Mooiste muziek/nummer voor in de auto

Dat lijstje had ik 1,5 jaar geleden

lol? dat lijstje kon je 5 jaar geleden ook hebben. bijna allemaal 2003 of ouder die tracks.

mijn favorieten op dit moment:

Deadmau5 - Hi Friend
Deadmau5 feat. Kaskade - I Remember
Marcus Schossow feat. Thomas Sagstad - Crepuscolo
Moonbeam feat. Avis Fox - 7 Seconds
Maarten de Jong (JOC) vs Funkagenda - Monofuck (Pajo's Electrofied Mashup)
Booka Shade - Mandarine Girl
Kaskade - 4AM (Adam K and Soha Remix)

Breinstein Schreef:
-------------------------------------------------------
> > Dat lijstje had ik 1,5 jaar geleden
>
>
> lol? dat lijstje kon je 5 jaar geleden ook hebben.
> bijna allemaal 2003 of ouder die tracks.
>

Meer dan de helft van wat er op mijn MP3 bieb voor in de auto staat is jaren 90 spul. Dat krijg je er van als de strakste techno tot nu toe uit die periode is.

Voor degene met een echte geluidsinstallatie in de auto zijn deze nummers wel een aanrader :

Lil Wayne - A Milli
G-Unit - Piano Man
Tupac - Uppercut
Jay Z ft Beyonce - Deja Vu
Nas ft Keri Hilson - Hero
Florida - Elevator
The Game - Dope Boys
The Game - One Blood

Meer dan de helft van wat er op mijn MP3 bieb voor in de auto staat is jaren 90 spul. Dat krijg je er van als de strakste techno tot nu toe uit die periode is.

helemaal mee eens. trance van tegenwoordig boeit me ook amper. stijlen als house, minimal en deeptrance trekken me veel meer. techno ook trouwens, dus als je goede tips heb :)

Inderdaad. tips zijn welkom! Ik ziet niet in de trace-zooi, eigenlijk helemaal niet meer in de muziek, maar kan het erg waarderen. Pascal en feliz (ofzo) met reflect vind ik echt top, alleen is platinum nog beter.

Als iemand tips in die richting heeft (breinstein?), hoor ik het graag!

platinum is echt goed ja, dat klopt. ik zit meer in de wat rustigere maar diepere muziek. zoek maar eens nummers van Moonbeam (love never dies, rachael starr - to forever moonbeam remix) en de 'nieuwe' John Dahlback, Pyramid kan ik erg waarderen.

Warren Zevon heeft ook 'ns met Eric Clapton samengewerkt. Ergens in de jaren 80, meen ik. Kan zo niet op het nummer komen. Google helpt ook al niet.

Edit: Volgens mij was het No Money At All van Warren Zevon.

Bedankt voor de tips breinstein, lekkere nummertjes wel! Mix je ook nog?

ik mix nog steeds, welliswaar weinig op record en veel te weinig. zal eens kijken wanneer ik tijd heb voor een leuk setje!

ps: mijn klassieker deze week:
members of mayday - ten in one :)

Sinds maanden (jaren?) weer eens een cd gekocht. Zo houd ik m'n collectie origineel....

Zeer prettig gemixt schijfje voor de trance-liefhebber; In Trance We Trust - volume 13

in-trance-we-trust-013-mixed-by-dj-carl-b-2009.jpg

Tracklist:

1. Cor Fijneman - Disappear
2. Carl B - On Short Notice
3. Jonas Steur - Simple Pleasures
4. Mr Sam - Cygnes
5. First State - Breath in the Radar [Carl B Mashup]
6. Chris R - Take Off
7. Carl B - Orchid Blossom [This mix]
8. Virtual Vault - Definition
9. Existone - Sunshower [Club mix]
10. Thomas Sagstad - Renegades [Elevation Remix]
11. Patrick Plaice - Sticky Tape
12. Van Riel en Huinink - Sun Rise [Original vs.Topher Jones Remix]
13. Fred Numf - Directions
14. Setrise vs. Braend - Tropical Shores

Thuis zal ik het niet gauw draaien maar hardrock of metal in de auto..... Het blijft een onweerstaanbare combinatie!:D

Thunderstruck
Hells Bells
Back In Black
It's A Long Way To The Top If You Wanna Rock 'n Roll
Everlong
Learn To Fly
Breakout
Welcome Home Sanitarium
For Whom The Bell Tolls
Lateralus
Reflection

Maar ook gewoon stevige rock is lekker in de auto.

