrepreneur.
Discussing decline of French economy with British Prime Minister Tony Blair
Misschien had hij cabaretier moeten worden?
spookrijder schreef:
De juffrouw vraagt in de klas:
"Wat is het grootste ding dat je in de mond kunt
stoppen?"
Jantje steekt zijn vinger op en zegt:
"Een schemerlamp, juffrouw!"
"Dat kan toch helemaal niet," zegt de juf.
"Ja hoor," zegt Jantje, "ik weet het zeker, want
mijn moeder zei gisteravond in bed tegen mijn
vader, Piet doe jij de schemerlamp uit, dan doe ik
hem in de mond!"