Moppentopic ||deel 1||

Blij dat je man bent...

... als je 5 dagen weg gaat, hoef je maar één koffer mee te nemen
... de rij voor het toilet is altijd minstens 80% korter
... je krijgt zelf alle flessen en potten open.
... als je naar de kapper wilt, hoef je niet eerst te sparen
... als je solliciteert, letten ze niet op je kont
... je kunt in je eentje naar het toilet gaan
... een gemiddeld telefoontje duurt 30 seconden
... je kunt douchen en aankleden in 10 minuten
... je onderbroeken kosten 10 euro per 3
... lager dan je nek hoef je je niet te scheren
... je hoeft s'nachts niet tegen een harige kont aan te kruipen
... als je 34 bent, en nog steeds vrijgezel, maakt niemand zicht echt druk
... je kunt meedoen aan wedstrijden ver-pissen
... met een bloemetje maak je alles weer goed
... je hoeft je niet druk te maken als je witte t-shirt nat wordt
... je hebt aan drie paar schoenen meer dan genoeg
... waar je ook bent, je kunt altijd een banaan eten
... je kunt alles zeggen wat je wilt, zonder je daarom druk te maken
... het maakt je niet uit als niemand ziet dat je naar de kapper bent geweest
... de wereld is één groot urinoir
... als je een t-shirt aan hebt, kun je nog steeds springen
... je nooit je benen hoeft te waxen
... je kunt op minstens 20 manieren een bierflesje openen
... grijs haar en rimpels geven je karakter en verbeteren je uitstraling

:)

Nou een paar niet :):

... als je solliciteert, letten ze niet op je kont
... een gemiddeld telefoontje duurt 30 seconden
... je kunt op minstens 20 manieren een bierflesje openen
... grijs haar en rimpels geven je karakter en verbeteren je uitstraling

:):)

:LOL:

tja ik mis er ook wel een paar....:D

-grijs zal ik nooit worden, ik ben vast kaal voordat het zover is
-ik maak geen bierflesjes open want ik drink niet
-ik heb deze week telefonisch gesolliciteerd...

ben blij dat jij dat ook vindt... (y) hoe offtopic we af en toe ook gaan, uiteindelijk dwarrelen we toch altijd weer terug naar het onderwerp... in dit geval ehhhhhhhh oh ja, moppen! :D

ClioRsiFrank schreef:

ben blij dat jij dat ook vindt... hoe offtopic we af en toe ook gaan, uiteindelijk dwarrelen we toch altijd weer terug naar het onderwerp... in dit geval ehhhhhhhh oh ja, moppen!

moppen? o ja... we zitten in het moppentopic:)

moppen? o ja... we zitten in het moppentopic

Wat een mop!
lol.gif

;)

ClioRsiFrank schreef:

van sommige mensen kun je echt merken dat ze even binnen komen vallen om vrienden te maken...

Een robot komt een ijzerwarenwinkel binnen vraagt 5 meter zinken golfplaat.. ''Waar hebt u dat voor nodig?'' vraagt de verkoper. ''Mijn vrouw wil een plooirok maken!'' zegt de robot

:T

Renesis schreef:

'T is wit en zit in een vaas..

Een bos yoghurt

Maarre ff nokken met die britse humer, offtopic shit en sneue moppen AUB.

[omg, wat flauw]een bos yoghurt[/omg, wat flauw]

Maarre ff nokken met die britse humer, offtopic shit en sneue moppen AUB

- Britse Humor? Wij zijn rasechte Hollanders hoor!:p
- Offtopic? Mjah, kun je wel gelijk aan hebben ja:D
- ophouden met flauwe moppen? Die snap ik niet! Waarvoor is een moppentopic anders?o_O

hahahaha.. dat spel....:LOL: Dat muziekje ook:):)

Edit: kerstman werpen: https://www.spele.nl/games/kerstmanschieten.html

Doordenkertje:

Komt er een man bij de dokter, zegt de dokter: "ruim je het ook even op?"

Het is wit en vierkant.

een tafeltennisblokje

Erg flauw. :D

Als je hem eenmaal door hebt, istie best wel grappig, maar TE flauw. :cool:

Net als die bos yoghurt. :LOL:

echt de allerállerflauwste die ik ken:

wat is het verschil tussen een dood vogeltje?

...zijn ene pootje is even lang...

o_O

Wie kan het niveau hier opkrikken?

Een hebberige man nodigt zijn vriend uit voor zijn verjaardag. ''Ik woon vijf hoog,'' zegt hij, ,,als je komt, met je met je elleboeg de bel indrukken, en met je voet de deur open duwen.'' ''Waarom moet dat allemaal zo?'' vraagt de vriend verbaasd. ,, Je wilt me toch niet zeggen dat je met lege handen komt, wel?''

---

Meneer de Ridder belt de politie. ''Hallo, mijn fiets is gestolen. Wat moet ik doen?'' Agent: ''Tsja, u kunt het beste gewoon gaan lopen, meneer!''