Alive
Remedy
Cherub Rock
Smells Like Teen Spirit
Spoonman
Killing In The Name Of
Higher Ground

Vergeeft mij voor de ouwe meuk uit de jaren 80 en 90 (enkele zelfs uit de jaren 70) maar ik ben de 30 ruim gepasseerd en dan krijg je dat;).

Skeep © zei:
Sinds maanden (jaren?) weer eens een cd gekocht. Zo houd ik m'n collectie origineel....

Zeer prettig gemixt schijfje voor de trance-liefhebber; In Trance We Trust - volume 13

in-trance-we-trust-013-mixed-by-dj-carl-b-2009.jpg

Tracklist:

4. Mr Sam - Cygnes
6. Chris R - Take Off

Skeep :) Blij weer eens een post van je te zien. Wat zullen we van de cd zeggen (zonder hem geluisterd te hebben) Zitten een aantal erg fijne platen bij (Vooral die van Virtual Vault) maar het is echt allemaal Blackhole Recordings he. Ik weet het, Armada doet het ook, maar het blijft jammer zo'n promoalbum van een platenlabel.

Ik bewerk alle mp3's en wma's die binnenkomen. Ligt aan mijn studio-aard: Ik wil kunnen horen wat de klanten te horen komen.

D.E.N.N.I.S. zei:

Je moet echt eens een SD kaart van mij beluisterd hebben. Dan weet je echt welke nummers er toe doen.

---GT--- zei:
D.E.N.N.I.S. zei:

Je moet echt eens een SD kaart van mij beluisterd hebben. Dan weet je echt welke nummers er toe doen.
Vertel maar: welke nummers doen er toe?

Breinstein zei:
Skeep © zei:

Tracklist:

4. Mr Sam - Cygnes
6. Chris R - Take Off

Skeep :) Blij weer eens een post van je te zien. Wat zullen we van de cd zeggen (zonder hem geluisterd te hebben) Zitten een aantal erg fijne platen bij (Vooral die van Virtual Vault) maar het is echt allemaal Blackhole Recordings he. Ik weet het, Armada doet het ook, maar het blijft jammer zo'n promoalbum van een platenlabel.

Hey Breinstein,

Tja, als je voor het eerst sinds jaren een paar dagen ziek bent, dan ga je forummen.... ;-)

Voor wat betreft ITWT ben ik het helemaal met je eens. Feit blijft voor mij dat het een lekker schijfje is. Download 'm hier, kan je even kijken wat jij er van vindt.

Skeep, even een vraagje.. ben jij de man achter VMX oid? Ik zie je daar zo vaak in de shoutbox...

Celica CS zei:
Skeep, even een vraagje.. ben jij de man achter VMX oid? Ik zie je daar zo vaak in de shoutbox...

'De man achter...' ben ik niet. Al een paar jaar zorgde ik voor de aanlevering van Corsten's Coundown en Tiësto's club life. Sinds 1 januari post ik eigenlijk alle Trance-downloads ivm drukte van de beheerders. Vanwaar de vraag? Download je er wel eens?

Skeep, heb jij de nieuwe cd van Markus Schulz al opgehad? Wat een topplaat is dat zeg. Cd 1 heb ik nog niet beluisterd, maar cd 2 is echt goed!

'De man achter...' ben ik niet. Al een paar jaar zorgde ik voor de aanlevering van Corsten's Coundown en Tiësto's club life. Sinds 1 januari post ik eigenlijk alle Trance-downloads ivm drukte van de beheerders. Vanwaar de vraag? Download je er wel eens?

Ah oke .. en ik down er elke zaterdag/zondag de ASOT ;) Bedankt dat je er elke week voor zorgt! (y)

Breinstein zei:
Skeep, heb jij de nieuwe cd van Markus Schulz al opgehad? Wat een topplaat is dat zeg. Cd 1 heb ik nog niet beluisterd, maar cd 2 is echt goed!

Nog niet gehoord. Ik zal 'm eens even opzoeken....

