Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijstje had ik 1,5 jaar geleden
Meer dan de helft van wat er op mijn MP3 bieb voor in de auto staat is jaren 90 spul. Dat krijg je er van als de strakste techno tot nu toe uit die periode is.
Bedankt voor de tips breinstein, lekkere nummertjes wel! Mix je ook nog?
Mooiste muziek/nummer voor in de auto
Skeep © zei:Sinds maanden (jaren?) weer eens een cd gekocht. Zo houd ik m'n collectie origineel....
Zeer prettig gemixt schijfje voor de trance-liefhebber; In Trance We Trust - volume 13
![]()
Tracklist:
1. Cor Fijneman - Disappear
2. Carl B - On Short Notice
3. Jonas Steur - Simple Pleasures
4. Mr Sam - Cygnes
5. First State - Breath in the Radar [Carl B Mashup]
6. Chris R - Take Off
7. Carl B - Orchid Blossom [This mix]
8. Virtual Vault - Definition
9. Existone - Sunshower [Club mix]
10. Thomas Sagstad - Renegades [Elevation Remix]
11. Patrick Plaice - Sticky Tape
12. Van Riel en Huinink - Sun Rise [Original vs.Topher Jones Remix]
13. Fred Numf - Directions
14. Setrise vs. Braend - Tropical Shores
D.E.N.N.I.S. zei:Mooiste muziek/nummer voor in de auto
Vivaldi - Four Seasons <--- de link verwijst naar het Winterdeel.
Mark & Clark band - Worn down piano
Supertramp - school
Pink Floyd - Another Brick in the Wall
Status Quo - What ever you want
Rammstein - Sonne
Rammstein - Der Spieluhr
Rammstein - Kein lust
John Miles - Music
en vele anderen....
Vertel maar: welke nummers doen er toe?---GT--- zei:D.E.N.N.I.S. zei:Mooiste muziek/nummer voor in de auto
Vivaldi - Four Seasons <--- de link verwijst naar het Winterdeel.
Mark & Clark band - Worn down piano
Supertramp - school
Pink Floyd - Another Brick in the Wall
Status Quo - What ever you want
Rammstein - Sonne
Rammstein - Der Spieluhr
Rammstein - Kein lust
John Miles - Music
en vele anderen....
Je moet echt eens een SD kaart van mij beluisterd hebben. Dan weet je echt welke nummers er toe doen.
Breinstein zei:Skeep © zei:Sinds maanden (jaren?) weer eens een cd gekocht. Zo houd ik m'n collectie origineel....
Zeer prettig gemixt schijfje voor de trance-liefhebber; In Trance We Trust - volume 13
Tracklist:
1. Cor Fijneman - Disappear
2. Carl B - On Short Notice
3. Jonas Steur - Simple Pleasures
4. Mr Sam - Cygnes
5. First State - Breath in the Radar [Carl B Mashup]
6. Chris R - Take Off
7. Carl B - Orchid Blossom [This mix]
8. Virtual Vault - Definition
9. Existone - Sunshower [Club mix]
10. Thomas Sagstad - Renegades [Elevation Remix]
11. Patrick Plaice - Sticky Tape
12. Van Riel en Huinink - Sun Rise [Original vs.Topher Jones Remix]
13. Fred Numf - Directions
14. Setrise vs. Braend - Tropical Shores
SkeepBlij weer eens een post van je te zien. Wat zullen we van de cd zeggen (zonder hem geluisterd te hebben) Zitten een aantal erg fijne platen bij (Vooral die van Virtual Vault) maar het is echt allemaal Blackhole Recordings he. Ik weet het, Armada doet het ook, maar het blijft jammer zo'n promoalbum van een platenlabel.
Celica CS zei:Skeep, even een vraagje.. ben jij de man achter VMX oid? Ik zie je daar zo vaak in de shoutbox...
'De man achter...' ben ik niet. Al een paar jaar zorgde ik voor de aanlevering van Corsten's Coundown en Tiësto's club life. Sinds 1 januari post ik eigenlijk alle Trance-downloads ivm drukte van de beheerders. Vanwaar de vraag? Download je er wel eens?
Breinstein zei:Skeep, heb jij de nieuwe cd van Markus Schulz al opgehad? Wat een topplaat is dat zeg. Cd 1 heb ik nog niet beluisterd, maar cd 2 is echt goed!
Celica CS zei:'De man achter...' ben ik niet. Al een paar jaar zorgde ik voor de aanlevering van Corsten's Coundown en Tiësto's club life. Sinds 1 januari post ik eigenlijk alle Trance-downloads ivm drukte van de beheerders. Vanwaar de vraag? Download je er wel eens?
Ah oke .. en ik down er elke zaterdag/zondag de ASOTBedankt dat je er elke week voor zorgt!
![]()
Skeep © zei:Breinstein zei:Skeep, heb jij de nieuwe cd van Markus Schulz al opgehad? Wat een topplaat is dat zeg. Cd 1 heb ik nog niet beluisterd, maar cd 2 is echt goed!
Nog niet gehoord. Ik zal 'm eens even opzoeken....
Breinstein zei:Skeep, heb jij de nieuwe cd van Markus Schulz al opgehad? Wat een topplaat is dat zeg. Cd 1 heb ik nog niet beluisterd, maar cd 2 is echt goed!
Breinstein zei:Wat op dit moment echt mijn nummer is, is Stephan Bodzin & Marc Romboy - Callisto. Alleen geen idee welke DJ dit soort muziek draait.
rickm zei:Breinstein zei:Wat op dit moment echt mijn nummer is, is Stephan Bodzin & Marc Romboy - Callisto. Alleen geen idee welke DJ dit soort muziek draait.
"Mooiste muziek" heet dit draadje.
Bodzin in onzin en Romboy levert rammelaar klanken.
Dit lijkt mij geen muziek. Dit is een monontone syndrum.
Breinstein zei:Ik ben dwalende in de EDM op dit moment. Tiesto heeft het niet meer, Armin heeft het niet meer en zelfs de DJ die ik het hoogst aangeschreven had staan; Markus Schulz, heeft het niet meer. Mijn hoop is nu gevestigd op het nieuwe album van Above and Beyond dat eraan schijnt te komen.
Breinstein zei:Wat op dit moment echt mijn nummer is, is Stephan Bodzin & Marc Romboy - Callisto. Alleen geen idee welke DJ dit soort muziek draait.
Irwin. zei:Wat heb ik op dit moment op m´n USB stickje staan:
Los Angeles the voices.
Nick en Simon met hun laatste album Fier
The best of the 80's (4cds)
ABBA Gold en Silver
The best of Robbie Williams
Rumer. Seasons of my soul
Lady Gaga the fame monster
Adele 21
Adam Lambert For you're entertainment
Duffy Endlessly
En dan nog een redelijk buitenbeentje in dit lijstje, maar ohw wat zijn hun goed!
Kings of Leon. Come Around
Best wel een fout lijstje eigenlijk. Maar wat kan mij het verrekken!![]()