Goede poging?:T

ClioRsiFrank schreef:

echt de allerállerflauwste die ik ken:

wat is het verschil tussen een dood vogeltje?

...zijn ene pootje is even lang...
Haha, die is inderdaad gewoon leuk door de hoge mate aan meligheid (y) :).

Wilde ik vandaag Saddam bellen...wat denk je: Opgehangen

:LOL::LOL::LOL:

zo ken ik er nog wel 1:

2 niet zo trouwe Nazi's krijgen een foto van de gevreesde dictator binnen die op hun nieuwe kantoor terecht moet komen. zegt de 1 met een knipoog tegen de ander: wat denk je? zullen we 'm ophangen of tegen de muur zetten?

Wilde ik vandaag Saddam bellen...wat denk je: Opgehangen

Iedereen gebruikt dat grapje, wordt er helemaal gek vano_O:p

2 niet zo trouwe Nazi's krijgen een foto van de gevreesde dictator binnen die op hun nieuwe kantoor terecht moet komen. zegt de 1 met een knipoog tegen de ander: wat denk je? zullen we 'm ophangen of tegen de muur zetten?

Okee, hier dan een mop van hoog niveau:

Een geslaagde zakenman uit Amsterdam gaat in Drenthe op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens Imker is en dat er allemaal bijenkorven achter de boerderij staan. "De koop gaat niet door ! Roept hij tegen de boer, die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !"
Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als 1 bij je steekt mag je mijn boerderij gratis hebben ! Nou, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en wel. "Mijn god, zegt de boer, ze hebben je toch niet gestoken?"
Nee, dat niet zegt de amsterdammer maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken !

zo ken ik er nog wel 1:

:LOL::LOL::LOL:

Okee, hier dan een mop van hoog niveau:

Een geslaagde zakenman uit Amsterdam gaat in Drenthe op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens Imker is en dat er allemaal bijenkorven achter de boerderij staan. "De koop gaat niet door ! Roept hij tegen de boer, die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !"
Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als 1 bij je steekt mag je mijn boerderij gratis hebben ! Nou, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en wel. "Mijn god, zegt de boer, ze hebben je toch niet gestoken?"
Nee, dat niet zegt de amsterdammer maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken !

:) Pijnlijk :)

Komt een man bij de dokter. Vraagt de dokter: 'kan ik u ergens mee helpen meneer?'
Zegt de man: 'Nee dank u, ik kijk even rond'

;)

Ik probeerde afgelopen week Saddam Hussein te bellen. Wat denk je?

Opgehangen!

:cool:

10-01-07 11:52Door amg_gijs (IP bekend)

Komt een man bij de dokter. Vraagt de dokter: 'kan ik u ergens mee helpen meneer?'

heerlijk flauw!!! (y)

@Murci: scroll es een eindje omhoog! o_O

amg_gijs schreef:

Komt een man bij de dokter. Vraagt de dokter: ''ruimt u het zelf ook op?''o_O (ook oud, maar toch:T)

Nog eentje van kwalitiatief hoog niveau:

Er was eens een hele rijke man met een heel groot landgoed, waaronder een reusachtige boomgaard waar hij bijzonder trots op was.

Op een dag werd de rijkaard wakker, gooide zijn godijnen open, stapte het balkon op en keek uit over zijn prachtige boomgaard.
Tevreden keek hij rond totdat hij plotseling een enorme mannetjes gorilla in één van zijn bomen ziet zitten.
Snel rende hij naar de telefoonkamer, greep de gouden gids en begon te zoeken:
"Gordijnfabriek...Gor...Gor...Gor...Ah, gorillavanger."
Gauw belde hij de gorillavanger en een half uurtje later stopte er een autobusje voor de deur.
Daaruit stapte een heel klein dik mannetje met een oud jachtgeweer en een bijpassend klein dik tekkeltje.
De rijkaard, een beetje bang voor het geweer, vroeg:
"Wat gaat u nu eigenlijk precies doen?"
"Nouw," zei het mannetje, "straks klim ik in die boom, dan ontstaat er een gevecht op een tak en dan gooi ik die gorilla uit de boom. Dit hondje hier is zo getraind dat hij dan direct het scrotem van de gorilla eraf bijt, en ja, een gorilla mannetje zonder ballen is zo mak als een lammetje. Die doe ik een halsbandje om en breng ik zo naar de dierentuin."
"O," zegt de rijke stinkerd, "maar waarom dan dat geweer?"
"Nou," zegt de gorillavanger, "dit geweer geef ik aan u. Stel dat, ik zeg, STEL dat, ik klim straks in een boom, er ontstaat een gevecht op een tak, en die gorilla gooit MIJ uit de boom, schiet dan als de sodemieter dat hondje dood!"

schater.gif

Groeten Patrick Die nog steeds met een grijns van oor tot oor zit :)

Terug
Bovenaan