Celica CS zei:

Ah oke .. en ik down er elke zaterdag/zondag de ASOT ;) Bedankt dat je er elke week voor zorgt! (y)

Nieuwste ASOT staat net weer online! ASOT 395 @ VMX.

Skeep © zei:
Breinstein zei:

Nog niet gehoord. Ik zal 'm eens even opzoeken....

De openingsplaat van cd 2 Dakota (Markus Schulz) - Koolhaus mag wel eens uitkomen.

Breinstein zei:

Net gedownload, nu aan het luisteren. Snel scannend lijkt CD1 meer mijn ding te zijn dan CD2.

het beste nieuws van afgelopen week:

Leadzanger van DI-RECT Tim Akkerman stapt uit de band! Hij laat de andere drie muzikanten in shock achter.

Terwijl zijn bandleden door de mededeling net zo zijn verrast als alle fans, vertelt Tim waarom hij heeft besloten DI-RECT te verlaten.

'Ik wil me focussen op een solocarrière als singer/songwriter. We zijn we zijn ooit begonnen als jonge band en zijn hier erg succesvol mee geworden, maar in de loop van de jaren zijn we zelf volwassen geworden en is ook onze muzikale smaak veranderd. En helaas ben ik nu op het punt gekomen dat deze smaak in mijn geval te ver af staat van DI-RECT.'

De band was al volop bezig met de voorbereidingen voor het vijfde album en had net een deal voor Spanje en Portugal getekend. Hoe het nu verder moet, weten de drie overgebleven muzikanten dan ook niet. 'We zullen heel hard moeten nadenken over de toekomst', zegt Spike. 'Deze beslissing kwam nogal koud op ons dak. Maar we respecteren Tims eerlijkheid.'

nu kane nog :T

Wat vinden jullie van de nieuwe CD van U2 dan? Ikzelf heb eerlijk gezegd erg moeten wennen, maar naar een paar keer wordt hij toch wel heel erg goed.

Moses - we just
Moses - our revolution
Madonna - Dress you up
AC/DC - Thunderstruck (niet doen hoor, onveilig op de weg)

wel gode muzik dit

Eins zwei polizei - modo .. fout, maar wel lekker op z`n tijd. Ramen dicht en meezingen :T

In Belgie krijg je er een dikke bon voor (200 euri), wegens geluidsoverlast.
Leest De Morgen!
Ben blij dat ik er trouwens niet woon, ben nog de vooras aan het uitlijnen na een ritje Mechelen.
Durf de schokbrekers niet na te kijken, uit angst voor een hartverzakking.

AStateofTrance2011.jpg

Disc 1
1. Triple A – Winter Stayed (Armin van Buuren’s On the Beach Intro Mix)
2. The Blizzard & Omnia – My Inner Island
3. Mike Shiver vs Matias Lehtola – Slacker
4. Dreas vs Alex Robert – Mormugao (Alex Robert 2011 Mix)
5. Anhken – Always Look Back
6. Nuera – Green Cape Sunset
7. Rex Mundi – Sandstone
8. Robert Nickson & Thomas Datt – Godless (Protoculture Remix)
9. Bobina – Lamento Sentimental
10. Mark Otten – Libertine
11. Max Graham feat. Neev Kennedy – So Caught Up
12. Ashley Wallbridge – Moonlight Sonata
13. Beat Service feat. Cathy Burton – When Tomorrow Never Comes
14. Arty & Mat Zo – Rebound

Disc 2
1. Ron Hagen & Al Exander – Now Is The Time (Armin van Buuren’s Intro Edit)
2. Super8 & Tab feat. Julie Thompson – My Enemy (Rank 1 Remix)
3. Shogun – Skyfire
4. John O’Callaghan & Timmy & Tommy – Talk To Me (Ørjan Nilsen Trance Mix)
5. Armin van Buuren presents Gaia – Status Excessu D (ASOT 500 Theme)
6. Mark Eteson – Blackboard (Jon O’Bir Remix)
7. Daniel Kandi & Phillip Alpha – If It Ain’t Broke
8. Andrew Rayel – Aether
9. Ørjan Nilsen – Between The Rays
10. Armin van Buuren feat. Winter Kills – Take A Moment (Alex M.O.R.P.H. Remix)
11. Lost World – Stargazer
12. Aly & Fila feat. Jwaydan – We Control The Sunlight
13. Juventa – Dionysia
14. Bjorn Akesson – Painting Pyramids
15. Laura Jansen – Use Somebody (Armin van Buuren Rework)

Zo, das een oud topic uit de mottenballen halen. Heb de cd niet geluisterd nog, maar wat er de laatste tijd uitkomt kan me absoluut niet bekoren. Ik ben dwalende in de EDM op dit moment. Tiesto heeft het niet meer, Armin heeft het niet meer en zelfs de DJ die ik het hoogst aangeschreven had staan; Markus Schulz, heeft het niet meer. Mijn hoop is nu gevestigd op het nieuwe album van Above and Beyond dat eraan schijnt te komen.

Wat op dit moment echt mijn nummer is, is Stephan Bodzin & Marc Romboy - Callisto. Alleen geen idee welke DJ dit soort muziek draait.

Breinstein zei:
Wat op dit moment echt mijn nummer is, is Stephan Bodzin & Marc Romboy - Callisto. Alleen geen idee welke DJ dit soort muziek draait.

"Mooiste muziek" heet dit draadje.
Bodzin in onzin en Romboy levert rammelaar klanken.
Dit lijkt mij geen muziek. Dit is een monontone syndrum.

rickm zei:
Breinstein zei:

"Mooiste muziek" heet dit draadje.
Bodzin in onzin en Romboy levert rammelaar klanken.
Dit lijkt mij geen muziek. Dit is een monontone syndrum.

Ieder zo zijn smaak he? Dit vind ik mooie muziek. Net als Len Faki - Kraft und Licht (https://www.youtube.com/watch?v=h6HVKMtCSRc).

Wat heb ik op dit moment op m´n USB stickje staan:

Los Angeles the voices. (y)

Nick en Simon met hun laatste album Fier (y)

The best of the 80's (4cds) (y)

ABBA Gold en Silver (y)

The best of Robbie Williams (y)

Rumer. Seasons of my soul (y)(y)(y)

Lady Gaga the fame monster (y)

Adele 21 (y)(y)

Adam Lambert For you're entertainment (y)

Duffy Endlessly (y)

En dan nog een redelijk buitenbeentje in dit lijstje, maar ohw wat zijn zij goed!

Kings of Leon. Come Around (y)(y)(y)

Best wel een fout lijstje eigenlijk. Maar wat kan mij het verrekken! :D

Breinstein zei:
Ik ben dwalende in de EDM op dit moment. Tiesto heeft het niet meer, Armin heeft het niet meer en zelfs de DJ die ik het hoogst aangeschreven had staan; Markus Schulz, heeft het niet meer. Mijn hoop is nu gevestigd op het nieuwe album van Above and Beyond dat eraan schijnt te komen.

Tja, ik begrijp je frustratie. De stijl van 1998-2006 is inderdaad meerendeels verdwenen. Toch komt er af en toe best iets lekkers uit. Dit kan ik bijvoorbeeld wel waarderen :)

Breinstein zei:

Hmmm, deze namen zeggen me helemaal niets. Morgen maar 'ns even kijken op youtube.....

Irwin. zei:
Wat heb ik op dit moment op m´n USB stickje staan:

Los Angeles the voices. (y)

Nick en Simon met hun laatste album Fier (y)

The best of the 80's (4cds) (y)

ABBA Gold en Silver (y)

The best of Robbie Williams (y)

Rumer. Seasons of my soul (y)(y)(y)

Lady Gaga the fame monster (y)

Adele 21 (y)(y)

Adam Lambert For you're entertainment (y)

Duffy Endlessly (y)

En dan nog een redelijk buitenbeentje in dit lijstje, maar ohw wat zijn hun goed!

Kings of Leon. Come Around (y)(y)(y)

Best wel een fout lijstje eigenlijk. Maar wat kan mij het verrekken! :D

Inderdaad wel héél fout! Vooral de eerste twee. Dat je daar naar kunt luisteren zeg. Ik kan sowieso van Nick&Simon niks positiefs bedenken qua muziek... Knap dat jij daar van kan genieten:p. Het is trouwens 'wat zijn ZIJ goed'

Terug
Bovenaan